Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 19141 til 19160 af 39386
  • Rettelse af engelsk stil til torsdag

    Forumindlæg
    Hejsa Alle derude!Søger en, som vil se min engelsk aflevering igennem. Som det fremgår skal den afleveres på torsdag.Den er på ca. 700-800 ord, og vil helst sende den som mail. Skriv meget gerne, hvilke fejl der går igen.Skriv et indlæg hvis du er frisk, så skal jeg sende den til dig.På forhånd tak!
  • engelsk

    Forumindlæg
    hej! jeg går på mat. gym i 2.g, og derfor er engelsk ik min stærke side....!er der evt. en som vil læse min aflevering til imorgen igennem....(fylder ca. en side...)...??på forhånd tak....Kirsten
  • en lille hjælp tak!!!

    Forumindlæg
    Hej jeg har er igang med en tysk aflevering og nu er tysk ikke det jeg er bedst til så er der ikke en der vil hjælpe med at oversætte disse to sætninger for mig...Men de gamle huse ligger ofte smukt.Hvor sad den lille piges mor?Jeg takker mange gange på forhånd...
  • Isoler t

    Forumindlæg
    Hej alle! :-) Jeg er igang med en aflevering hvor jeg skal isolere t i formlen: N(t)=17,5*a^t Er der nogen der kan hjælpe mig med det? Jeg kan simpelthen ikke få det til at fungere.. Knus her fra
  • Udlodning af åretsresultet

    Forumindlæg
    Sidder med en VØ-aflevering omkring regnskabsafslutning .. Sidste opgave handler om udlodning af udbytte .. Bestyrelsen forslår at der udloddes 8 % i udbytte .. Mit spørgsmål: Er det 8 % af årets resultat eller af aktiekapitalen .. Svar hurtigt .. Skal aflevere i morgen ..
  • Hjælp til løsning af andengradsligning!

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg har denne ligning i en Mat aflevering, men jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvor jeg skal starte. 3*x/(x+1)-8 = (-3*x)*(1/(x-1)) Håber i kan hjælpe! På forhånd tak :)
  • Hjælp til simpel isolering af én ubekendt.

    Forumindlæg
    Er super træt. Er der én der kan gennemskue hvordan jeg isolerer t i dette: 1,60*sin(0,5*t)=0,1*t-0,5 ?.. Har prøvet lidt af hvert og det er den sidste opgave i min aflevering, så lidt hjælp ville være dejligt :)
  • HJÆLP ! isoler r...

    Forumindlæg
    hej jeg har en aflevering for og der er en opgave som jeg slet ikk forstår så håber at der er en der ude som kan hjælpe mig:) opgaven hedder: isoler r når formlen hedder (1/r1)+(1/r2)=1/r
  • TYSK Kort hurtig rettelse please..

    Forumindlæg
    Hej, er der nogle som har tid til at kigge denne tyske aflevering igennem, jeg har vedhæftet filen, og så sende den retur rettet via privat besked, altså så jeg får den i min indbakke? Mange tak for jeres tid :)
  • Carbonhydriders massefylde

    Forumindlæg
    Hej Jeg har fået en aflevering for hvor jeg stødder på dette spørsmål, som jeg ikke kan finde svar på nolge steder: "Hvilke forhold tror du er årsagen til at carbonhydrider har så lav en massefylde?" Håber at der findes et svar på dette. :-)
  • Maple - Enheder på egen brøkstreg?

    Forumindlæg
    Halløj! Når vi laver kemi afleveringer må vi ikke angive svaret som følgende eks: Jeg vil gerne have det ud i denne format: Er det mulig man kan få maple til at spytte det ud i den format?? På forhånd tak!
  • Skriftlig biologi eksamen

    Forumindlæg
    Hey.. nogle der evt har et gæt på hvilke opg der kunne blive stilt til den skriftlige studenter eksamen i biologi..? eller nogen der evt har et link til gode noter/afleveringer som kunne bruges til eksamen??på forhånd TAK..
  • intergral

    Forumindlæg
    Hej jeg mangler hjælp til en aflevering i morgen, håber der nogle som hurtigt kan jeg hjælpe mig Denne opgave skal løses uden hjælpemidler hvordan gør man det med mellemregninger Bestem intergralet: grænserne er b=1 og a=0 S 2x/(x^2)+1dx
  • HJÆLP ! Anders Boldesen " LOV & ORDEN " Ku være dejligt med en analyse

    Forumindlæg
    Har brækket foden, været under operationer, kan ik spille fdobold mere har væet under operationer 4 dage, er bagud med afleveringer :( så vil bar ha hjælp til den her, orker nemlig ik læse så meget pt :O
  • Reaktionstid

    Forumindlæg
    Hej :D Sidder her med en biologi aflevering, hvor jeg skal komme ind på hvordan alkohol påvirker reaktionstiden, altså nerveimpulshastigheden. Ved alkoholen går ind og påvirker GABA, men ved ikke hvorfor alkoholen påvirker nerveimpulshastigheden for lys og lyd - håber nogle kan hjælpe :)
  • Hjælp - hvad er årsagen?!?

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg har en geografi opgave jeg ikke kan løse: Hvad er grunden til at klimaet i Iqaluit, Cananda og Tromsø i Norge er forskellige. Jeg skal forklare det på naturvidenskabeligt? Håber i kan hjælpe, for det er den sidste opgave jeg mangler i min aflevering! På forhånd tak.
  • aktantmodel på sneemanden af H.C.Andersen

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg er igang med at skrive min DHO aflevering. Jeg har valgt at skrive om H.C.Andersens eventyr Sneemanden. Jeg skal benytte aktantmodellen på eventyret, men har problemer med det. Er der nogen som kan hjælpe?
  • Bjerrumdiagram og PH

    Forumindlæg
    Hej! Nogen der kan hjælpe med den vedhæftede opgave? Det er ikke en aflevering - jeg er blot i gang med at øve til min skriftlige eksamen i kemi, og har især svært ved denne type opgaver. På forhånd tak
  • hurtig hjælp???

    Forumindlæg
    hej jeg har fået en aflevering for. jeg håber at nogen kan hjælpe. jeg har brug for hjælp ved opgave 4 og 5 og 7 og 8. jeg håber at i kan hjælpe :)
  • Bevise en stamfunktion

    Forumindlæg
    Har et problem i min aflevering til i morgen..! Er gået helt i stå. Hvordan beviser jeg at F(x)= ½(x+sinx*cosx) er stamfunktion til f(X)= (cosx)^2? HÅBER VIRKELIG PÅ NOGET HJÆLP HURTIGT!

Søgninger relateret til matematik aflevering