Søgning på: dansk eksamenssæt. Resultater: 19281 til 19300 af 42474
-
Mangler program til at lave diagrammer/grafer
ForumindlægHej;Jeg sidder midt i en EØ-aflevering, og vil gerne have layoutet i top, og jeg synes de grafer og diagrammer man laver i excel ligner noget være skidt, nogle der kan anbefale et/flere program(mer) som kan bruges til formålet ?eks:http://www.q8.dk/q8/frames.html?side=om_q8/aarsberetning/2002-200... -
Hvad er en prisme?
ForumindlægI en matematikopgave skal jeg tegne en triangulaer prisme, og jeg har faaet nogle oplysninger at vide. Jeg kan bare ikke faa dem til at passe med hvad jeg ved om en prisme, derfor:Hvad er en prisme?Er det ikke en 3D figur, der, hvis man skaerer den op i midten, spejler sig selv? -
Hvor er tysk eksperterne?
ForumindlægHey! Er der nogen der kan se om disse sætninger er helt hul i hovedet. Og måske komme med nogle foreslag til de fejl der sikkert forekommer... BitteMåske skal det lige siges, at det der lægges vægt på er de fast sammensatte verber (udsagnsord)--------- ---------- ----------1) Der Weltmei... -
SRO kildehenvisning
ForumindlægHvis man fx tager noget fra en artikel og skriver det på sin egen måde uden at citere, skal man så henvise til artiklen? Hvis ja, hvordan skal jeg så henvise til den? -
Tysk oversættelse
Forumindlæghej studi...Håber nogle lige vil kigge min oversættelse igennem. På forhånd mange tak!Vor sechs Jahren verpflichteten sich die Grünen (als einzige Partei), die Vorschläge der „Grauen Panther“ zur Rentenreform im Bundestag zu vertreten. Die Grünen räumten der parteilosen Trude Unruh sogar Sitz und... -
Nogen som har lavet en opgave om Charles Darwins teorier, som jeg kunne låne?
ForumindlægEr i gang med projekt, men kan bare ikke finde særlig meget om hans teorier, så er der nogen som ligger inde med en opgave, jeg evt. kunne låne, eller nogen gode sider på nettet? -
Ondskab
ForumindlægHvordan vil i definere ordet "ondskab"?? -
leksikon.org = troværdig
ForumindlægEr ved at skrive kildekritik og vil høre hvor troværdig leksikon.org er?? Det er ikke lige som wikipedia hvor alle kan skrive? -
Projektopgave- forandring og konsekvenser
Forumindlæghej alle sammen, vi er tre piger skal lave en projektopgave, med over emne : forandring og konsekvenser. vi ved ikke hvad "under emnet" kunnne være. derfor ville det være super fedt hvis i havde nogle ideer. og evt. ideer til et fedt produkt også.. sidste år lavede vi en opgave om s... -
Èt ord
ForumindlægEr der nogle der ved hvad ordet JIBALI betyder, det er vist nok spansk da det står sammen med et andet spansk ord... -
Jorden ?
ForumindlægOkay, jeg indrømmer at det er ret pinligt at spørge om. Men jeg har lige glemt om man skal skrive Jorden, som vi lever i med stort J ? - På forhånd tak :I -
Høj- og lavkonjunktur
Forumindlæghej jeg skal redegør for lavkonjunktur og højkonjunktur. Er der en nogen som ved hva jeg skal ind på? mvh Karina -
1.g danskopgave spørgsmål
ForumindlægHej..Nu kan det godt være, at jeg spørger dumt, men skal de bøger man vælger til danskopgaven, ikke have en hvis relation til det man har abejdet med gennem året?? Hvis ja, betyder det så, at den bog man vælger skal perspektiveres/sammenlignes til en bog/film m.m som man har arbejdet med gennem 1... -
Gymnasie optagelse
ForumindlægHej allesammen.En af mine gode venner modtog idag et brev fra gymnasiet, hvori der stod, at han skal op i en prøve i mat, fysik og kemi før han kan optages i gymnasiet. Så mit spørgsmål er, om nogle har erfaringer med hvilke slags spørgsmål og opgaver der bliver stillet. Hvilket niveau ligger det... -
King Mob
ForumindlægHejsa.. Er der nogen der har lavet en analyse af "King Mob" skrevet af Holger Drachmann , som kan fortælle lidt om analysen af novellen ? -
Danmark...
ForumindlægHey folkens!!jeg skal til eksamen om 1 time.. er ret bange.. og nervøs og ryster hel vildt..:0(Fandt lige ud af, at jeg er ik ret sikker på om jeg forstå hvordan Danmarks situation var under 2.verdenskrig.. altså jeg mener økonomien og politiken.. Jeg håber virkelig i gider hjælpe mig straks...:0... -
Hjælp til emne i projekt
ForumindlægHey, jeg har siddet i flere dage og tænkt på en underemne til "En Anden Verden", og kan simpelthen ikke finde på noget som kan score det store hos sensorerne. Er der nogen der kan give et pift med hvad det kan være? mvh. -
Oversættelse? få steder jeg i tvivl?
ForumindlægJosé Marti nació en 1853 y cayó/murió en 1895 en la guerra último contra los españoles. Durante muchos años haber/tener de vivir en el exilio en España, en los EE.UU. y en muchos países de la Latinoamérica. Martí era un escritor muy p... -
SSO - Vælgeradfærd (bøger)
ForumindlægHej Jeg vil lige hører om der er nogle der sidder inde med god information omkring Vælgeradfærd og samfundsudvikling? Jeg er meget interreseret i bøger som kan være gode kilder/værktøjer til en skriflige opgave osv. MvH. Johan -
Nogen der har gode oversættelser??
ForumindlægHej, er der nogen der har nogle godeog mundrette oversættelser til: There being no more free samples to be had, the girls left the health shop. When in doubt, leave it out!
