Søgning på: samfundsfag c eksamen mundtlig. Resultater: 19341 til 19360 af 98538
  • Er jeg dumpet?

    Forumindlæg
    Hej alle. Til skriftlig mat B eksamen fik jeg 00, men i årskarakter i mundtlig fik jeg 4 og i skriftlig fik jeg 02 - Er jeg så dumbet eller har jeg bestået mat på B-niveau?
  • Brug for en mentor

    Forumindlæg
    Skal bruge en mentor der har styr på det danske. Skal op torsdag, så det er i morgen det drejer sig om. Vi er to drenge og det er selvfølgelig betalt. Vi har brug for noget i træning i div. forløb, samt en generel forberedelse af den mundtlige eksamen. På forhånd tak. Mvh. Marcus og Troels Ko...
  • Skæbne- Morten Nielsen

    Forumindlæg
    Hej alle sammen jeg har et lille problem! Jeg skal til mundlig dansk eksamen, og har trukker digtet skæbne, af Morten Nielsen. Jeg syntes digtigt, er rigtig svært, så det ville være dejligt hvis der var en der kunne hjælpe evt. med nogle "guldkorn", eller nogle der har en fortolkning vi...
  • Fordøjelsessystemet

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med at forberede mig til mundtlig biologi eksamen. Jeg har fået følgende spørgsmål: Gør rede for mave-tarmkanalens opbygning og funktion. Mave-tarmkanalen er det, det samme som fordøjelsessytemet?
  • Trumandoktrinen og starten på den kolde krig

    Forumindlæg
    Jeg skal til mundtlig historie eksamen i Trumandoktrinen og starten på den kolde krig. Så jeg ville spørge om I ikke har en masse godt info omkring det. Ikke sådan noget man kan læse sig frem til på nettet, meget gerne noget mere uddybende. Mange tak på forhånd
  • Hjælp med at finde mere om Indiens Kultur.

    Forumindlæg
    Hej vil i ikke ige kigge min India Culture igennem og rette den og pleeease skriv noget mere til den fordi jeg skal til mundtlig eksamen og snakke om India Culture i 7 minutter om en uge så det vil være til rigtig stor hjælp.
  • Omvendt funktion og naturlig logaritme

    Forumindlæg
    Hej, Jeg læser til mundtlig eksamen på matematik på B, og har et spørgsmål som jeg simpelthen ikke forstår. Eller ved hvad jeg skal gøre ved: "Gør rede for omvendt funktion og indfør den naturlige logaritmefunktion " Håber I kan hjælpe
  • XXs - kønsbunden nedarvning

    Forumindlæg
    Hej jeg har et spørgsmål til min mundtlige eksamen i morgen. Der er et begreb jeg er i tvivl om hvad betyder eller om de er ens. I min aflevering har min lære bedt mig om at uddybe dem, men kan ikke huske forskellen eller betydening google har ikke hjulpet Mvh Signe Meck
  • Udled brøkreglen

    Forumindlæg
    Jeg skal til mundtlig eksamen i matematik, og et af eksamensspørgsmålene går ud på at udlede brøkreglen. Er der nogen, der ved, hvilken funktion jeg skal udlede den fra eller som eventuelt kan hjælpe mig med opgaven? Her er eksamensspørgsmålet: Og dette er brøkreglen:
  • Potensfunktion - vækstmodeller

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder og skal forberede mig på mundtlig matematik eksamen. Jeg har et spørgsmål som omhandler vækstmodeller som det overordnede emne. jeg skal redegøre for potensfunktioner(har jeg gjort), men hvordan skal jeg redegøre for differentialkvotienten og finde monotoniforholdene for en poten...
  • Har i en kemirapport ?

    Forumindlæg
    Hejer der nogen af jer der har lavet en kemi rapport,som hedder Reaktionen mellem persulfationer og iodidioner, som kan sende den til min mail?Please jeg har brug for den jeg kan ikke finde min og jeg ska snart op til mundtlige eksamen...
  • Regler??

    Forumindlæg
    da jeg har en søster der skal til mundtlig eksamen i dansk er vi lidt i tvivl om reglerne..Skal ALLE medbragte notater være håndskrevet, eller er ting som en novelleanalyse iorden hvis den er computer skrevet, eller hentet fra nettet/ udleveret af læreren?På forhånd tak..
  • Mat. Cosinus & Sinus

    Forumindlæg
    Hej jeg står og skal op til den mundtlige mat-eksame. 10.-klasse. Jeg vil være utrolig taknemmelig, hvis en ville sende nogen gode notater cosinus og sinus til min mail : [email protected] .. Eller give mig links/skrive dem her eller lign. På forhånd mange tak.Steffen.. :)
  • Er man bestået?

    Forumindlæg
    Har man bestået et fag på gymnasiet, så man kan komme ind på uni, hvis man for eksempel får 7 i årskarakter og derefter får 5 til mundtlig eksamen? Kan man så komme ind på uni, hvis der f.eks. er krav om at man har mat på A-niveau?
  • tretrinsreglen

    Forumindlæg
    Hejsa... Jeg er i øjeblikket i den uheldige situation at jeg skal op i mundlig mat som min sidste eksamen og vil gerne gøre det godt, men er gået i stå i tretrinsreglen forstår den simpelthen ikke så hvis der er nogle behjælpelige sjæle derud ville jeg sætte utrolig stor pris på det...
  • Disposition

    Forumindlæg
    Er der nogen som vil rette min tysk dispositon til tysk mundtligt eksamen, og evt. komme med forslag ? Den skal være færdig i morgen - ved godt det er ret tideligt. Skriv til mig, så sender jeg den. p.s. Tag jer ikke af de noter og oversættelser, som kommer ind i mellem :)
  • HJÆLP MIG !!!!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til dansk mundtlig B-prøve eksame her på tordag. Jeg skal lave en synopse, har lavet alt undtagen Præsentation af perspektiveringsområder og Angivelse af oplæsningsstykke. Jeg har om enmet Hans og Grete plzzz hjælp mig!! Tak på forhånd. :)
  • Naturfagpakken.

    Forumindlæg
    Hej folkens derude :) Jeg skal snart op til mundtlig eksamen i naturfag, hvor jeg selv skal vælge et emne som kombinerer kemi, biologi og geografi. Kan I give forslag til hvilke emner jeg kan komme ind på? Mange tak på forhånd.
  • Disposition

    Forumindlæg
    Hej.... Jeg skal op i eksamen mundtlig i engelsk og mangler lidt inspiration til hvad jeg kan tale om.. De overordnede emner er: Racism, Civil Rights og Youth Culture. Mit problem er bare at jeg er helt blank for ideer og ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive om. Mangler inspiration , hjælp tak :)
  • TERROR I IRLAND - ENGELSK!!!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal snart til eksamen, og jeg skal aflevere disposition til mundtlig engelsk i morgen. Jeg har om terrorisme i Irland, men jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige noget om. Nogen der kan hjælpe mig?!