Søgning på: engelsk brev. Resultater: 19021 til 19040 af 25907
-
ekstemporaltekster
ForumindlægHejNogen der har nogle ekstemporaltekster eller ved hvor jeg kan finde nógen, som jeg kan øve mig på! -
bestem eksp. ud fra 2 punkter
ForumindlægTil prøve-årsprøven i "uden-hjælpemidler"-delen fik vi en opgave, hvor vi skulle besteme en forskrift for en eksp. voksende funktion f (x) ud fra to punkter:f(2) = 60f(4) = 620Problemet er jo at man ikke kan bruge lommeregneren. Er der nogen der kan hjælpe? -
Karaktergennemsnit
ForumindlægHejJeg har et snit, der kun ligger lige over de 7 godt trukket ned af et par uheldige og uretfærdige 6-taller, og derfor bliver jeg lige nødt til at vide helt præcist, hvilke karakterer, der indgår i hhv. eksamenskarakteren og årskarakteren.Regner man gennemsnittet på alle senest givne årskarakte... -
Biography HJÆÆLPPP PLS
ForumindlægHejsa er der nogen der vil lige læse min ' biography' om marilyn Monroe og sige, hvad i synes om det jeg har skrevet indtil videre og jeg tager imod kritik osv . Husk jeg er ikke færdig med den endnu. :)))))))) -
AT - Wikipedia
ForumindlægKunne det ikke være en god ide at lave en artikel til Wikipedia som et AT-forløb?Eller vil elevernes viden være for mangelfuld? (= artiklen bliver slettet) -
Litteraturvidenskab
ForumindlægHey...Jeg har lige afsluttet 2.g og er begyndt at tænke lidt grundigere over valg af videregående uddannelse... Pt står litteraturvidenskab øverst på min liste over drømmeuddannelser, så jeg ville høre, om der er nogen af jer, der kan fortælle lidt om den uddannelse eller anbefale nogle sider...?... -
Skoletaske
ForumindlægDa jeg her efter sommerferien skal starte i 2.G er jeg lidt i tvivl om jeg skal vælge en skuldertaske eller en "normal skoletaske".Så derfor vil jeg lige høre:Kan man have alle sine bøger med i en skuldertaske?Hvad er bedst skuldertaske eller normal skoletaske - i må MEGET gerne komme m... -
Tutur
ForumindlægHej, Vi er nogle stykker der skal være tutor for de nye 1.G'er i år...Vi kkunne derfor godt tænke os at vide hvad i kan huske fra jeres 1. skoledag. Hvad lavede i, og blev i vist rundt?Har i evt. nye ideer, til hvad man kan lavce med sådan en ny 1.G klasse?Bjarkee -
Hjælp med en problemformulering
ForumindlægHej. I anledning af AT-10 2012 vil jeg gerne undersøge hungersnøden på Afrikas Horn 2011, og hertil har jeg valgt fagene Samfundsfag og Naturgeografi. Jeg har undersøgt en del om, hvordan CO2, temperatur og vandforsyning hænger sammen, og jeg har gjort mig en del overvejelser m.h.t. min opgave... -
betydningen af placebopop?
Forumindlæghej alle i kloge mennesker derude :) jeg sidder og arbjeder med et digt af Micheal Strunge, herlig gut. digtet hedder "Coma", jeg har nognelunde styr på digtet, (kritik af det danske samfund, uden plads til sand poesi) meeeen digtet slutter således " Store mængder af ku... -
2 hurtige!!
Forumindlæg1. Er disse 4 sætninger oversat korrekt-+2. Jeg skal angive hvad der er adverbie og adjektiver i sætningerne.1: EF er en international, politisk sammenslutning af europæiske lande, som mange danskere mener blander sig for meget politisk i nationale anliggender. Derimod er Socialdemokratiet et nat... -
Vektor....haster?
ForumindlægProjektionen a1 af a på b er bestemt veda1 = (1/25)(6,8)Bestem længden af vektor b, når a*b = 2Har virkelig ingen anelse for hvordan man løser denne opgave. Er der nogle der vil vise mig hvordan den skal løses, så jeg til en anden gang selv kan løse lignende opgaver.På forhånd tak!PS. jeg har fac... -
nogen der gider at kigge på min tyske opgave?
ForumindlægDiese Geschichte handelt von einem Junge, wie aus Amerika kommt und geht zurück nach Deutschland, Hamburg. Seine Eltern warten für ihm in Hannover. Immerhin hat er kein Lust zu hause gehen und deshalb verändert er sein Absicht. Er ist mit einem Zug und hat ergattert ein Abteil für sich all... -
DNA reparationsmekanismer
ForumindlægHej. Nogen der ved hvad der forstås ved 'DNA's reparationsmekanismer' ?? -
Isoler x
ForumindlægNogen som vil rette disse ? Jeg har haft utrolig mange problemer med dem. Skal bruges til imorgen 1)Make x the subject of the following formulae: a) y=13x-18 . x=(18+y)/13 b) y= 13/(x+18) . x= 13/(y-18) c) y=13/x+18 . x= 13/y-18 2)Transpose the following formulae: a) for x: y=(7+x)/14 . x= (y-... -
Tourist in Copenhagen
ForumindlægTourist in Copenhagen You have an English-speaking visitor to whom you are going to show Copenhagen. You have one day to show him around. You want to give him a good impression of your country. What would you like to see?? Make a schedule of the day including a timetable and a map and tell as mu... -
rettelse
ForumindlægForældre og børn Mange forældre er bekymrede over , at tiderne har ændret sig .I gamle dage behøvede man ikke være bange for at lade sine teenage -børn gå ud om aftenen . Men nu om dage kan unge mennesker ikke gå på diskotek om lørdagen , uden at deres forældre er bekymrede over , om de kommer... -
HJÆLPPPPP
Forumindlæg“Mary, who is Julie’s best friend, was bitten by a very belligerent dog in October”. Analyse (X O etc.) and say as much as you can (grammatically) about the following sentece (in Danish): Nogen der kan hjælpe:D -
studentereksamen
ForumindlægHej! Jeg er lidt i en træls situation hvor udsigten til at bestå gymnasiet her er lig nul, men så tænker jeg om man egentlig skal have en studentereksamen for at søge ind på hhv. kunsthistorie i KBH eller journalist/fotojournalist i Århus? Nogen der ved det? Og evt. nogen her der studerer kuns... -
medborgere og statsbogere
Forumindlæghej alle sammen har lige et spørgsmål, hvad er forskellen mellem statsborgere og medborgere?
