Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 19301 til 19320 af 321608
-
Har et spørgsmål..
ForumindlægHej, jeg har et spørgsmål vedrørende noget matematik.. Kan man beregne andre sider og vinkler i en vilkårlig trekant når man kun har 2 siders længde og en vinkel? trekanten er bygget op således at en af siderne er lille a og den anden er lille c og vinklen er til store B... -
Transgene dyr
ForumindlægHar lige nogle spørgsmål vedrørende transgene dyr: Hvilke nye muligheder kan transgene dyr give indenfor avlsarbejde med husdyr?Hvilke fordele og ulemper kan der være ved at producere lægemidler ved hjælp af transgene husdyr i sdetdet for ved traditionel udvinding fra menneskeblod? Hvorfor skal i... -
Mellemkrigsperioden
ForumindlægJeg ville bare høre om der var nogen, som havde nogle brandgode notater til mellemkrigstiden altså fra 1945 og frem til ca. 1990 -
socialpsykologi
ForumindlægHej med jer derude jeg har lige læst at i 1924 begyndte socialpsykologien at blive opfattet som en eksperimentel videnskab. tænker så, hvad har det været opfattet som, før det??? tusinde tak på forhånd -
a short story..
ForumindlægHi..Is there somebody som har læst novellen " on the left side"? der er nemlig en del jeg ik forstå ved denne novelle, som jeg håber i vil hjælpe mig med.. bare giv mig en lille resume af hvad der sker helt.. på dansk..:0).. forstå den bare ikke:(Please help me..Mange tak på forhånd. -
Kronvildt af Charlotte Weitze. kort svar mangles
ForumindlægHvad er temaet? -
Fattigdomsgrænse i DK?
ForumindlægHej derude. Jeg er i gang med at skrive SRP, og skiver om fattigdom i DK. Jeg tænkte på, om vi har en fattigdomsgrænse i DK, eller er der delte meninger om dette? -
Dansk Folkeparti..
Forumindlægdansk folkeparti siger selv at de er det eneste parti som holder fast på de danske værdier.. eeeh? hvad er de danske værdier??.. giv eksempler.. -
INVANDRER GODT ELLER DÅRLIGT ??????????????????????????
ForumindlægHej dere Er der nogle der har forslag til fl.g. Hvad er fordelen ved indvandrer? (eksempler) Hvad er ulempen ved indvandrer? (eksempler) Jeg vil være meget glad hvis i kunne hjælpe mig, plzz. -
Forskellene på socialdemokratisme og socialliberalisme
ForumindlægHvad er forskellene på socialdemokratisme og socialliberalisme? Tak på forhånd og god aften -
Metal og ikke-metaller
ForumindlægHejsa.. Jeg sidder med en kemirapport med overskriften metal og ikke-metaller.. Er der nogen som har gode ideer til hvad jeg kan skrive ved teori afsnittet? Teori afsnittet skal indebære metaller, ikke-metaller og ædelgasser? men mangler lidt viden.. Er der så nogen som evt. kunne lave nogl... -
Idrætsteori: AV-02 difference. SVÆRT
ForumindlægDet drejer sig om denne graf:http://www.kropogtraening.dk/dok/kot/figur_10.10_10.13.pdfHvordan kan det være at den utrænede har en større AV-difference (og derved bedre udnyttelse af ilten) end den trænede lige akkurat på den træningsintensitet?Det undre mig meget, da der jo i bogen står at træne... -
Polynomisk regression - parabel
ForumindlægBestem ved regression en forskrift for s som funktion af t. Her er så punkterne: t (s) 0,70 0,80 0,90 1,00 1,10 1,20 1,30 1,40 1,50 1,60 1,70 1,80 s (m) 0,33 0,55 0,74 0,90 1,04 1,15 1,23 1,30 1,33 1,33 1,31 1,27 Jeg ved at det er en polynomium af andengrad, altså ax^2+bx+c: Men hvordan... -
2.gradsligning udfra rødderne?
ForumindlægNår jeg har givet 2 rødder og udfra disse skal opstille 2.gradsligningen, hvordan skal jeg så gribe det an?? Har fx. givet følgende rødder: 1) 1 & 3 2) -2 & 3 Kan man bruge: a * ( x - v) * ( x - w) (hvor v & w er rødderne? og iså fald hvordan finder man udfra denne frem til 2.gradsli... -
Statistik
ForumindlægHej.. Et mejeri har anskaffet en ny maskine, der skal fylde mælk på literkartoner. Maskinen er indstillet så den mælkemængde, der fyldes i en karton, er normalfordelt med middelværdi 1005 mL og spredning 5 mL. Ved aflæsning på normalfordeltpapir: 95% =1011 mL. Hvordan kan vi undersøge at maskin... -
Diiod i ethanol
ForumindlægHejsa, Jeg har en kemiaflevering som jeg er stort set færdig med, men der er lige noget jeg ikke forstår eller kan finde svaret på: Vi har lavet et forsøg med forskellige opløseligheder, med bl.a. Diiod (I2) med væskerne vand, ethanol og heptan. Vand: Nej Ethanol: Ja Heptan: Ja Og ... -
retorisk analyse
ForumindlægHej Jeg sidder og skriver SRP og skal lave en retorisk analyse af en artikel, hvor de mange gange bruger følgende negative uddybelser: færre og færre, mindre og mindre, dårligere og dårligere. Er der noget begreb for disse? Et andet spørgsmål: Er der et begreb for når der ofte bliver brugt ord... -
Jeg går i 2.g STX og jeg vil gerne skifte til HF - HJÆLP
ForumindlægJeg har et vigtigt spørgsmål. Jeg havde virkelig nogle hårde tanker om at skifte til en anden studieretning under 1.g, men det lykkedes mig aldrig ligemeget hvad fordi jeg var meget sent på den og nu står jeg så i 2.g i samme studieretning. Dog er der jo nye HF'er, kan man godt skifte til en ... -
Naturalist - Realist???
ForumindlægHej...Er der en der vil forklare mig forskellen på de to begreber naturalist og realist?Og hvad kan man kalde stilen i Bondeidyl af Henrik Pontoppidan? Naturalistisk???Håber i kan hjælpe mig.Knus Mette -
lige en hurtig én
ForumindlægHej alle, Kan man godt skrive nedenstående på tysk? "Es ist sehr langweilig, aber ich muss" Er i tvivl om der skal stå noget efter muss, kan nogle hjælpe mig?
