Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 19341 til 19360 af 39512
  • Lektie støtte til afsætning

    Forumindlæg
    Min søn, som går på HHX 3 år, har brug for noget lektie støtte til afsætning. han er kommet 4 snart 5 afleveringer bagud. Vi bor i Trørød (tæt på Nærum)
  • HJÆLP!

    Forumindlæg
    Har aflevering til i morgen, og har to opgaver der driller :) Håber nogen kan hjælpe :).. Reducer: (2a-b)(2a+b)-4(a+3b)^2+4b(6a-1) Forkort: (x^2-xy)/(xy-y^2)
  • En konflikt Danmark har deltaget i?

    Forumindlæg
    Hej, jeg er i gang med en aflevering i samfundsfag. Et af spørgsmålene lyder "Nævn en konflikt Danmark har deltaget i, og forklar hvorfor Danmark har deltaget i denne konflikt?" Er der nogle der kan hjælpe med dette spørgsmål? :D
  • Tegn det grafiske billede af ligningen i et koordinatsystem som det viste

    Forumindlæg
    Hej jeg har en mat aflevering for og er gået i stå ved det her spørgersmål: Tegn det grafiske billede af ligningen på et koordinat system som det viste. Ved virkelig ikke hvordan jeg skal lave den, bare skriv hvise har brug for info ved ikke hvad der skal bruges så... Mange tak på forhånd til...
  • eksamen sæt 2002 og 2003

    Forumindlæg
    hej jeg er igang med mine sidste afleveringer, da jeg snart bliver student:)Er der nogen der har resultaterne til eksamensættet(sommer) for STX(studenteksamen) 1-årigt A niveau, Hvis i har dem vil ikk være søde og sende resultaterne til mig :)?
  • Hjælp hurtigt

    Forumindlæg
    Hej jeg har en aflevering der skal laves inden for 30 min. Det er om potenser: a) x^6*y^6*x^-3/x^2*y^2 b) (a^-1*b)^2*4√3^5*√3
  • Spørgsmål

    Forumindlæg
    Jeg er ved at lave en aflevering og et af spørgsmålene lyder sådan:A votre avis, pourquoi Mademoiselle renvoie-t-elle Lucette?Hvad betyder dette? Efter hvilken mening sender Mademoiselle Lucette tilbage?
  • kemisk ligevægt B

    Forumindlæg
    Jeg sidder fast i en aflevering.. 1. Hvorledes indgår et fast stof i ligevægtskonstanten? 2. Hvorledes indgår en ren væske i ligevægtskonstanten? 3. Hvorledes indgår en ion i en vandig opløsning i ligevægtskonstanten? tak på forhånd :)
  • hvad skal en stil indeholde?

    Forumindlæg
    Heej , jeg skal til engelsk A skriftlig imorgen og jeg ville høre om der er nogle som har en oversigt over hvilke elementer/punkter (som genre, synsvinkel, tema osv osv) en aflevering på A skal indeholde? Håber nogle kan hjælpe :) UM
  • away from it all

    Forumindlæg
    Jeg har engelsk aflevering i denne uge, men desværre har jeg glemt stilhæftet på skolen. Hvor kan man finde engelsk stilhæfter her på nettet. an ikke huske hvilken eksamns år det er fra, men den hedder "away from it all" håber nogle vil hjælpe :-)
  • Lidt hjælp : )

    Forumindlæg
    Hej jeg har lige lavet en lille oversættelse... måske en der ville være venlig at hjælpe mig lidt? det er en rimelig vigtig aflevering hehe! Hvis ja så tilføj min messenger [email protected] eller skriv jeres messenger mail ;) på forhånd tak
  • Dansk Analyse

    Forumindlæg
    Hej jeg er i gang med en tysk aflevering, hvor jeg først skal anaylysere en sætning og derefter oversætter den. Problemet er jeg ikke kan analysere den her sætning den giver ikke rigtig mening for mig: "Dine bøger er ikke her."
  • Fulstændig løsning til differentialligning

    Forumindlæg
    Hej folkens, sidder med en lidt bøvlet aflevering til imorgen, som jeg nu har brugt lang tid på at tænke over. Beregn i hånden den fuldstændige løsning til differentielligningen: Er rimeligt blank mht hvordan jeg skal bære mig ad... ethvert hint vil der sættes stor pris på
  • opgave 1.071 UDEN hjælpemidler..

    Forumindlæg
    Hej..Har en mat. aflevering for. Og em af opgaverne lyder således: Løs ligningen 1/x + 1/3 = 5/6Er der nogle som kan hjælpe mig med at løse den, eller bar hjælpe mig lidt med at komme i gang med den. For kan ikke huske hvordan man gør, da jeg har haft om det for over ½ år siden :/
  • Danskstil omeksamen.

    Forumindlæg
    Er der mulighed for at tage en danskstil omeksamen i gymnasiet? Jeg var så uheldig, at jeg havde printerproblemer i torsdag, hvilket resulterede i en noget underlig aflevering. Dette mener jeg personligt burde give anledning til et nyt prøveforsøg, men hvordan er reglerne?
  • Differentialkvotient - Definition

    Forumindlæg
    Redegør for hvordan sekanthældningen hænger sammen med differenskvotient. Hvad er for øvrigt en differens og hvad er en kvotient? Jeg er igang med at lave en aflevering, hvor jeg skal forklare og besvare disse spørgsmål. Men ved netop denne opgave er jeg gået i stå. Nogen der kan hjælpe?
  • 2.gradspolynomier: Haster

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg har denne her mat aflevering får til imorgen, men kan ikke helt finde ud af den her opgave. Givet funktionen f(x)=(-1/2x)^2+3x-5/2 a.Bestem koordinatsættene tilgrafens skæringspunkter med koordinatsystemets akser. b. Løs ligningen f(x)=-6 Tak for hjælpen...
  • Trækker det ned?

    Forumindlæg
    Trækker det ned at skrive for mange ord i en Dansk Aflevering? Min lærer har sagt mindst 4400 tegn som krav. Jeg har skrevet ca. 10000 tegn, og ved ikke om det trækker ned at skrive for mange tegn?
  • Hvordan siger man "forenes" på spansk?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er i gang med at skrive en aflevering i spansk, og skal bruge ordet "forenes" i en sætning. Jeg ved at verbet på spansk er "unir", men jeg er i tvivl om hvordan det skal bøjes når der skal stå "forenes". Er der nogen kloge hoveder der kan hjælpe mig?
  • Funktioner

    Forumindlæg
    Hey! har et lidt stort problem med en opgave i en aflevering til her om en 1½ time. Billede af opgaven er vedhæftet da jeg ikke kunne skrive det hele ind, tag et gik og tager meget gerne imod nogle råd til at komme fremad! :-)