Søgning på: Andet. Resultater: 18981 til 19000 af 91205
-
HCL, ion eller kovalentebinding
ForumindlægEr HCL en ion eller kovalentbinding??? Den kan jo få opfyldt oktetreglen på begge måder?? Og i en elektrolyse af HCL går både anoden og katoden lige hurtigt eller? Hvordan kan en katalysator ikke påvirke selve elektrolyse, ud over at den for eksempel kan gøre hydrolysen hurtigere? -
to små spørgsmål
ForumindlægYes, læser til eksamen, og der er et par ting jeg undrer mig over i den vedhæftede opgave: 1) De skriver f : C^4->C^3, men som man kan se på trappematricen, så er dimensionen af billedrummet jo kun 2. Så er det ikke forkert at skrive ovenstående eller er det bare en konvention, at man gør... -
Hvorfor slettes mine indlæg ?
ForumindlægOverskriften siger vist det hele...Hvem er Admin ? -
Blooms taksonomi på studieområdet
ForumindlægHej alle, Jeg skal til eksamen i SO 1 på HTX. Hvordan kan jeg skidser studieområdet på blooms taksonomi (altså min udvikling)? -
dødstraf
Forumindlæger ved at skrive en opgave om dødstraf ...vil bare høre hvad i mener om det -
Tilbageholdelse af afgangsbevis ?
ForumindlægHej, jeg har lige et lille spørgsmål omkring udlevering af afgangsbevis. Det er sån at jeg skal have mit 9. klasses afgangsbevis i den her uge men mangler at få afleveret en bog - som jeg ikke har (den er væk). Min skole truer så med at hvis man ikke har afregnet sin bog aflevering kan man ikke m... -
Haster
ForumindlægEr elektrolyse og brændselsceller det samme? -
matematik
Forumindlægkan ikke finde ud af renge denne ud Tallene 7, -2 ,-1 , 4, -3 har et gennemsnit på _________ -
polære/upolære
Forumindlæghej Nogle herinde som kan hjælpe mig med dette spørgsmålPrøv at give eksempler på hverdagsfænomener, hvor polære/upolære stoffers egenskaber spiller en rolle.På forhånd Tak -
Dance of the Planets...
ForumindlægHej....Vi har i min klasse valgt at opgive et emne ved navn Dance of the Planets det er nu et program hvor man kan simulerer forskellige ting...Problemet er at jeg ikke er så fortrolig med det program er der nogle der kan fortælle mig hvor jeg kan hente det program?Er der evt. nogle der vil hjælp... -
Dit syn på indvandrer
ForumindlægEmne: Dit syn på indvanrerSkrevet den: 17-05-2005 17:52:44 -------------------------------------------------------------------------------- Jeg forstår bare ikke hvordan det kan være at lige meget hvor man kommer hen skal man hører om indvanrer.. Jeg synes seriøst at danskerne skaber så meget de... -
sprgsml ang brøker
ForumindlægHej har lige en opgave jeg håber i kan hjælpe med: Sæt på fælles brøkstreg, først med håndkraft og benyt derefter cas til at kontrollere resultatet: a/b - 2a+b/3b .... er det så bare = a+b/2b?? eller hvordan? et til: a-b/2x - a+b/5x Håber i kan hjælpe mig! -
Outsourcing og Globalisering, definition søges
Forumindlæggoddag leder efter en definition på Outsourcing og Globalisering gerne uddybet med nogle eksempler.på forhånd tak -
LIgninger
ForumindlægHar nolge Ligninger jeg gerne ville have hjælp med.. 1.. 8 - 2x = 3x -2 2.. ( 4x + 6 ) :2 = 11 på forhånd tak -
Fortuna
ForumindlægHej, er der nogen af jer der kender en side hvor man kan læse noget om guden Fortuna. Eller ved i selv noget interessant om "Hende"?Det er ikke skolerelateret, så jeg har ingen bøger at slå op i.. -
Filmen "Family Life" - psykologi
ForumindlægSkal til eksamen i psykologi og synes jeg har styr på alt; undtagen filmen "Family Life". Er der nogen der har set filmen og har noget om den? Et enkelt referat ville være dejligt.Er kommet i den dumme situation, at jeg mere eller mindre sov den dag læreren viste netop denne film, og de... -
to ligninger med to ubekendte
Forumindlægjeg sidder og roder med en opgave som jeg ikke kan få løst opgaven er: 3x+2y=12 og 5x+3y=19 resultatet burde blive x=2 og y=3 indtil videre har jeg udregnet det således 3x+2y-3x=12-3x 2y=12-3x 5x+3(12-3x)=19 -
Skriftlige karakterer - hvornår?
ForumindlægHmm.. hvorfra ved I hvornår I kan få de skriftlige karakterer? Jeg kan hverken finde noget på UVM eller på mit gyms hjemmeside, og har intet hørt om det.. Nogle siger torsdag og andre siger fredag.. ??HP -
hvad gør man i eksamens situationen?
ForumindlægSpørgsmål.. Hey Tjina. (eller andre med evt. viden ang. mit spørgsmål) I religion, når man f.eks. som dig, trækker Lukas evangeliet kap. 13, så er det jo en ukendt tekst, ikke sandt? Hvad skal man så snakke om? Gennemgå teksten og forklare hvad der sker, eller snakke mere perspektiverende om kris... -
Haster
ForumindlægHvordan siger man Er det ikke Faisal Moskeen bag dig?
