Søgning på: matematik b mundtlig eksamen. Resultater: 19141 til 19160 af 132899
-
Syg til eksamen? intet eksamensbevis
ForumindlægHej, Det er sådan, at jeg er blevet syg og skal til eksamen i morgen. Så jeg ville lige høre om det er rigtigt at hvis man ikke kommer til eksamen pga. sygdom, og man har lægeerklæring, skal man så virkelig vente med eksamensbeviset til næste år? Eller får man det på samme tidspunkt som ... -
Eksamensforberedelse
ForumindlægHej alle, hvordan forbereder i jer til mundtlig engelsk eksamen?På forhånd tak -
Isoler v i formlen - MAT B! HJÆLP!
ForumindlægHej Har virkelig brug for hjælp og gerne forklaring på hvad man gør opgaven: Isoler v i formlen k • v l = 1 r Den er altså rigtig svær at skrive ind her. Men lighedstegnet skal selvfølgelig være i midten af det første jeg skrev! Håbe... -
(a+5b) +2 (2a+b)
ForumindlægHej! Hvordan løser jeg den overstående ligning, når +2 er isoleret fra de 2 parentser?? Hvad hedder det?! tak :D -
Eksponentiel funktion, bestem a og b
ForumindlægHej jeg har en opgave for, som jeg har vedhæftet, og prøvet at svare på, men kan ikke komme længere, nogle som kan hjælpe? :) -
Karakter bestået eller dumpet
ForumindlægKære studieportalen jeg har et spørgsmål jeg søger end på pædagog uddannelsen en af deres krav er Dansk A skal være bestået både skriftlig og mundeligt jeg har fået 4 i mundligt dansk A men 00 i skriftlige betyder det at jeg er bestået eller dumpet håber at der nogen der kan forklar mig tak på f... -
Konstanterne a, b og c ud fra andengradspolynomium
ForumindlægEt andengradspolynomium er givet ved . Om funktionen f gælder det at f(3) = 0 og f'(0) = -2. Desuden oplyses det, at diskriminanten d = 0. a) Bestem konstanterne a, b og c. Hvordan bestemmer jeg konstanterne? Jeg har indtil videre fundet ud af at b værdien er -2, da f'(0) = -2, men el... -
Skriftlig Tysk A eksamen
ForumindlægJeg er meget i tvivl om, hvor meget tid man skal bruge på hver opgave og underopgave i den skriftlige eksamen. Har hørt, at de opgaver hvor man skal kommentere, diskutere mm. tæller højest (altså de sidste to opgaver). Hvordan synes I, at man burde disponere de fem timer man har? Mange tak på f... -
HASTER !!!
ForumindlægJeg skal til Engelsk B Muntlig imorgen. Jeg har (dødogpine) trukket "On the street". Her bliver man præsenteret for 3 forskellige cases, med folk der af den ene eller anden grund er hjemløse i U.S.A. Nu vil jeg super gerne vide, hvordan jeg laver den bedst mulige fremlæggelse. Vi a... -
Dansk - skriftlig årsprøve eksamen
ForumindlægJeg har lige et lille spørgsmål ang. den skriftlige årsprøve / eksamen i dansk. Må man gerne have opgaver med, fx hentet her på studi, og bruge dem til inspiration ?Fx hvis jeg har hentet en eksamensstil fra sidste år, og jeg skal skrive den samme til årsprøven, må jeg så gerne bruge den til insp... -
Matematik A kursus - hjælp
ForumindlægHej. Jeg har matematik på A niveau og går i 3.g nu. Jeg vil høre om der er nogen, der ved, hvor der bliver afholdt matematik kurser ?? jeg har problemer med matematikken, og vil gerne have et kursus i det . Trine -
AT-Eksamen tid
ForumindlægHvor lang tid har man til selve eksamen? Jeg har hørt at det er 10 min, men er det ioden hvis den strækker sig ud over 11 min. istedet for? -
10 klasses eksamen
ForumindlægHej, jeg vil gerne høre, om ens 10 klasses eksamen har en betydning, når man allerede er kommet ind på gymnasiet?? -
debat delen til AT eksamen
Forumindlæghej jeg ville vide hvordan debat delen i AT eksamen forgår alstå hvilken slags spørgesmål kan man blive spurght om ??:) -
Hvordan foregår AT - AT EKSAMEN
ForumindlægHej studieportalen Skal man op til eksamen i AT, i 1.g? Og, hvordan foregår en AT-uge? Er det lidt ligsom "projektopgave" i folkeskolen? :) Fortsat god dag. -
Engelsk skriftlig eksame
ForumindlægHej Jeg skal snart op til engelsk skriftlig eksamen, og derfor vil jeg lige spørge om hvad for nogen fejltyper der hyppigst dukker op i delprøve 1? -
Tysk - Skriftlig eksamen
ForumindlægHej! Er der nogle der har nogle gode råd til mig, til den skriftlige tysk eksamen i 9. klasse? Hvad er vigtigt for at score 12? -
Mitose og meiose. Biologi eksamen
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med det her spørgsmål til min biologi eksamen: Gennemgå de to celledelingsprocesser mitose og meiose, og forklare forskelle og ligheder. -
Gode råd til eksamen (teoretisk)
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i mediefag c lige om snart. Er der nogle gode råd?? Jeg er så ekstremt nervøs, det er helt vildt!!! -
Historie eksamen - Huntington og Fukuyama
ForumindlægHejsa Mit spørgsmål lyder på om hvilken sammenhæng det egentlig er relevant at bringe Huntington og Fukuyama op i til en Historie-eksamen. Jeg har nemlig fået at vide at de er meget vigtige til en historie eksamen, men jeg er dog helt blank i forhold til hvornår og hvordan jeg ligesom skal koble...
