Dansk

Trækker det ned?

14. november 2015 af S28 (Slettet) - Niveau: A-niveau

Trækker det ned at skrive for mange ord i en Dansk Aflevering?

Min lærer har sagt mindst 4400 tegn som krav.

Jeg har skrevet ca. 10000 tegn, og ved ikke om det trækker ned at skrive for mange tegn?

Brugbart svar (0)

Svar #1
14. november 2015 af Jegvedingenting

Ja, det vil jeg bestemt mene at det gør. At kunne overholde et krav er jo i sig selv en udfordring og opgave, og det har du så ikke været i stand til. Du skal jo kunne sammenfatte en tekst indefor en given grænse.

Svar #2
14. november 2015 af S28 (Slettet)

Han har jo bare sagt at der mindst skal være 4400. Jeg har jo skrevet mere end det, så jeg bryder vel ikke noget krav?

Brugbart svar (0)

Svar #3
14. november 2015 af Jegvedingenting

Nårh ja, for søren. Det er mig der sidder og sover.. Well så er det vel fint nok medmindre indholdet halter :D

Svar #4
14. november 2015 af S28 (Slettet)

Haha i orden!

Brugbart svar (0)

Svar #5
15. november 2015 af jp0000 (Slettet)

Som udgangspunkt trækker det i hvert fald en karakter ned, hvis man ikke overholder antal ord. Meningen med grænsen for antal ord er, at eleven skal kunne formulere sig i et præcist og sikkert sprog og samtidig bevare den røde tråd i opgaven. :-)

Svar #6
15. november 2015 af S28 (Slettet)

Som sagt, har han ikke sagt et Max antal tegn, kun mindst 4400. Så jeg regner med det helt fint at skrive derud af, siden han ikke har angivet et maximum?

Brugbart svar (0)

Svar #7
15. november 2015 af jp0000 (Slettet)

Helt sikkert. Hvis din lærer ikke har fastsat en grænse, så skriver du bare derud af. :-)

Skriv et svar til: Trækker det ned?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.