Søgning på: matematik 1g. Resultater: 19021 til 19040 af 32350
-
PRIVATLÆRER søges!!
ForumindlægJeg har ekstremt meget brug for en professional privat lærer i kemi A og matematik b niveau.. (går i 2. G), Er der nogen der ved hvor jeg kan henvende mig, et firma el. noget.. Skal i øvrigt være i Haderslevpå forhånd tak...... -
HJÆLP
ForumindlægHåbet at nogen kan hjælpe med noget matematik, har brug for hjælp til opg 1 i PDF filen. Har brug for hjælp til opg. E, F, G... håber at nogen kan hjælp. På forhånd TAK -
Lektiehjælp
ForumindlægJeg har brug for hjælp til højniveau matematik i 3.g. At (pædagogisk) gennemgå beviser, opgaver emner og lignende. Jeg bor i nordsjælland og lyder det som noget du kan klare kan du henvende dig til min mail: og skrive nærmere om løn,tid og sted. -
Definitions og værdig mængde
ForumindlægHej jer alle kære venner og veninder. Jeg skal fremlægge i Matematik, og det skal være om definitions og værdigmængde. Jeg skal gøre rede for det. Ved ikke en dyt om det. Gå på HTX. Så være venlig en af jer og hurtig lægge et indlæg om det og forklare mig hvordan og osv osv. Mange tak i forvejen. -
tid-distance
Forumindlæghvor lang tid tager det at køre 14 km når hastigheden er 38 km/tJa undskyld, men det er altså lang tid siden jeg har haft matematik og jeg skulle gerne hjælpe min datter. -
eksamen
Forumindlæghej efter 10 klasse skal jeg på eud og i eksamen skal man op i dansk,matematik,engelsk,fysik kemi og 2 andre men skal jeg bruge for eksempel fysik senere i mit liv og for eksempel biologi skal jeg bruge det til noget -
eksamen
Forumindlæger der nogen der har, eller ved hvor jeg kan finde eksamenssættet "2009 Maj - Matematik - STX A" ? jeg har været i i studienet, men der er kun besvarelserne. Jeg er ude efter selve opgaverne. tak på forhånd -
Privatlærer søges.
ForumindlægHej!Jeg har ekstremt meget brug for en privat lærer i kemi A og matematik b niveau.. (går i 2. G), Er der nogen der ved hvor jeg kan henvende mig?Skal i øvrigt være i Haderslev/Krusåpå forhånd tak...... -
hvad er niveau??
Forumindlæghey. hvor meget er et niveau i gymnasiet??? altså fx. matematik på a-niveau. i stedet for b-niveau. er det noget med timer at gøre eller?? er fysik på aniveau lige så meget som biologi på a-niveau?? bare et ex. -
Har Studieportalen fårt solstik?
ForumindlægGamle inlæg er dukket op igen på studieportalen. Under matematik er inlægget Løsning af to ligninger med t... samt et inlæg om potensudvikling pludselig dukket op uden nogen sammenhæng med andre inlæg indlæg fra 8/8 2008. Har studieportalen fået solstik eller er det bare agurketid -
Optagelsesprøve STX
ForumindlægKan i hjælpe mig, med at fortælle mig hvordan, en optagelsesprøve foregår. Jeg har selv valgt at tage en fordi, jeg ikke er uddannelsesparat. Har hørt at det var Matematik,engelsk,dansk,fysik-kemi man skulle op i. Er den svær????? Tak på forhånd ?? -
hjælp til rettelse?
ForumindlægHej Jeg er blevet færdig med min matematik aflevering, har bare brug for at i kigger på det, og ser om det er helt galt eller om det er okay. Jeg mangler godt nok en opgave, men den kunne jeg ikke finde ud af. Jeg håber at i lige hurtig vil bruge tid på at kigge på den. Tak på forhånd:-) -
Hjælp, til graf!
ForumindlægHej, jeg sidder med min matematik-opgave, og tænkte på om i andre ved hvordan man tegner en graf. I denne situation, skal jeg tegne en graf så ledes: y= x + 1 Håber virkelig i kan hjælpe! -
Hjælp Ligning
ForumindlægEr der en der kan hjælpe mig med denne ligning? Er den sidte jeg mangler før jeg er færdig, og nu opgiver jeg den selv:(TF+TM-K = 14BK Matematik er desværre ikke min stærke side:(På forhånd takMVHHenrik -
TI-84 Plus Silver Edition Sælges
ForumindlægHey. TI-84 Plus Silver Edition sælges er ikke brugt særlig meget , i fin stand med maual som ny. Skriv hvis I er interesseret. er bedst egnet til matematik B, men kan dog også bruges til Mat A til en grad. -
bogen: eksamensopgaver..
Forumindlæghej er der ikke nogle er jer der har bogen Eksamensopgaver i Matematik.. Gymnasiet..jeg skal lave opgaverne : 1.209 5.098 5.105 5.112.. og er ikke helt sikker på dem.. :) skal nok skrive mere når jeg ved om der er nogle der har bogen og , eller om der er nogle der vil hjælpe mig :D -
Redegør for ”relativ” og ”absolut” vækst
ForumindlægHar kigget i hele min matematik bog og har intet kunne finde, har kigget rundt på nettet har har ikke rigtigt kunne finde noget. så tænkte om der var nogle af jer der vidste kort og præcist hvad relativ og absolut vækst betød. på forhånd tak -
Eksponentiele funktioner bevis for b
ForumindlægHej Jeg er i gang med en matematik rapport der omhandler eksponetiele funktioner, jeg skal bevise alle mine formler, der i blandt formlen for at finde b når du har to punkter, men kan slet ikke huske det bevis! Er der som kan hjælpe mig! -
Opgaver
ForumindlægHey alle, har nogen matematik opgaver jeg ikke kan finde ud af, håber i kan hjælpe..(-3a-2b)2* (√8-√5)( √8+√5)?(Det er kvadratrodstegn ) *Det er et 2-tal som står i anden. -
Sekantens ligning?
ForumindlægEr i gang med en 2.g matematik aflevering som omhandler differentialregning, men er gået lidt kold da jeg ikke helt kan finde ud af hvad der menes med sekantens ligning! Har læst hele kapitlet igennem, men kan ikke komme frem til hvad det er! Nogen der gider forklare mig det? :)
