Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 19121 til 19140 af 163702
-
Methaphors/symbols
ForumindlægHej, Har trukket den her tekst i min 24 timer eksamen (A Letter From Home). https://books.google.dk/books?id=2qfiF1m9hCIC&pg=PA49&lpg=PA49&dq=the+day+an+elephant+dies+is+the+day+you+see+all+kinds+of+knives&source=bl&ots=UCkMegg49A&sig=kNo9pG2FBS6Z9FKDvwIJOtOzB8k&hl=da... -
hjælp
ForumindlægHej jeg kunne godt tænke at nogen kunne hjælpe mig med den her. jeg skal sætte tegnsætninger i det her stykke altså komma og punktum kolon osv. er der nogen som vil hjælpe? There is no point in quarrelling with someone who refuses to quarrel back because they are for example watching TV preoccu... -
Kærlighed mundtligeksamen
ForumindlægHej allesammen jeg har til min mundtlige eksamen trukket temaet kærlighed... så nu er jeg igang med forberedelse.. jeg forsøger at finde det jeg vil analysere men det er svært. så derfor vil jeg høre om nogen har en ide til et digt, eventyr eller måske en sang som jeg kan bruge til teamet kærli... -
enhedscirklen
ForumindlægHej med jer! Jeg er ved at forberede mig til min mundtlige eksamen i matematik B, og er stødt på et problem.. Jeg har ingen problemer med at definere cosinus, sinus og tangens vha. enhedscirklen, men jeg ved ikke helt om jeg forstår, hvordan man bruger den i praksis - altså hvordan man beregner... -
Et spørgsmål :)
ForumindlægHey, jeg har mundlig dansk eksamen snart. Jeg har trukket reklamer, og er igang med analyse, og alt de der ting. Mit spørgsmål er hvilke analysepunkter er de vigtigste at tage med, og i hvilke rækkefølge. Eksamen varer 10 min, hvorefter læren og censor kan stille spørgsmål. Håber på svar, tak p... -
Hvordan analysere man en repotage?
ForumindlægHej. Jeg er her for tiden i gang med at forberede mig til mundtlig dansk eksamen i 9. klasse. Jeg har trukket emnet informerende journalistik, og jeg har så valgt reportagen om godhavnsdrengene, som hedder Kl. 13.42 kom den undskyldning, Godhavnsdrengene har ventet på i 14 år. Men jeg er virkeli... -
Lovlig studieretning?
ForumindlægJeg ville lige høre, om der er nogen, der ved, om følgende fagsammensætning er gyldig:A: Dan., his., sam., eng., fra. beg.B: Mat., fys., tys. for.C: Rel., idr., mus., bio., nat.geo., old. -
HASTER
Forumindlæger der nogen der kan finde ud af denne opgave: reducér (a+b)^2-2a(a+b) -
Ratte eksamen stil på B nivo ?
ForumindlægJeg har netop været oppe til Engelsk eksamen B på HF. Jeg er dog MEGET bange for at være dumpet, derfor ville jeg bede en af jer til at rette min stil og give en ca. karakter. -
Eksempler på moderne sprogblanding
ForumindlægHej, Er der nogle af jer der kender, har læst eller har et godt sted hvor jeg kan finde nogle artikler med eksempler på moderne sprogblanding mellem dansk og engelsk. Jeg har fundet en masse artikler der har med det emne at gøre men ikke med konkrete eksempler, hvor der for eksempel er en samtal... -
Sabbatår eller arbejd i udlandet
ForumindlægHej alle sammen.. Jeg går i 2.g på HHX. Når jeg er færdig med handelsgymnasiet vil jeg gerne arbejde eller tage et sabbatår i et engelsktallende land, da det er et must med flydende engelsk for at komme ind på min ønskede uddannelse. Jeg vil meget gerne høre om folks efaringer med arbejdsår og ... -
please hjælp
ForumindlægJeg ved godt at dette er fransk-forum... men har lige denne opgave der bare lige skal kigges igennem,,,,, synes nemlig i er ret gode her inde... menge tak på forhånd.. Fedme er blevet et af den vestlige verdens største sundhedsproblemer, ikke mindst i USA. Hvem har skylden for, at vi bliver ove... -
AT eksamen, hjælp!! må jeg gå op?
ForumindlægHej alle. Jeg er vildt nervøs for, at jeg bliver taget i plagiat i min AT synopsis. Jeg skal op og forsvarer den mundtligt i morgen, men er sindssyg bange for, jeg kommer ind og siger, at jeg har fået -3. Ville de snakke med en om det inden, man kom op, eller hvordan er det? -
Analyse af "Mugge bliver tre"
ForumindlægHej! Jeg kunne virkeligt godt bruge nogle guldkorn til min analyse af science fiction novellen "Mugge bliver tre" af Merete Kruse. Det gælder afgangsprøven i mundtlig dansk, derfor meget vigtigt!!! Håber I kan hjælpe :) -
Angående ny kvote 2 2016
ForumindlægHej så vidt jeg har forstået inde på Århus uni hjemmeside skal man have et snit på 6 og fagene som standard for at søge ind på medicin i kvote 2 2016. vil det betyde at jeg kommer ind på den nye procedurer, hvis jeg ansøger nu til kvote 2 inden 15 marts. grunden til at jeg søger ind på kvote 2... -
eksamen haster!
ForumindlægNår jeg skal præsentere teksten skal jeg starte med: The tekst names "..." and it's written by "..." in 1910. The story is a novelle and it tells us about the relationship between the father and the son. Passer ordstilling og er der gramatiske fejl??? på forhånd tak.. -
Ubestemt flertals s
ForumindlægHedder det shows, eller shower? Det er noget jeg undrer mig over. For det bøjes jo rigtig en bil bilen flere biler alle bilerne. Men ved engelske ord bli'r det til et show showet flere shows? -
Regnskabs analyse apple
ForumindlægHej Jeg ville høre om jeg kunne få noget hjælp til at regne nøgle tal ud for apple? Mit eneste problem er bare at regnskabet er på engelsk - så jeg kan ikke helt regne ud hvad der er hvad? Er der nogen der kan hjælpe mig? Mvh -
Ny start (gym.)
ForumindlægHej allesammen, så har jeg (sikkert også andre) ferie (: (i princippet, mangler translokation). Og jeg tænkte lidt på, hvordan i havde det, da i begyndte på en ungdomsuddannelse. Var det meget nyt? Jeg er nemlig typen, der er mindre snaksalig i starten og har svært ved at vænne mig til, at al tin... -
Privat lærer
ForumindlægHeej jeg er en pige på 17 år, og er snart færdig med 1g. Jeg har Matematik på A-niveau, men klare mig rigtig skidt, mine forældre er selvfølgelig ikke glade for min situation, da min sidste prøve gik rigtig dårlig og jeg fik 00. Så jeg tænkte på om, der er en der har mod på at hjælpe, som først b...
