Søgning på: srp engelsk psykologi. Resultater: 19061 til 19080 af 33479
-
Udvidet og simpel tid
ForumindlægJeg har nogle sætninger som er forkerte. Dem skal jeg rette til det rigtige. Det er om uvidet og simpel tid. Men der er en som jeg ikke kan finde ud af. Det er denne her: He sat and talked with the children, who played on the floor. Jeg mener at det er udvidet tid, og det er jo et paralle... -
Matematik C og B på eksamensbevis?
ForumindlægKommer begge karakterer til at stå på eksamensbeviset, hvis man har valgt matematik B som valgfag på hhx? Vh Jeppe -
Amish
ForumindlægHej Kan I hjælpe mig? Jeg kan ikke finde noget om Amishs historie, hvad er de interset i? og uddannelse TaK -
AT-prøve imorgen, metoder?
Forumindlæghej jeg har virkelig brug for hjæl, da jeg ska op i AT imorgen! men er lidt på bar bund ang. metoder? hvad er det jeg skal sige om metoder og hvilke slags metoder er der ?? jeg sætter stor pris på din hjælp :) -
hvorfor er der anvendt ligefrem ordstilling
Forumindlæghej kan nogen hjælpe mig med følgende: Forklar for hver sætning, hvorfor der anvendes enten ligefrem ordstilling eller omvendt ordstilling 1. “Bumpy flight,” Harry Albert said. 2. Why would anyone want such a thing? 3. Not every day do I meet a member of the English royal family t... -
Word 2007
ForumindlægHej, Hvordan undgår man, hvis man har en brødtekst med dobbeltlinieafstand, at der bliver dobbeltafstand mellem et afsnit, hvor der er enkeltafstand? Som her: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx ... -
Hjælp til ny begyndere
ForumindlægHej. Jeg vil meget gern aflever min rapport i Latex. Vil har en til guide.. -
the hobbit
Forumindlæger lige gået i gang med at læse J.R.R. Tolkiens roman "the hobbit" på klassen.. det er bare det, at jeg har læst den før, på dansk, men det er lidt længe siden... så hvis der måske er nogen som ligger inde med nogle notater el. lign. til de enkelte kapitler, og gider sende dem til mig, ... -
Rigtig sætning?
ForumindlægEr det her rigtig grammatisk? :) SHOW with Sonic & Mark Thursday 10th July for TELIA on strøget 10:00 -
Hvilket ord?
ForumindlægHejsa, Er det lige rigtigt at bruge ordet: "Marriages", som "Matrimonies" om det danske ord; "Ægteskaber"? I må gerne komme med begrundelse, hvis muligt. Fortsat god aften! -
Eksamen i retskrivning og læsning
ForumindlægHej, Jeg skal til eksamen i retskrivning i morgen, hvilket mange andre også skal. Jeg ville bare høre om der ikke er nogle herinde der er gode til ordklasser og komma? Det er de to ting i retskrivning, jeg ikke er nær så god til. Plejer at få 10-12 i retskrivning, men vil bare gerne lære noget ... -
Kan i hjælpe mig med denne overskrift
ForumindlægJeg har selv nogenlunde en ide om hvad følgende overskrift betyder: Imperialism and Rulers with Disobedient Subjects Jeg vil dog gerne være helt sikker på betydningen så hvis der er en som sidder og rigtig gerne vil hjælpe mig med det...vil det hvertfald gøre mig superglad. TAK for det -
Oversæt til fransk.
ForumindlægNogle der kan hjælpe med at oversæt det til fransk? "Jeg har stået på skateboard siden 2011" Jeg ved at "jeg har = j'ai Skateboard= planche à roulettes Men kan ikke oversæt "stået på" -
Rettelse af tysk brev !
ForumindlægHej, jeg har brug for en rettelse af mit tyske brev, som jeg har fået til opgave. Jeg ville blive rigtig glad, hvis jeg kunne få den hjælpende hånd !! :D !!!!Vedhæftet fil er den forkerte, den rigtige ligger i kommentaren!!!! -
Hvad skal jeg gøre? :s
ForumindlægHej SP Jeg går i 1.g og har valgt tysk fortsætter som mit sprogfag, som jeg fortryder inderligt. Jeg føler at niveau'et er alt for højt, i forhold til hvad jeg havde i folkeskolen. Jeg har ikke kunnet følge med i starten af tysk timerne, og det viser sig at der er store huller i min gramm... -
EKSAMEN - hvorfor fraaælge renseanlæg i andre lande......
ForumindlægHvorfor vælger man i andre lande ikke at lave renseanlæg, og hvordan fungerer det der? Jeg fandt dette spørgsmål, og tænkte jeg ville bruge det til naturfags eksamen, og undersøge nærmere på det senere, men først efter jeg har afleveret selvølgelig, gik det op for mig at der vikelig ikke står no... -
Stedsadverbier
Forumindlæg1. Han kom ikke langt 2. vi rejser ofte til udlandet 3. vi tager i morgen tidlig kl. 8 toget til Frankrig 4. hvor er børnene? de leger udenfor. 1. He did not much. 2. We often travel abroad. 3. At 8 O’clock Tomorrow morning we take the Train to France. 4. Where are the children? They were ... -
Optagelsesprøven :(
ForumindlægNogen der har været til optageselsprøven og som kan fortal at hvordan det er ?? Jeg er virkelig meget bekymret og nervøs, er virkelig bang for hvis det er svært og jeg ikke kan klarer det -
Største industrier i USA
ForumindlægHvad er de største industrier i USA, og hvilke industrier bærer deres økonomi? og hvilke industrier har været dominerende? -
Bisætning eller hoved?
ForumindlægHejsa! Kan man godt sige dette her, selvom det ikke er en bisætning: "Vielleicht Maria nicht Liebeskummer hat, aber sie..." altså at have "hat" til sidst, elle skal man opstille den, som en hovedsætning, hvor "hat" står efter Maria? På forhånd tak, og fortsat god a...
