Søgning på: historie eksamen hf. Resultater: 19241 til 19260 af 48964
  • hvorfor læse?

    Forumindlæg
    Jeg plejer som regel, at læse nogenlunde grundigt op til alle mine eksamener, hvoraf nogle er gået godt og andre mindre godt. Så indtil videre kan jeg ikke sige om der er en generel sammenhæng mellem at læse op og score en god karakter. fx. hvad er meningen med at læse op til en dansk eksamen, nå...
  • Utilfreds med karakter

    Forumindlæg
    Da jeg er meget utilfreds med en eksamenskarakter, som jeg fik d. 2. juni, vil jeg høre om, der overhovedet er chance for, at jeg kan gøre eksamen om? Jeg er klar over, at en eventuel klage skal indgives senest 14 dage efter eksaminen, men jeg søger ever alternativer til at få denne karakter lave...
  • Anklaget for eksamenssnyd

    Forumindlæg
    Hej, Jeg i dag været til en eksamen uden hjælpemidler, hvor jeg efter har afleveret opgaven havde nogle notater fremme. Kan man blive anklaget for snyd selvom man ikke har?
  • Privat undervisning

    Forumindlæg
    Nogen der tilbyder noget privatundervisning i tysk? Skal til 2.g eksamen på næste mandag så jeg har bruge for nogen for lige at snakke lidt med...
  • matematik fsa 2012

    Forumindlæg
    hjællp til eksamen i morgen d. 2 maj matematik hmmmmmmm hvad ska jeg øve mig i ?
  • Gode råd?

    Forumindlæg
    hej jeg skal til fysik eksamen i morgen (9.kl.) nogen der har gode råd? eller nogen gode fif til at score et godt karakter ;)
  • The green mile

    Forumindlæg
    Hej min lærer har opgivet filmen, the green mile til eksamen, nogen der har nogen ideer om hvad spørgesmålet kunne være om/til den filmen?? ;)
  • Omkostninger

    Forumindlæg
    Hej skal til eksamen her snart og er meget dårlig eø på den matematiske del. Er der nogen der vil sende mig en liste over hvordan man regner det forskellige ud??? fx: VO, VE, SE osv.
  • Hvad betyder tolkning

    Forumindlæg
    Sidderog forbereder mig til en dansk eksamen i morgen og kom pludselig i tvivl, hvad betyder og hvad er forskellen på en tolkning og en analyse? Sarah
  • Perfectum, Imperfectum m.m.

    Forumindlæg
    Jeg forstår ikke forskellen på, Perfectum, Imperfectum, plusquamperfectum og præteritum, Er der en venlig sjæl der vil forklare? og måske med nogle eksempler, har en eksamen torsdag :-)
  • råd

    Forumindlæg
    hej..er der nogen der kan give nogle gode råd til hvordan man kan forberede sig til rel. mndt eksame..
  • har brug for et svar :-)

    Forumindlæg
    Hej Ja sidder her og skal op til naturgeografi eksamen Fredag... og er lige noget til landskaber.. Er der nogen der kan fortælle mig forskellen mellem sediment og aflejring? med mindre det er det samme? Tak for på forhånd :-)
  • Elektricitet

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen fredag. Er der nogen der har en formel jeg kan skyde af til tavlen eller 2 i forhold til el .
  • Karaktergivningsgrundlag

    Forumindlæg
    Kan det passe, at læreren skal give karakter på baggrund af det, som læreren tror, eleven ville få, hvis eleven skulle til eksamen ved karaktergivningen?
  • 9 klasse stilemner.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg går i niende klasse, og vil virkelig gerne vide hvilke stilemner man har at vælge imellem til eksamen.
  • mundtlig matematik

    Forumindlæg
    hejsa Hvordan forbereder man sig bedst til mundtlig matematik B eksamen ? jeg er ikke vant til at gå til mundtlige eksamner, så har ikke rigtig noget erfaring der.
  • Linær regression?!

    Forumindlæg
    Hej (: Har et eksamens spørgsmål om Linær funktioner.. Her indgår spørgsmålet: Forklar begrebet Linær regression? Nogen som kort kan forklare mig hvad det går ud på? På forhånd tak.
  • Gode fif mod nervøsitet ? - fysik

    Forumindlæg
    Hejsa :) Jeg skal til fysik-eksamen i morgen, og ville gerne have nogle gode fif om hvordan man kommer med en god fremlægning uden nervøsiteten.
  • haster!

    Forumindlæg
    hej alle. skal til eksamen imorgen, så har brug for hjælp. vil bare spørge om hvad det betyder at: forklar opbygningen af cirklens ligning? tak på forhånden.
  • tvivl

    Forumindlæg
    Hej, jeg er ret i tvivl på engelsk eksame nu hvor jeg skal lave en disposition i min lockout ferie hæhæ. Men vælger jeg selv emnet og underemnet??