Søgning på: biologi eksamen 2007. Resultater: 19341 til 19360 af 41309
-
Eksamenssæt, december 1997
ForumindlægHej alle. Jeg har ikke brug for hjælp til at besvare noget af sættet, men jeg kan ikke længere finde opgaverne, så mit eneste spørgsmål (som omhandler opgave 2) er blot følgende: Er det totale antal flyoperationer i 1996 lig med 260.000 eller 270.000? Jeg har brugt begge tal i min besvarelse, me... -
ligning og ulighed
Forumindlægnogle som kan hjælpe mig på vej med denne opgave? løs lining fx= 4 og ulighed fx< 4 har vedlagt fil hvoraf funktionen er indtegnet på forhånd mange tak -
Betalingsbalancen
ForumindlægHej, Jeg har et spørgsmål til betalingsbalancen. Der findes på betalingsbalancen en post der hedder "løbende poster, løn- og formueindkomst" Jeg kan dog ikke rigtig finde ud af hvad denne post egentligt dækker over? Jeg kan se at den har en væsentlig betydning på Betalingsbalancen (lp)... -
Are you ready boots - engelsk
ForumindlægVed i Hvor man kan finde teksten.. "Are you ready boots?"... venter svar hurtigst muligt -
Stat
ForumindlægHey Er der en der kan pm mig omkring konkurrencestat, jeg har givet mine bud på det er bare usikker på om det er rigtigt.. Det skal bruge til eksamensopgave.. -
Hjælp to journaliststuderende
ForumindlægKære Studieportalen Vi er to journaliststuderende, som i øjeblikket prøver at finde på noget at skrive om i en stor opgave på skolen. Vores overemne er "Uddannelse", og et af kriterierne er, at historien ikke må være dækket i pressen før - Og det er svært. Derfor vil vi gerne høre jer... -
Skolestart
ForumindlægJeg skal til at starte på gymnasiet her efter sommerferien og er meget nervøs Hvordan er traditionerne på første skoledag på jeres skole? Er der virkelig så mange lektier som alle siger? Hvordan husker i jeres første dage? -
Tandplejer
ForumindlægBøger til tandplejeruddannelsen sælges (Til 1. og 2. semester) -
Lavkonjunktur eller højkonjunktur
ForumindlægHåber nogen lige gider svare: Har vi stadig lavkonjunktur i DK og er vi på vej mod højkonjunktur? Haster lidt! Mvh -
Linær funktioner og fordoblingskonstant
ForumindlægJeg har vedhæftet et billede af opgaven. Jeg har sat punkterne ind i regression linær model på geogebra, og der står at forskriften er : 0,893 x + 6,402 Jeg ved at i b'eren skal jeg sætte 5 ind på x's plads, men jeg ved ikke hvordan jeg regner det ud? så en der kan hjælpe mig.. y = 0,89... -
Bøger til science-året på SDU
ForumindlægHej Jeg sælger følgende bøger som bruges på science året ved SDU: Kemi bogen: Chemistry, af: Blackman, Bottle, Schmid, Mocerino, Wille. ISBN nr: 0-47-81086-6 Der medfølger et års abbonement på Wiley plus, som er et internet kursus, som hjælper med at øge forståelsen. Jeg kan ikke se hvi... -
Er der en mulighed for at jeg ville kunne blive arkitekt?
ForumindlægMit problem starter ud i, at min folkeskolegang aldrig har været nem, og jeg aldrig rigtigt har gået op i den af det grundlag. Jeg har altid haft svært ved at tage mig sammen omkring alt det faglige der sad fast i firkantede rammer. Her på det seneste er jeg kommet på den tanke, at jeg gerne vi... -
Empiri, teori og metoder - er det rigtigt [Haster]
ForumindlægHej, Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt det jeg har skrevet er rigtigt. Jeg er ikke sikker på om jeg har beskrevet empiri, teorierne inden for den naturvidenskablige fakultetet (faget er biologi og emnet er doping i sportsverdenen) korrekt. Derudover er jeg også i tvivl om, om jeg mangler at tilføj... -
Søge på optagelse (gennemsnit gang. 1.08)
ForumindlægHej. HJÆLP :) Jeg har haft den naturvidenskabelige studieretning på gymnasiet, men efter 1 1/2 år - 2 år, ville jeg så gerne have haft den samfundsfaglige, for jeg valgte allerede efter 1/2 år at tage engelsk på A i stedet for resten af min klasse, som valgte fysik på A, og så valgte jeg samfunds... -
HJÆLP TIL OPTAGELSE
ForumindlægHej. HJÆLP :) Jeg har haft den naturvidenskabelige studieretning på gymnasiet, men efter 1 1/2 år - 2 år, ville jeg så gerne have haft den samfundsfaglige, for jeg valgte allerede efter 1/2 år at tage engelsk på A i stedet for resten af min klasse, som valgte fysik på A, og så valgte jeg samfunds... -
Haster - Hist eks:/
ForumindlægHar trukket "Danmarks Historie, ca 1850-1920" ., og skal op til eksamen imorgen .. Har et problem , faktisk flere .... Jeg kan bare ikke lave en problemformulering ? Altså skal man lave en problemformulering for hver tekst eller hvad?? Og hvordan skal man finde noget supplerende mater... -
Hjælp til UCAS
ForumindlægHej allesammen, Jeg er i gang med at udfylde min ansøgning på UCAS, og jeg er nået så langt, at jeg har tilføjet min adgangsgivende eksamen (Danmark-Højere Teknisk Eksamen), men jeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg kan indtaste mine karakterer. Skal man bare finde sin gymnasielle uddannels... -
Metode i Idræt
ForumindlægHejsa.. Jeg har valgt at skrive i fagene Idæt og biologi.. Metoden i biologi er jeg ret sikker på, men det er metoden i idræt som jeg er usikker på.. Da idræt jo kan indgå i mange fakulteter har jeg valgt at skrive i faget med humanistisk tilgang. Da jeg skriver om dykning skal jeg i biologi komm... -
Valg af fag og emne
ForumindlægJeg sidder og skal i gang med at skrive SRP, og så sidder jeg og grubler lidt over hvilke to fag jeg skal skrive i. Jeg har tænkt lidt på matematik (A) og biologi (B), eller matematik (A) og kemi (B) Jeg har matematik og fysik på højtniveau, og iflg, de nye regler, så kan jeg sætte de to fag sam... -
HJÆLP! jeg mangler metoder...nogle som kan hjælpe mig?
ForumindlægHej Jeg sidder lige pt. og er igang med at skrive min AT-synopsis. Jeg er lige nu igang med at skrive om krypskytteri i Sydafrika iforhold til det hvide nærhorns udrydelse. Jeg er helt lost på metoder i forhold til at jeg skriver i Biologi (C) og Samfundsfag (A), er der nogle som kan hjælpe mig...
