Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 19281 til 19300 af 39386
-
vektor
Forumindlæghej jeg har brug for hjælp til en aflevering I en trekant ABC har hjørnerne koordinaterne A(2,1), B(-4,3) og C(0,10) - bestem projektionen af vektorBA på vektorBC - Bestem koordinaterne til fodpunktet for højden fra A håber der en der kan hjælpe -
Terror - samfundsfag
ForumindlægHej folkens. har i min aflevering fået dette spørgsmål: Redegør kort for teori om terrorbekæmpelsens kort -og langsigtet tiltag. Nogen der guide mig til, hvad jeg helt præcis skal skrive om her.. hvad er terrorbekæmpeksens kort -og langsigtet tiltag? -
Omvendt proportional
Forumindlæghej jeg har virkelig brug for hjælp med dette stykke. en variabel Q er omvendt proportional med variabel S i tredje potens. Når S=¤, er Q=64 Bestem Q udtrykt ved S på forhånd mange tusinde tak for hjælp. det redder min afleveringen:) -
Kan lærene opdage hvis man kopiere tekster og formulere det med sin egen ord?
ForumindlægKan lærerne opdage hvis man har taget en tekst her fra studieportale og har bare formuleret det lidt på sin egen ord? altså det er en aflevering har fundet forskelig tekster som handler om det jeg har. Jeg har bare sammensæt nogle enkelte sætninger fra alle de tekster .. -
æøå bogstaver er væk
Forumindlæghej der ude jeg har et problem jeg sidder og laver aflevering og er kommet til at trykke på noget der gør jeg ikke kan skrive æøå i et dokument, nogle forslag til hvad jeg kan gøre for at rette det -
Lineære programmering Transport
ForumindlægHej kunne nogen hjælpe med opgave 1 i pdf Aflevering 2.pdf fra delspørgsmål b) til g) I delspørgsmål a) har jeg følgende objfkt. MIN under bi-betingelser er dette rigtigt tak på forhånd -
Skal aflevere idag! HJÆLP!
ForumindlægHavde overset denne ligning i afleveringen, og kan simpelthent ikke finde ud af den :S Kan nogen hjælpe ? 3x - 2 / 4 - x-2 / 3 = x-3 / 2 - 4x + 11 / 6 Det ville være en kæmpe hjælp!!! TAK! -
Har ingen lommr. vil nogle hurtigt regne d her ud for mig
ForumindlægHej allesammen, jeg har glemt min lommeregner hos en veninde, og jeg har en aflevering til imorgen tænkte om nogle vil lige diff dette funktion til mig f(t) = 97,5 * t * e^-0.39t f'(t) = ? tusind tak :D -
Opløs i faktorer
ForumindlægHej. Nu har lagt syg i lidt over en uge, og vi har fået aflevering for... Så ser lidt blank på den her opgave, håber i kan hjælpe: 2. Opløs i (flest mulige) faktorer a) 7(x-3) + 14(x2-9) Takker! :) -
HJÆLP haster! International politik
ForumindlægHej, (: Jeg sidder med en samfundsfag aflevering, hvorud fra man skal vælge et aktuelt emne at tage udgangspunkt i vdr. international politik. Her bliver jeg så i tvivl om finanskrisen kunne være et emne indenfor international politik, eller vil det være mere oplagt at tage Irak-krigen/ Afghanistan? -
Amerikansk udenrigspolitik - fra unilateral til miltilateral
ForumindlægHej. Jeg sidder her med min samf. aflevering der handler om USA's sikkerheds-og udenrigspolitik og har virkelig brug for hjælp til det sidste spørgsmål: Hvilke indre og ydre forhold kan være med til at fremme en amerikansk udenrigspolitik - fra unilateral til multilateral ? -
HJÆLP! Religionernes mysterier og frelse - hvad går frelsen ud på?
ForumindlægHej(; Jeg er igang med en mundtlig og skriftlig aflevering om religionernes mysterier og frelse, og jeg har problmer med at finde ud af hvad frelsen går ud på i buddhisme, jødedom og islam. Nogen der kan hjælpe? Det ville være super!;D. -
Energi forbrug
ForumindlægJeg sidder fast i en aflevering, hvor jeg skal beregne mit engeriindtag og energiforbrug ud. Mit Energiindtag ligge på de omkring 8000 kJ men kan det passe at mit energi forbrug skal være dobbelt så højt? Eller skal det ligge lige omkring de 8000?? -
Desperat - sandsynlighedsregning
ForumindlægHej, jeg har lige haft noget om sandsynlighedsregning, og jeg forstår det virkelig ikke. Og nu har vi selvfølgelig fået en hel aflevering i det, så tænkte på om der er en der vil hjælpe, muligvis lave det sammen med mig over msn eller noget. Opgaverne er vedhæftet, så i/man kan også bare hjælpe m... -
Integralregning og vektorer
ForumindlægHej SP, jeg sidder fast ved to opgaver i min aflevering: Man må ikke bruge CAS eller lommeregner til at regne dem. Jeg har lavet a) i begge, men de to b) delopgaver kan jeg ikke helt få hul på. -
2 piger søger hjælp, NU...
ForumindlægVi har fået stillet en opgave, under emnet andengradsfunktioner, der hedder: Eksempler på anvendelse af andengrads funktioner (afsætningskurver, DB...) ??? Hvad gør vi der.. nogen der kan komme med nogle eksempler så vi endelig kan blive færdig med den aflevering?? -
ENGELSK AFL.
ForumindlægHej. i min engelsk aflevering er der en opgave som lyder: Forklar på dansk de forskellige betydninger af følgende sætning: He put his hat on his head - jeg kan kun se den ene mulighed :/ hjælp ? -
standardentalpi for Ni(s)
ForumindlægHej! jeg har glemt min databog over i skolen og har en kemi aflevering for hvor man skal beregne entalpien for en reaktion hvor nikkel indgår som en af reaktanterne. bliver derfor nødt til at have fat i standardentalpien for Ni (s). En eller anden der kan slå den op for mig??? på forhånd tak -
Isolering af t i formlen
ForumindlægHej alle. Jeg har en aflevering til imorgen og jeg er lidt i tvivl om, hvordan denne opgave løses. den lyder : V=L*(t*T)*r/s. t skal isoleres. og (t*T)*r/s er en brøk, hvis det kan hjælpe jer. På forhånd tak -
Fransk Referat: Nogen der gider læser det igennem :)
ForumindlægHej, jeg har skrevet et referat om filmen : A la folie.. Pas du tout,.. (Elsker mig, elsker mig ikke) på fransk Er der nogen der gider læse den igennem og finde evt. fejl, det er en aflevering og vi får snart karakterer..Så har virkelig brug for hjælp.? På forhånd tak :)
