Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 19101 til 19120 af 39386
-
funktion
Forumindlægjeg fatte intet af denne opgave og det er til i morgen i en aflevering Funktionen f(x)=b*x^a opfylder, at f(2)=2 og f(4)=16 bestem tallene a og b -
Fysik-opgave haster.
ForumindlægHey.. Er der ikke nogle der vil hjælpe mig med min aflevering???Lyder sådan her:228 Th er a-radioaktiv.90OPskriv henfaldsskemaet for denne kerne????og den sidste:135 I er B- radioaktiv.53OPskriv henfaldsskemaet for denne kerne???Håber virkelig at nogl evil hjælpe.. På forhånd tusind tak. -
Protein
ForumindlægHejJeg har i en aflevering i biologi fået stillet en opgave der lyder: Forklar KORT hvordan et protein normal syntetiseres!Er der nogle af jer der kan hjælpe mig med det? En kort og korrekt forklaring måske???På forhånd tak -
Essay Kunsten "jeg er i tvivl"
ForumindlægHej, jeg har skrevet et essay til aflevering i morgen d. 18/12, og jeg er i tvivl! Derfor vil jeg høre, om der evt. var nogle der gav at læse den hurtigt igennem og give mig noget konstruktivt kritik? På forhånd tak MrDencher -
hjælppp
Forumindlægjeg har en aflevering der lyder sådan: Redegør for hvilke afgørende begivenheder der har fundet sted i EU den forgangne måned, inddrag Det Europæiske Råds rolle inden for det europæiske samarbejde. ved ik hvad jeg skal skrive, nogle hints ? -
Geografi please...
ForumindlægHejsa... Har en geografi-aflevering for til i morgen???jeg har lavet den, men mangler bla. at finde ud af, hvordan man kan finde ud af, hvilken halvkugle og klimazone man er på.Mit foreslag er noget med det kan man ved hjælp af temperaturen, men er der ikke nogle, som kan uddybe det lidt???På for... -
Globalisering
ForumindlægHej alle!!Da vi har fået to afleveringer på en gang, er jeg kommet lidt i knibe, da jeg skal skrive en samf-rapport med overskriften "Globalisering og ulighed", så derfor vil jeg hører om der evt er nogle som tidl. har skrevet opgaven, da jeg har brug for hjælp!!På forhånd tak.Mvh Pizzaro -
A little help here
ForumindlægHejsa alle sammen!Er der nogle af jer, der sidder inde med et eksamensæt fra maj/juni 2001 mat A-neveau (2001-8-1)??? Hvis ja kunne I så ikke lægge det ud, således, at jeg kan rette min aflevering...?På forhånd tak -
Korrekt integreret? Dobbeltintegration
ForumindlægHej alle sammen Jeg er igang med en mat aflevering, jeg skal evaluere et dobbeltintegrale, og jeg lidt usikker på min udregning, og det ville derfor være dejligt hvis der var en der ville fortælle mig om det jeg har gang i er korrekt. Udregningen er vedlagt som et billedet (hele udregningen er ... -
Vis at f er kontinuert, noget hjælp !?
ForumindlægHej jeg har lavet en aflevering her som ligger i mit dokument, og jeg har har markeret noget i rødt, som jeg har fået at vide at jeg skal have ændret, men jeg er dog i tvivl hvordan dette skal gøres. Jeg kunne vel ikke få hjælp til dette ? Jeg sidder alene med dette og er fortabt ! -
B mesoner (Haster)
ForumindlægHej venner jeg sidder med en lille aflevering, hvor jeg sidder fast i den sidste opgave. Nemlig del-spørgsmålet b i den vedhæftede fil. Hber nogen kan og vil hjælpe. P forhånd tak :) -
Vektor
ForumindlægAfgør ved beregning om punkterne P,Q og R ligger på linie, når P(-6,-3), Q(-1,5) og R(7,18). Hvilken metode skal jeg bruge? Mat. aflevering til i morgen, kunne godt bruge lidt hjælp. Hilsen Martin -
Beregn masseprocenten???
ForumindlægHej allesammen! Sidder med en Kemi afleveringen, og er gået lidt i stå i denne opgave: Et grønligt pulver er en blanding af FeCl2 og FeCl2 *2H2O. En analyse viser, at pulveret indeholder 37,4 masse % Fe. Beregn masseprocenten af H2O i pulveret. På forhånd tak. -
Hurtig engelsk læsning
ForumindlægHar en engelsk aflevering for til i morgen. Gad godt hører lidt feedback fra jer omkring den. Den handler om en kyskhed bevægelses som "er" startet i USA. 'Hvis nogen er interesseret så vedhæfter jeg linket. Håber at jeg hører noget fra jer :) -
Hvad er et aktivitetsbudget?
ForumindlægJeg håber at der er nogle der kan hjælpe mig med hvad et aktivitetsbudget er og hvorledes det skal opstilles. jeg sidder nemlig med en aflevering hvor en af opgaverne lyder at jeg skal opstille et produktopdelt aktivitetesbudget. På forhånd tak! -
Hjælp til rettelse!
ForumindlægHej derude...!Jeg trænger rimelig meget til en hjælpende hånd mht. rettelse af tysk aflevering! Jeg har det på højt niveau, så det blir vel ca. hver uge! Betaling er jeg med på...!Skriv hvis du er interesseret!Mvh. Milla! -
Projektils fart
Forumindlægjeg skal i en aflevering vise at:v^2 = v(0)^2 + g^2* t^2 - 2 * g * v(0) * t * sin(a)håber der er nogle der kan hjælpe mig med denne opgave! -
Tysk generelt
ForumindlægEr jeg den eneste der sidder med opfattelsen af, at folk generelt har svært ved det tyske (grammatik specielt)? Eller er det fordi, dem som uploader indlæg på SP, går efter at få 11 i deres afleveringer? Frem for det 9-tal de måske er til? -
Fotosyntese
ForumindlægHej jeg skal lave en aflevering i fysik/biologi, jeg skal fortælle om fotosyntesens kredsløb, og drivhusefektens kedsløb, men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklarer det? altså hvad rækkefølge og såndan noget den skal afleveres i morgen -
Reducere
ForumindlægHej Jeg har en aflevering for til i morgen og jeg er stødt på problemer, jeg skal reducere denne ligning, og normalt kan jeg sagtens finde ud af sådan noget, men den driller mig lidt. Jeg håber der er nogen der kan hjælpe! (4a-2b)^2-(4a+2b)(4a-2b) På forhånd tak!
