Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 19061 til 19080 af 60468
-
Indekstal
ForumindlægTabel viser oplysninger om udviklingen i kiloprisen på lammekød. År: 2007 2010 2013 Kilopris: 109 kr. 120kr. Indekstal 122,3 138,1 Bestem kiloprisen på lammekød i 2013: 138,1/100*109 =... -
Tror ikke jeg forstår spørgsmålet?
ForumindlægFosforkoncentrationen (målt i µg fosfor pr. liter) i Kruså Sø faldt fra 230 i 1998 til 64 i 2005. I en model går man ud fra, at fosforkoncentrationen som funktion af tiden er eksponentielt aftagende. Benyt modellen til at fremsætte en prognose for fosforkoncentrationen i Kruså Sø i 2010. Jeg for... -
Eksponentiel funktion i Geogebra
ForumindlægHej. Er der nogle som ved hvordan denne opgave kan løses på geogebra? Indbyggertallet i Store Regneby var i 2010 på 53.000 indbyggere. Tre år senere var indbyggertallet steget til 62.000 indbyggere. A) Beregn hvad indbyggertallet vil være i 2020, hvis indbyggertallet stiger som en lineær funkti... -
Klage over skriftlig karakter i biologi? - Kan du læse min eksamensopgave igennem?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har som alle andre lige fået offentliggjort mine skriftlige karakterer igår. Jeg blev meget overrasket, da jeg så min karakter for skriftlig biologi. Jeg har igennem 3 år på gym fået 12 i biologi skriftlig på både 1. standpunkt, 2. standpunkt og årskarakter (nogle af opgavern... -
Sygeeksamen 2008 i samfundsfag
ForumindlægHej allesammen. Jeg har virkelig brug for oplægget til sygeeksamen augst 2008 i samfundsfag :) Jeg har kæmpet for at finde den på google, men det er simpelthen umuligt - i hvert fald for mig. Hvis nogen ligger inde med oplægget, ved hvad det hedder, eller ved hvor jeg kan finde det, må I meget ge... -
Oldtidskundskab
ForumindlægHvordan foregår oldtidskundskab!?- Efter den nye reform -
ortogonale og paralle vektor - hjælp
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe med de her to opgaver? -
24 timers forb... i hvilket fag?
ForumindlægI hvilket af fagene har man 24 timers forberedelse? -
lektiehjælp til dansk
ForumindlægHej alle sammen! Jeg søger en person/underviser/dansk studerende/(…) , som er god til skriftlig dansk og som dermed kan hjælpe mig med mine danske stile(3.g/A-nivaeu). Jeg brænder virkelig for de opgaver jeg laver, så det er spændende ”kvalitetsopgaver”, du kommer til at arbe... -
lineære funktioner
ForumindlægI en forening var der 100 medlemmer i 2010. Fra 2010 til 2017 steg medlemstallet med 23 personer pr. år. Opstil en model, der beskriver udviklingen i medlemstallet. tak. -
Haster!! :/
ForumindlægHej derude :-) Nogle som er god til engelsk, som gerne vil hjælpe: det haster! -
prøver?
ForumindlægVed i hvor man kan finde engelske oversættelses prøver for gymnasium og HF? -
komma
ForumindlægNogen der har nogle gode tommelfingeregler angående kommatering på engelsk ? -
SRP emner
ForumindlægHej! jeg skal snart vælge SRP emne og har virkelig svært med at finde på et emne. Jeg har valgt EngA og SamfB. Jeg har tænkt lidt over identitet og hooliganisme. Men vil gerne hører om der er andre spændende og gode forslag til hvad man kan skrive om? :) -
Hej :) Jeg skal meget snart igang med at skrive SRP. Jeg har dog et lille problem
ForumindlægHej :) Jeg skal snart i gang med at skrive SRP i 3.g. Jeg har dog et lille problem, da jeg er helt på bar bund hvad angår emner. Jeg skal skrive i Engelsk og Idræt. Er der nogle som har forslag, eller evt selv har skrevet med de samme fag? Ville være en stor hjælp . Tak :) -
nye karaktere
Forumindlæghejsa, jeg vil bare gerne høre om der er nogen ved hvordan man skal omregne sine gamle karaktere til de nye??? -
Hvad skal jeg kunne??!
ForumindlægHej. Jeg håber virkelig nogle kan svare på mit spørgsmål: Efter sommerferien skal jeg på gymnasiet og jeg skal bl.a have samfundsfag på A niveau. Jeg valgte det på grund af at jeg synes det er ret spændende med kultursammenstød og med hvad der egentlig sker rundt omkring en. Jeg er bare re... -
Gennemsnit af vægtet gennemsnit i Excel
ForumindlægHej Det lyder måske lidt kringlet, men jeg ønsker at finde det vægtede gennemsnit af tre vægtede gennemsnitter. Jeg har i excel beregnet vægtet gennemsnit af karakterer, delt op i henholdsvis intern prøver, årskarakterer og eksamenskarakterer. Jeg har altså tre vægtede gennemsnitter. Jeg ønsker ... -
Har du studeret på universitetet i udlandet?
ForumindlægKære alle på studieportalen! Jeg søger desperat én eller flere, der har erfaringer med at søge ind på en hel bachelor i udlandet. Jeg går på nuværende tidspunkt i 3.g, og min plan/drøm er, at tage hele min bachelor i Spanien. Men da jeg søger hele bacheloren samt i et lidt "atypisk&q... -
Disposition: Radioaktivitet, hva' synes I?
ForumindlægHej! Hvilke emner bør jeg komme ind på i min disposition til eksamen, hvis jeg nu trækker emnet radioaktivitet?
