Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 19141 til 19160 af 60468
-
Erfaring med at være selvstuderende??
ForumindlægNogle der har erfaring med at være selvstuderende? (gym.uddannelse)? Jeg har lige været selvstuderende i matematik c HF enkeltfag (det gik rigtig godtjeg fik 2 12 taller ) men er nu selvstuderende i samfundsfag c jeg tænkte på om dette umiddelbart er hårdere/sværere? jeg tænker mere på forkell... -
hvordan siger man at give en tørt på?
Forumindlægaltså ikke sådan at skifte ble på en baby, men sådan at svare kækt igen? -
komma
ForumindlægMåske et dumt spøgsmål, men er kommet i tvivl om man bruger de nye komma regler eller de traditionelle, når man fx. skriver stil. på forhånd tak. -
Kan man "downloade" textanalyse.dk?
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal til danskeksamen om en uge og er i den forbindelse løbet ind i et problem. Tidligere har jeg brugt www.textanalyse.dk til at finde guldkornene, men da man jo selvfølgelig ikke har internetforbindelse til eksamen er det jo lidt svært at komme ind og finde ud af, hvordan m... -
atomets opbygning
Forumindlæghej der står gør rede for atomets opbygning -
-Nogen der har været til optagelsesprøve?
ForumindlægHvordan er det, hvad er det man skal til fx dansk? Stiller de svære spørgsmål. er der overhovedet spørgsmål? Får man opgaver man skal lave til fx matematik osv? -
Eng A - nogle råd til at blive bedre ?
ForumindlægHej Alle. Jeg har engelsk på A niveau og skal op i 3.g her i næste uge. Er der nogen, der har nogle råd til hvordan man bliver god til det skriftlige + det mundtlige ? Mia -
HJÆLP MIG, please!!!!
ForumindlægJeg er lige startet på gymnaiset i en hf klasse.. jeg ved ikke om det er godt for mig at gå på hf eller hhx, fordi jeg er ikke god til de naturvidenskabelig fag og hellere ikke matematik. På hf skal jeg op i mat og nf = bio, geo og kemo det første år, hvis jeg ikke består, går jeg ikke videre t... -
Gymnasiet eller Hf ?
ForumindlægHej folkens (: Jeg går nu i 1.g (stx) , men jeg orker ikke stx længere, så jeg tænkte på at flytte til hf. Men jeg ved nu ikke, om det er en god idé hvad synes i ?? Jeg vil gerne blive bioanalytiker, kan jeg godt blive det selvom jeg flytter til hf ? -
Til grin?(gennemsnit)
ForumindlægHar lige fundet ud af at der på eksamensbeviset bliver overført karakterer fra årskarakterer til eksamenskarakterer, hvis man ikk har været op i faget? Hvordan fanden kan det være? Har man en lortelærer i et fag, og f.eks. slet ikk kan gøre noget for bedre karakterer, er man jo dobbelt fuckt hvi... -
lineær funktion
Forumindlægforklar hvad der forståes ved lineær regression. nedeståede tabel angiver for udvalgte år i periode 1930 til 1986 gennemsnits højden i cm er værnepligtige, der mødte til session. årstal x 1930, 1943, 1966, 1973, 1986. højde f(x) 170,2 og 173,1 og 176,4 og 177,8 og 180,2 lad x beregne antal år eft... -
HTX
ForumindlægHej. Kan nogen fortælle mig, hvordan HTX er.. Hvordan er hverdagen osv.. Altså er det MEGET sværere end STX? + Få man den samme viden indenfor det naturvidenskabelige i STX`, som i HTX, eller lærer man mere i HTX? Hilsen Den forvirrede .. -
Britisk historie
ForumindlægEn opgave om britisk politisk historie, en beskrivelse af Thatcherism i hovedtræk og New Labours væsentligste indsats områder, samt en sammenligning af "Blairism" og Thatcherism Dette er en eksamens opgave afleveret i Britiske studier på Syddansk universitet, opgaven er skrevet på engel... -
Jeres højniveau (A-niveau)
ForumindlægHvilke højniveaufag valgte I i sin tid, og har I fortrudt det? Hvad kunne I godt tænkte jer at have nu, hvis I havde vist det I ved nu?:) -
Skifte Gymnasium, når ansøgningerne er sendt
ForumindlægHej. Jeg er en meget presset dreng som har brug for hjælp! Da jeg skulle vælge uddannelse stod valget mellem HTX og STX. Jeg endte så med at vælge HTX, men jeg har nu fortrudt. Jeg nåede aldrig at ændre min ansøgning til STX inden ansøgningerne blev sendt ud til skolerne. HTX har allerede modtage... -
Produkt til OSO
ForumindlægHej, jeg laver OSO men jeg ved ikke hvilket produkt jeg skal lave. Mit emne er "Valget mellem STX og HHX" Håber der er en som kan hjælpe! Tak på forhånd! -
Medicin og fag!
ForumindlægJeg afsluttede sidste år (2.g) Kemi B og har så valgt at hæve Fysik til A. Derudover har jeg også Mat A. Jeg regner dog med at droppe fysik A (ifølge min lærer kan jeg nå at ombestemme mig endnu, men det skal gå stærkt!) og istedet vælge ENgelsk A. Så er mit spørgsmål: Vil det have indflydelse på... -
Simpel oversættelse, 2 linjer
ForumindlægHejsa. Er der nogle der kan oversætte det her fra engelsk til dansk for mig? "Only the things that you truly love will you pursue with that energy, and for me my family, my friends, and skiing, that’s it for me, that’s my life. The joy I get from skiing…that’s ... -
JURA - 2. års pensum?
ForumindlægHejsa Er der nogen som har en pensumliste over de bøger man skal bruge på 2. år i 2010-11 ? -
Funktion
ForumindlægJeg har en eksponentiel funktion: y = 12 · 1,035x, Jeg får oplyst, at y er befolkningstallet i mio og x antal år efter 2010 Hvordan skal jeg beskrive tallene 12 og 1,035? Skal jeg starte me dat indsætte x-værdier og finde vækstraten? På forhånd tak :-)
