Søgning på: engelsk brev. Resultater: 19001 til 19020 af 25907
-
Efter 9. klasse
ForumindlægHej, jeg går lige nu i 9. klasse og er i gang med at tage mine afgangsprøver. Min standpunktskarakterer ligger cirka gennemsnitlig lidt over 10. Jeg er blevet optaget på et gymnasium, men er ikke sikker på om jeg er klar til det. Dog ved jeg at det er STX, men hvilken linje og om det skal vær... -
Er jeg student??
ForumindlægHmm.. tvivler lidt.. jeg har fået hue, men er bange for at jeg måske ik er blevet student.. Hvornår får man at vide, om man er dumpet eller ej?? Jeg blev student d. 13. juni.. Min årskarakter er på 6,8 og min eksamenskarakter er på 6,6...Er jeg ikke blevet student?? Vil bare være sikker :DTak på ... -
en underlig tanke
Forumindlægher sidder vi et par og tænker lidt uden for normaliteten *S* holland / nederland hedder NL norge - N sverige - S og så er det jo vi ikke helt kan se hvorfor Danmark så er DK hvor kommer det fra??? er der nogle der har idér eller ved noget om det ?? hilsen jh123h -
tilstandsformer
ForumindlægHej alle er der nogen som gider, sætte tilstandsformer på dette reaktionsskema for mig: 2Mg+O2 --> 2MgO -
HIMALAYA HJÆLP
ForumindlægHej Jeg skal skrive om en bjergkæde, først valgte jeg Andesbjergene men der var ikke så meget. Nu har jeg nemlig valgt Himalaya. Der er meget fordi Mount Everest ligger der. Men jeg har kun lavet en forside, en indledning, og en side med meget lidt om selve Himalaya, også om Mount Everest r... -
Ligevægtspile i word
ForumindlægEr der nogen der ved om man overhovedet kan lave/ indsætte etc. ligevægtspile, og nu mener jeg pile der ligger oven på hinanden men peger hver sin vej, ikke ↔ denne pil, hver der er én streg med en pil i hver ende...Nogen der ved noget om det, vil gerne kunne bruge den i Equation Editor i w... -
lille oversættelse
ForumindlægHåber der er en der lige vi se den her korte oversættelse igennem.. på forhånd tak..Det moderne menneske bliver let styret af den moderne teknik, der af de fleste politiker ses som en løsning som alle vores problemer. samfundet er rigt, hævder de.Mange ser tilbage til 60`ernes samfund med nostalg... -
Dansk lektier... Hiphop sprog HASTER MEGET!!!
ForumindlægHej Jeg har 12 spørgsmål, som skal besvares til imorgen. Men jeg kender ikke svarende til de 6 første. De siger: 1. Hvad er betydningslån, og hvad giver det hiphoppen mulighed for? 2. Hvad er idiomer ? 3. Hvad opnår man med leg med idiomer? 4. Hvad forstås der ved målområde/kildeområde? 5. Hvad... -
Info om Anders Breivik?
ForumindlægHej Jeg har brug for at finde info om Anders Breivik til min AT. Dog synes jeg det er svært at finde hans fulde manifest eller dokumentarfilm om ham. Er der nogen der ved hvor jeg finder gode oplysninger? (det skal helst være noget, hvor man hører Breiviks eget syn på sagen eller eksper... -
Hvis momsen nedsættes????
ForumindlægHvilken betydning vil det have for det økonomiske kredsløb hvis momsen blev nedsat med 2% ?? -
amerikanerne
ForumindlægHey Experter!!Vil I svare på disse spørgsmål! På forhånd mange tak!1. Okay, amerikanerne sidder på Internettet. And so what ? Er det ikke bedre. end hvis det var de hovne franskmænd, de skumle tyskere, det korrupte EU, eller det pjokkede FN?2. Plejer man at bruge udtrykket " amerikanske tils... -
negro and white
ForumindlægWhy can it be dangerous for a Negro to wear fine clothes? Why would this be less dangerous for a white man? -
DEN AMERIKANSKE IDENTITET
ForumindlægHEJ Jeg har fået til opgave at redegøre for den amerikanske identitets opståen, samt for de værdier der kendetegner den........ har du nogle ideer ???? -
Hjælp til Tysk
ForumindlægHaster, da det skal bruges imorn..er i gang med en oversættelse, men kan ikke komme videre..”Good bye, Lenin” schildrer das voriges jahr des DDRs – die Wende –von das 40jähriges Geburtstag des Landes den 7.october 1989 bis zu die offizieller Wiedervereinigung von die zwei deutsche Stadte den 3.oc... -
Forskellen mellem kemi og fysik
ForumindlægHejHvad er det lige forskellen mellem fysik og kemi er?Og hvad er de gode mener i begge fag, og de mindre gode emner? -
Musen i musikken
ForumindlægJeg sidder og er igang med en lille danskstil. Samtidig hører jeg musik da jeg ofte bliver dejligt inspireret af det...Anyways, spørgsmålet goes: Hvilken musik hører i til inspiration når i skal skrive/filosofere/tænke?Selv har jeg på det seneste hørt:Coldplay - X & Y (hele albummet)Moby - In my ... -
Drømme-job
ForumindlægHej allesammen!Dem der skal på gymnasiet ikk´!Hvad er jeres drømme-job?Er selv i tvivl om hvad jeg skal være i fremtiden! =D -
Jura.
ForumindlægGår på hhx - og vil gerne læse Jura.. Jeg vil gerne på universitetet - men der er noget med forskellige kvoter.. Hvad er det? Og hvad skal jeg efter uvi? :D -
p.g.a
ForumindlægNu har jeg tænkt over det længe, og hvordan siger man p.g.a på tysk. -
Jules Verne rejsen til månen metode??
ForumindlægHej:) Skal op til AT eksamen i morgen i dansk og fysik med rejsen til månen af JV og sidder og tænker på om der er nogle der ved hvilken metode han gør brug af? (hypotetisk deduktiv metode eller induktiv metode?) hans hypotese – at det er muligt at affyre et bemandet projektil til månen - ...
