Søgning på: dansk reportage. Resultater: 19281 til 19300 af 41162
-
TYSK!
ForumindlægJeg stinker seriøst til tysk... men har forsøgt at skrive et referat på tysk, som skal afleveres til imorgen. Nogle der ville bruge tid på at kigge på den, og sørge for at det giver mening. Jeg stinker nemlig også til grammatik ;) Der Film handelt von dem Mann Georg Dreyman, der Autor ist e... -
hvad er en bograpport
Forumindlæghjæææææææææææælp jeg har en for til i morgen og jeg ved ikke hvad det er -
1-2 minutters oplæg/fremlæggelse
ForumindlægHej søde og rare mennesker <3 Jeg skal lave et lille oplæg i morgen på 1-2 min om Oklahoma city bombing, vil nogle af jer evt. rette den? :) Rigtig godt jul og tak på forhånd :DD -
RUC samfundsvidenskabelige linje
ForumindlægHej! Har tænkt længe over hvad jeg vil læse her efter 3g, og jeg har kigget lidt rundt og fundet den samfundsvidenskabelige linje i RUC, er bare i tvivl om jeg kan bruge det til det jeg gerne vil. Vil det være muligt at tage en kandidat i Statskundskab hvis jeg har haft den samfundsvidenskabelige... -
OSO, hjælp ang. STX
ForumindlægHej alle sammen. Jeg sidder og er i gang med at skrive OSO om dyrlægeuddannelsen. Jeg er så ved at forsøge at beskrive vejen til denne gennem STX, men jeg er meget i tvivl om selve opbygningen af STX. Altså jeg har lidt svært i at finde rundt i alt det med fag på A,B og C-niveau osv.i forhold til... -
Oversættelse!!!!!!!
ForumindlægHej Hvordan vil I oversætte, "Min email bærer præg af vores traumatiserende tur til Thailand, som har sat sit præg"? Mit bud: Meine E-Mail von unser Ausflug nach Thailand beeinflusst, wie sein Gespräge gegeben hat. -
gennemsnit til tandlæge?!<3
ForumindlægHej ehm jeg har søgt og søgt og søgt og søgt rundt på nettet, men kan ikke finde nogle ordenlige svar, så en eller anden hvis du ved hvad gennemsnittet til, at være tandlæge er, så vær sød og skriv det haha P.S. Jeg går i 8. klasse, Tror mit gennemsnit er 7,8/7,9. De ting, jeg skal forbedre er e... -
Tysk
ForumindlægHej. Er der nogle som kan hjælpe mig med at rette dette her? Claudia Rusch sagt in seinem Buch Meine Freie Deutsche Jugend, über seine Kindheit und Jugend in der DDR. Als Kind träumte sie von einer Reise nach Schweden, aber es nur möglich war, nach dem Fall der Mauer. Am 24. Dezember 1989 segelt... -
Hjælp til valg af studieretning.
ForumindlægHej mennesker! Lige nu går jeg i 9 klasse og allerede den 6 januar skal jeg vælge en studieretning. Jeg er rigtig god til humanistiske fag, det er nemt for mig at få 12-taller i dem, men til gengæld har jeg store problemer med matematik. Hver gang jeg ser nogle tal, som skal regnes ud, får j... -
TYSK OVERSÆTTELSE!!! HJÆÆLP
ForumindlægJeg har brug for hjælp, med oversættelsen af dette stykke! jeg vil meget gerne vide, om jeg har oversat det korrekt. håber i kan hjælpe mig, bliver meget taknemlig :D Hunden sprang i vandet, og fandt straks stokken. - Der Hund sprang in das Wasser und fand sofort der Stock Hvorfor binder d... -
Læreplads kim fupz perspektiverig
ForumindlægHej jeg går i 9. og har fået trukket Kim Fupz Aakeson. Jeg har valgt teksten "Læreplads", men ved virkelig ikke hvad jeg kan perspektivere den til? Kan i måske hjælpe -
Filosofi opg. Sisyfosmyten?
ForumindlægHej, Jeg skal til eksamen i Filosofi B og dertil skal vi aflever en opgave inden eksamen, som vi også skal inddrage til eksamen som et eksamensprojekt. Jeg tænker at skrive om Sisyfosmyten af Albert Camus, da det er et forholdsvist simpelt emne at berøre. Dog er jeg lidt i tvivl om hvad en god... -
Aktuel viden?
ForumindlægHejsa. Jeg skal op til en skriftlig eksamen i samfundsfag her i næste uge, og jeg har af erfaring fra tidligere eksamener fundet ud af, at der er en fordel i, at have en up-to-date viden om, hvad der foregår rundt om i verden (også Danmark). Jeg vil bare lige gerne høre, om der er nogle derude, ... -
flytninger og indvandrer
Forumindlægjeg har skrivet et projektopgave om flytninger og indvadrer, og det er ca.6 side, men jeg vil sende til jer for at hjælpe mig med det, og give mig nogle gode idèer.Kan jeg gøre det?sig ja,hvis I hjælper mig med mit projektopgave.Jeg venter et svar. -
demokrati
Forumindlæghvordan kan man se at man har demokrati i et samfund? -
Sæt tegn
ForumindlægJeg er dårlig til at sætte tegn og skal sætte komma og punktum i denne opgave. Er der nogen der kan hjælpe? "Voodoo rummer flere forskellige ceremonier hvordan man skal udøve dem fortælles fra person til person for man må nemlig ikke forklare det hellige på skrift at der er så mange forske... -
Verbernes placering i ledsætninger
ForumindlægJeg henvender mig igen til Studieportalen, da jeg har et nyt spørgsmål vedørende den tyske grammatik. Jeg ved godt, at verberne skal placeres sidst i tyske ledsætninger, men hvorfor hedder det så f.eks.: "Sie denken, dass es spannend ist, deutsch zu lernen." og ikke "Sie denken, d... -
Hjælp til AT - doping
ForumindlægHey, jeg skriver AT om alternativer - og ønsker at skrive under kategorien doping. Nogle der kan komme med nogle indputs til problemformuleringer og problemstillinger? Tak på forhånd! -
f(v)=Mv+q, v1=f(v0) osv
ForumindlægJeg skal bruge den formel skrevet i overskriften, altså fremskrivning med affin afbildning. Men det jeg bliver i tvivl om, er hvorvidt når der står: "Antag at M har to forskellige egenværdier λ1 og λ2 , som opfylder |λ1| < 1 og |λ2| <1. For en vilkårlig vekt... -
Psykologistudiet
ForumindlægNu har man lige været en anelse dum og låst sit eksmanesbeivs, så man er endt med et snit på 5,2. Desværre kan jeg yde meget mere end det jeg lige har præsteret på gymansiet, og nu har jeg fortrudt at jeg ikke valgte tage uddannelsen i en ældre og mere moden alder. Jeg er godt klar over at man ik...
