Søgning på: dansk reportage. Resultater: 19241 til 19260 af 41162
-
krigen i 1864 (2.slesvigske)
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig, hvilke føler krigen i 1864 (2.slesvigske) fik? -
Middellevetid og sundhed i Gegrafi C (Det Haster!!!!!!)
ForumindlægKan nogle hjælpe mig hurtigt med at forklare hvad Middellevetid og sundhed i Geofrafi er ? -
Lysets hastighed
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen og skal bl.a. snakke om lys hastighed, men ved ikke rigtig hvad jeg skal sige? Det er på C-niveau og vil blive meget glad hvis nogen havde nogle ideer til hvad jeg kunne komme ind på :) -
Korstogene
ForumindlægHej alle. Er der nogen der kan forklare mig korstogene? -
Brought into my mind
ForumindlægKan man godt sige: Something was brought into my mind? -
Eksamen!
ForumindlægHej, hvis man dumper til en eksamen på STX er der så mulighed for at tage eksamen en gang til på selvstudie eller noget andet? Eller kan det ikke ændres? -
Aktantmodel
ForumindlægKan man bruge aktantmodellen til at vise sociale forhold? -
DHO-Halv side for meget
ForumindlægHej. Jeg har skrevet min DHO, men jeg har en halv side for meget.... man skulle skrive 6-8 sider, men jeg opdagede at jeg havde skrevet 8 1/2 efter jeg havde afleveret den. (Der er også fodnoter på mange af siderne som gør det der er mindre plads på dem) Ville det trække ned at jeg har skrevet l... -
fredsbevarende og fredsskabende styrker i "krig"
Forumindlæghej. i min eksamen skal jeg forklare noget om fredsbevarende og fredsskabende styrker. Hvad er forskellen på de to, og hvad gør styrkerne når de bliver sendt ud i konfliktområderne? Håber nogen kan hjælpe :) -
racisme i danmark?
Forumindlægracisme i danmark? nogen der kan fortælle mig lidt om det -
Spørgsmål vedr. fortsættelse af HF på 2. år efter at have droppet ud efter 1. år
ForumindlægJeg har fået tilbudt et sjovt og spændende job i udlandet i et år, dog går jeg lige nu på en 2 årig HF enkeltfag, hvor jeg har gennemført det første år og været til nogle af eksamenerne , dog er nogle af fagene over 2 år. Spørgsmålet er så bare om det år jeg har gået der er spildt på de fag som j... -
Medicin kvote 2 - AU
ForumindlægHej alle sammen Jeg har taget fag om med henblik på at forbedre mit kvote 2 snit i henhold til kvote 2 reglerne på Aarhus universitet - og jeg har søgt medicin. Jeg har lidt erhverserfaring, hvor jeg har sendt dokumentation afsted allerede dengang man skulle søge kvote 2, og nu har jeg færdiggjo... -
definition
Forumindlæghej. hvad betyder definition -
politik
Forumindlæghej alle jeg vil spørge om der er nogen der gider skrive nogle punkter op ift. hvad der er sket de sidste to måneder ift. politik og økonomi. ps. det er primært i Danmark. Mange hilsner Mie -
Hjælp!!!
ForumindlægHej alle de søde mennesker derude :) Er der nogle er jer, som har skrevet essayet "A sliver of heaven" Hvis i har, så vil I ikke være søde og ligge den her op på studieportalen til inspiration??? please :) -
Omformulering
ForumindlægNu har jeg ikke fået så gode karakter i samfundsfag og vil virkeligt gerne gøre det godt i min kommende aflevering. Så håber i kan hjælpe! Jeg har brugt nogle citater fra et interwiew, og skal omformulere. Sådan har jeg gjort det: Citat;"underklassen idag er ikke fattig, fordi den mangle... -
Engelsk rettelse
ForumindlægHej alle lektiehjælpere. Jeg sidder med en engelsk opgave, som jeg er blevet færdig med. Jeg synes, at opgaven har været svær, og jeg har været lidt usikker med mine sætninger. Håber der er en, der er villig til at rette den. Vil blive rigtig gladfor det. På forhånd tak! :) -
En der kan oversætte tre ord?
ForumindlægJeg har et par ord som jeg ikke rigtig har fundet et konkret svar på. Det vil derfor være en rigtig stor hjælp hvis I ville hjælpe mig. -Stereotypes -Attribute -Segretation Det vil være endu bedre hvis jeg også kunne få en forklaring på de tre ord ;) -
Hjææælp til Engelsk delprøve!!
ForumindlægHej alle jeg sidder med en eksame delprøve i Engelsk som skal afleveres iaften. Jeg sidder med 3 sætninger jeg har rettet fejlene men jeg kan ikke forklare hvorfor jeg har rettet dem som jeg har. Håber i kan hjælpe! Tak på forhånd. Sætning 1: In the Third World poverty can lead to horrib... -
Karakter i faget
ForumindlægHej, jeg skal desværre om en uges tid til eksamen i oldtidskundskab C. I den anledning vil jeg gerne spørge jer derude om hvad jeg som minimum skal have i karakter til eksamen for at bestå faget. Jeg endte med 00 i årskarakter.
