Søgning på: The happiest days of your life. Resultater: 19201 til 19220 af 22366
-
Bestemmelse af konstanterne i et tredjegradspolynomium. " Ved design af en rutsjebane ... "
ForumindlægJeg bøvler lidt med denne opgave som skal løses UDEN brug af hjælpemidler. Jeg har tidligere løst den selvsamme opgave MED hjælpemidler, hvor jeg løste 3 ligninger med 3 ubekendte som et ligningssystem vha. wordmat - piece of cake. Men uden hjælpemidler begriber jeg ikke hvordan opgaven kan løse... -
novelle (Hurtigt Svar)
Forumindlæghej jeg har problemer med at analyser novellen lønningsdag af martin andersen nexø. nogle der kan hjælpe? skal op imorgen så det ville være en stor hjælp... tak på forhånd -
binomial
Forumindlæge) Ved brug af tabel 1 fås ∑10 k=4 b(k; 10; 0:35) = 1 - B(3; 10; 0:35) = 1 - 0:5138 = 0:4862 hvordan får de k til at være 3 ? eller for dens sags skyld x (hvis det er det) -
hvordan vil man oversætte dette fra dansk til engelsk?
ForumindlægDisse oplysninger brugte han til pengeafpresning kan ikke få den formuleret rigtigt : That information he used to blackmail. -
Matematik geografs problemregning
ForumindlægHej, hvordan vil man kunne lave stjernen i geogebra? -
Taylorrække
ForumindlægHvordan finder jeg taylorrækken i a)? Kan I give et hint? Jeg er kommet frem til, at f^(n)(x) = ln(2)^(n)*2^(x). Kan det så passe, at taylorrækken er summen fra n = 0 til uendelig af ln(2)^(n)*2^(x)/n! -
Hvad hedder en samtalemæssig "tangent" på dansk?
ForumindlægHej Alle Jeg har tænkt på det her i årevis, og jeg kan simpelthen ikke finde noget tilsvarende på dansk, der er bare nogenlunde kortfattet. Kan nogen hjælpe mig? Bare en kortere version end nedenstående ville også være fedt :) Hvad jeg mener med en "tangent": Et nyt emne i en samtale,... -
Analyse af konkurrencesituationen
ForumindlægHej alle sammen! Sidder og er ved at lave en disposition til min SRP og har fået til opgave at bl.a. analysere konkurrencesituationen i revisionsbranchen. Jeg skriver i afsætning og virksomhedsøkonomi. Da jeg prøver at få en rød tråd i hele min opgave har jeg valgt at bruge disse to modelle... -
komma foran "as" på engelsk
ForumindlægHej alle :) Jeg har meget brug for hjælp.. Er der nogen der kan svare på om man sætter komma foran "as" he told me a joke as we were walking down the street. Er i tvivl da begge sætninger godt kan stå alene. og hvis man gør hvad gør man så når man også har en indskud... -
Antitese
ForumindlægHej, Er en antitese og en kontrast det samme, eller er der nogle tilfælde, hvor der kan gøres brug af kontraster, uden at det samtidig er antiteser? Når Obama i sin Victory Speech siger "(...) It's the answer spoken by young and old, rich and poor, Democrat and Republican (...)" gør... -
Genre?
ForumindlægAner ikk hvilken genre man vil sige denne tekst er: Shy, intelligent, warm woman seeks cultured, sensitive, muscular man for long, romantic walks on the beach followed by passionate, intellectual talks by the fire place. You are serious and not too old. I am optimistic. Det vil være nice hvis en ... -
Terrorisme i England
ForumindlægHej alle brugere. Jeg er igang med at skrive en stil i engelsk om denne artikel fra The Guardian: http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2007/jul/04/comment.politics3 Spørgsmålet er så, "What are Simon Jenkins purposes writing this article in the Guradian?". Synes, teksten er ... -
Terrorism
ForumindlægHej alle brugere. Jeg er igang med at skrive en stil i engelsk om denne artikel fra The Guardian: http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2007/jul/04/comment.politics3 Spørgsmålet er så, "What are Simon Jenkins purposes writing this article in the Guradian?". Synes, teksten er ret... -
Hjælp til engelsk essay
ForumindlægHej alle brugere. Jeg er igang med at skrive en stil i engelsk om denne artikel fra The Guardian: http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2007/jul/04/comment.politics3 Spørgsmålet er så, "What are Simon Jenkins purposes writing this article in the Guradian?". Synes, teksten er ret... -
Rette opgave!!
ForumindlægHej, Jeg tænkte på, om der var en derude der havde lyst til at læse min opgave igennem, når jeg er færdig?Min opgaveformulering, lyder således:Der ønskes en analyse og fortolkning af J.G Ballard roman ”Running wild” med særligt henblik på personernes adfærd, plottet, og teoretiseringe... -
GERALD FORD BAD GUY!!
Forumindlægi 70'erne i USA gik det elendigt, inflation, ingen arbejde, oliepriserne steg, og alle var sure. Men i 1974 kom gerald Ford til - The Funky President som James Brown synger. Men var det dels pga ham at inflationen og alt det skidte steg? eller er han the Funky President fordi han prøvede at f... -
Grammatik
ForumindlægJeg har fået uddelt nogle sætninger, hvor vi skal rette fejlen og forklar på dansk vores rettelser! Er der nogle der er søde at hjælpe, for jeg stirrer mig blind på dem og kan simpelthen ikke finde fejlene. 1. She is visiting her old mother every day. 2. I live in the house which roo... -
very/much
ForumindlægJeg har en sætning i mit essay, som lyder:The world we live in today, in 2004, is very characterized in the way we look at each otherWord siger, at det er forkert at bruge "very" i denne sammenhæng, og foreslår "much" - så der kommer til at stå "..., is much characterized... -
nogen som vil se dette igennem?
ForumindlægKort og godt om maskinenSkæremaskinen er beregnet til at skære karton og papir.Man kan justere sig frem med en joystick ved at trække op - ned og højre - venstre, den ene er til at flytte skalaen hurtigt og den anden langsomt med, altså cm og mm.Den anden håndtag bruges til justering, hvis man øn... -
ENGEEEEEEEELSK!
ForumindlægEr dette oversat rigtigt???Kort og godt om maskinenSkæremaskinen er beregnet til at skære karton og papir.Man kan justere sig frem med en joystick ved at trække op - ned og højre - venstre, den ene er til at flytte skalaen hurtigt og den anden langsomt med, altså cm og mm.Den anden håndtag bruges...
