Søgning på: matematik a noter htx. Resultater: 18981 til 19000 af 165094
-
Privatunderviser søges
ForumindlægHej, Min datter skal op i 2.g på Rungsted Gymnasium og søger i den sammenhæng en privatunderviser/lektiehjælper indenfor faget matematik. Hvis du er god til Fysik & kemi er det et plus men ikke en nødvendighed. Privatunderviseren/lektiehjælperen skal kunne bruge Maple og lære fra sig af B-ni... -
I need for your help
ForumindlægHej, det vil være en stor hjælp, hvis I læste det nedenstående igennem,og evt. rettede for fejl.Håber I vil hjælpe mig. På forhånd mange tak. Summery of Billie Holiday’s film and text Billie Holiday was born Eleanora Fagan on April 7, 1915, in Baltimore. She grew up in the poor part of Baltim... -
Gamle opgavesæt uden hjælpemidler! - haster :)
ForumindlægHej! :) Jeg skal op til matematik om lidt, og tænkte på, om nogle ligger inde med gamle opgavesæt i matematik stx A uden hjælpemidler? Det er fordi vi skal have lært emnet "vektorer i planen" selv, og jeg vil meget gerne se, hvilken opgavetyper af vektorer der findes i de forskellige ... -
hvordan siger man
ForumindlægVær så venlig at sende mig et tilbud, hvori De angiver leveringstid?Jeg glæder mig til at høre fra Dem.Hvordan siger man det på engelsk? -
Lidt Engelsk hjælp
ForumindlægHar skrevet stil og der er nogle sætninger jeg er i tvivl om. Håber nogen gider at skimme dem igennem. Nevertheless, reality TV also comforts some people from their own problems and gets them to think about their own lives because they can identify with the characters on the screen. He emphasises... -
parents = ental?
ForumindlægLigesom family nogle gange kan være ental, kan parents også være det?I denne kontekst: Her parents have not given up hope yet. -
Israel-Pælastina?
ForumindlægEr der nogle af jer som har nogle noter til dette emne? Synes det er meget overskueligt og ville være lækkert hvis nogle havde nogle gode og overskuelige notater :) -
AUSTRALIA
ForumindlægEr der nogen, som har gode noter til emnet Australia fra faget engelsk, som jeg kan låne? Eller nogen der kan fortælle mig om hvordan udrensingen af obriginals foregik? -
Søger lektor!
ForumindlægSøger en matematik studerende i jylland, eller en demiteret bachelor med god hukkomelse. Hjælpen består i at gennemgå matematiske problemstillinger og gennemgå såvidt muligt gymnasie pensum; Matematik A niveau. Arbejdet foregår i efterårsferien, uge 42 - og hvis det ville være muligt også på et s... -
Valg af fag til SRP
ForumindlægHej til alle jer på studieprotal. Jeg er desvære kommet i den problemstilling, at det jeg troede kunne blive mit studieretningsprojekt, ikke kan lykkes alligevel. Så jeg tænkte på om der var en af jer, som har et eksempel på en rigtig god kompi. af Matematik og kemi? Matematik er på A niveau, men... -
Lineær, eksponentiel og potens
Forumindlæghjælp mig jeg forstår intet af det -
Niveaukurve og gradient
ForumindlægPå nedenstående billede er niveaukurven for en funktion f(x,y). I punktet A er gradienten lig 0 - hvorfor er den det? Desværre er det meget sparsomt med sammenhængen mellem gradient og niveaukurve i min bog. http://peecee.dk/?id=73135 -
Engelsk oversættelse-korrekt oversat??
ForumindlægHøjere løn?En dansk rapport om lærernes arbejdstid viser, at lærerne ikke har så travlt som de selv tror.For lærerne kommer dette som et chok; de føler, at man ikke værdsætter deres indsats. Lærerne har længe talt om, at deres arbejdsdag er blevet længere og hårdere end tidligere. De har flere mø... -
Matricer
ForumindlægHej SP! Jeg skal til at forberede mig til SRP (har været i gang et lille stykke tid), og jeg skal bl.a. skrive i matematik. Mit emne er farvestoffer i drikkevarer, og hvordan man finder koncentrationen, når der er flere end et farvestof. Det er her matrice regning kommer ind. Jeg ved dog næsten... -
Psykologi kvote 2 Ålborg
ForumindlægHej, Jeg er ikke så god til at regne mit gennemsnit ud for kvote 2. Jeg kan se, at snittet lå på 10,5 i sommers og jeg har et snit på 10 med hurtigstartsbonus. I kvote 2 går de op i kvote to fag altså dansk, engelsk, matematik og samfundsfag eller historie. Mine karakterer er her 10,10 i dansk ... -
Hjælp til SRP
ForumindlægHej jeg går på HTX og skal have valgt emne til SRP. fagene der ingår er Engelsk, Kom/IT, Dansk, Design og Samfundsfag. jeg har ikke rigtig en ide om hvad jeg vil skrive om, så bud ville være meget værdsat -
Hjælp!! :)
ForumindlægHej alle jer herinde på SP.dk Jeg tænkte om der kunne være nogle af jer rare mennesker der kunne undvære nogle gode noter til: 1) Matematik niveau C - A 2) Kemi niveau C - B 3) Fysik niveau C - B det kunne være super fedt hvis I havde nogle gode noter, da jeg skal til at supplere overstående f... -
Stikprøver..
ForumindlægHej alle. Jeg har noget matematik for indenfor stikprøver - ordnede stikprøver uden tilbagelægning, for at være helt præcis. Der er så tre opgaver, som jeg virkelig ikke kan finde ud af. De lyder således: En terning kastes to gange, og man noterer resultatet af de to kast som et tocifret tal. V... -
Rettelse. I nød.
ForumindlægHej håber nogen har tid til at rette dette igennem. Haster rigtig rigtig meget :-//... Culture is a big problem for some people in a relationship, but the biggest question is can a relationship function when there is a different culture in a relationship? The short story “Driving” by ... -
Nogen der har flg. opgave!?:-)
ForumindlægMatematik Niveau A Højere Handelseksamen Handelsskolernes enkeltfagsprøve september 2005 Opgave 5
