Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 19181 til 19200 af 60879
-
HJÆÆLP! Tysk eksamen A-niveau (Ein Mann, eines Tages)
ForumindlægHej! Jeg ville høre om der er nogen der har læst "Ein Mann, eines Tages" af Marie Luise Kaschnitz og måske kan hjælpe mig med at forstå den, er rimlig meget på bar bund og skal op i morgen. -
Forberedelse til min højst sandsynlig dommedag hos matematik eksamen
ForumindlægJeg ved godt det kommer til at gå i fisk til eskamen med matematik, og derfor kunne det være godt, hvis jeg opsøgte en højskole man kan tilbringe sit næste semester, eller måske bare ens sommerferie på. Nogen gode forslag til højskoler med høj fokus på 18+ elever, som er åndssvage til matematik? -
Tre fag på A-niveau???
ForumindlægJeg går i 2. g og har matematik og kemi på A-niveau. Nu skal vi så snart vælge igen, og jeg har overvejet at vælge fysik på A-niveau. Nu kender jeg ingen der har tre fag på A-niveau, men jeg har hørt, at det skulle være meget hårdt. Er der nogen af jer der har erfaring med dette? -
Årsprøve - til begravelse
ForumindlægHej Hol, Har et spørgsmål: Hvad sker der, hvis man fx. skal til begravelse den dag, hvor der er årsprøve i skriftlig dansk? -
Ny gymnasiereform ?
ForumindlægHej !Er her nogen der ved hvad den nye gymnasiereform kommer til at indeholde ?Jeg har nemlig ikke fået noget af vide på mine introer, og er en smule interesseret i det...Er det rigtigt at det bliver meget sværer at gå på gymnasiet ?Hilsen Kristina -
Er man bestået?
ForumindlægHej, er man bestået hvis man har fået 4 i mundtlig matematik og 4 i skriftlig, og så skal man op i matematik mundlig eksamen og man får 00. Er man så bestået? -
Hjææælp til analyse
ForumindlægJeg skal til eksamen og har trukket Rap Nogne der har nogle gode ideer til raptekst der er god at analysere -
Matematik DUMPER JEG??
ForumindlægHej folkens - jeg har pt et snit på 8 i eksamenskarakter. Men jeg er utrolig bange for at matematik trækker mig ned. Jeg skal nemlig ind på mit drømmestudie.. Jeg har storset fået 7 og opad i alle fag udover matematik. Der fik jeg 4-4 men er utrolig elendig til det. Hvad kan mit snit blive hvis j... -
Engelskaflevering i form af eksamenssæt
ForumindlægHej. Jeg står med en engelskaflevering, som er lidt svær og jeg har desuden ikke haft tid før nu. Kan jeg få hurtig hjælp til nogle af spørgsmålene? A-opgaven 1. After discussing the matter over lunch, decided they to close the deal immediately - den skal skiftes til "After discussing the ... -
Student- hvordan fejres?
ForumindlægJeg vil gerne høre lidt om traditionerne ved et studenterfest lige fra man går ind til den sidste eksamen til en lille familie fest?Hvem gir huen på?Hvor gives huen på?Åbner man en flaske champagne på skolen?På forhånd tak,- dem kommende student -
En uddnnelse uden gymnasium?
ForumindlægHej jeg undrer mig om man kan uddanne sig som socialrådgiver uden gymnasium? Hvis man bør gå til gymnasium, er der nogle andre uddanelser som ikke kræver gym? Det skal være helst en uddannelse uden matematik, fy/kemi, biologi og geografi. -
Optagelsesprøve til HHX
Forumindlæg**DET HASTER!!** Jeg søger en nyere gymnasieelev som har gennemgået optagelsesprøven til HHX, da jeg gerne vil stille vedkommende nogle spørgsmål omkring prøven, da prøven foregår i morgen. Stiller dem også bare herover hvis der evt. er andre der kan svare på mine spørgsmål. Skal op i dansk, en... -
Bedst muligt og effektivt
ForumindlægHej SP... Ville lige høre om nolge herinde havde nogle gode råd til hvordan man bedst muligt og effektivt kan forbedre sit engelsk, både mundtligt og skriftligt, -
Hjælp?? syre-baser??
ForumindlægOpgaven lyder: Flouridionen er basisk med basestyrkekonstanten K_b = 10^-10,8 M Beregn koncentrationerne af H3O, OH, F-, og HF i en opløsning, hvor 0,03 mol HF er opløst i 2 L vand. Vands ionprodukt er K_v = 10^-14 M^2. Altså jeg siger: F- + H2O <-> HF + OH- 10^-10,8 M = x^2/(0,015-x) og ... -
Vedr. klage
ForumindlægHar mit gymnasium en kopi af min ekasmensopgave (stil)? Jeg vil nermlig gerne klage, men det lader til at jeg ikke har en kopi :-( (ja jeg ved det, det er skide dumt) -
Selvstuderende
ForumindlægHej. Jeg går pt. på andet år af mit hf-enkeltfags studie og skal tage Kemi på aftenhold. Derfor tænkte jeg om nogen kunne hjælpe mig. Jeg vil i stedet gerne tage det som selvstuderende fordi det er nemmere for mig at lærer i ro og mag derhjemme og aftenundervisning stresser mig i forhold til min ... -
Angående arabisk
ForumindlægEr der nogen herinde som har taget arabisk på Hf? Enten som flex(netundervisning) eller som almindelig fag, der vil fortælle mig lidt mere omkring hvad man skal arbejde med ? og hvad der kræves af en. Lærer man f.eks. om koranen?? eller er det kun almindelige tekster på arabisk? Mange mange t... -
Dumpe et fag
ForumindlægHvad vil der ske, hvis jeg dumper min mundtlige matematikeksamen? Jeg står og skal op i mundtlig matematik, men jeg har ikke haft tiden til at begynde at læse før idag (jeg skulle op i flere eksamer end normalt af årsager) og matematik er i forvejen et område, jeg er meget usikker på. Jeg fik 7 i... -
Hvad gør jeg?
ForumindlægJeg har lige læst min engelsk stil igennem fra engelsk skriftlig eksamen, og jeg synes virkelig det er noget lort det, som jeg har skrevet! Jeg har ikke fået rettet den ordentligt igennem, da der er trykfejl, og der er ord, som mangler, hvilket gør mig bekymret for, om jeg overhovedet får over ... -
2G årsprøve i kemi
Forumindlæghej jeg er en 2.g elev som har brug for lidt hjælp!! jeg skal snart op til årsprøve i kemi skriftligt... jeg brugerer marvinsketch til kemi og jeg søger normalt på nettet hvad de kemiske stoffer hedder på engelsk da marvinsketch ikke virker når man skriver det på dansk. Så mit spørgsmål er hvorda...
