Søgning på: international økonomi a eksamen 2014. Resultater: 19361 til 19380 af 170365
-
hadefag?
ForumindlægJaah hvad er dit hadefag?Mit er tysk, og dernæst dansk. Fatter ikke noget af de fag. -
Ret - oversættelse
ForumindlægHej :) Er der ikke en der lige hurtigt vil tjekke denne oversættelse fra dansk til spansk ? Spansk aflevering – El hombrecito vestido de gris Den lille mand boede i en stor by. Han gik klædt i gråt, hans hår var gråt og hans blik var gråt. Han havde ingen venner og hans naboer kunne ikke li... -
Justering af eksamensgennemsnit
ForumindlægKan jeg godt få mit eksamensgennemsnit justeret ( + 1.08 - fra 9 til 10,08 ), efter et års supplering af fag, efter gymnasiet? og hvordan? hvis man har snit på 9 og vil gerne søg ind på medicin... -
Eksamenssystemet
ForumindlægHejsaJeg vil bare gerne vide hvor mange eksamener man skal til i det hele i gymnasiet? ~Bella -
postmoderne litteratur
Forumindlæger der nogle der kan forklare hvad postmoderne litteratur er? Eller den postmoderne tilstand har søgt på wikipedia, men forstod ikk rigtigt hvad de mente med postmodernisme, så hvis nogle kunne forklare det med få ord ville det være mig en kæmpe hjælp.. på forhånd tak :D -
Hvad er nomenklatur?
ForumindlægHvad er nomenklatur? (mht. ioner) -
Ivy League colleges
ForumindlægHej, Er der nogen, der har nogen erfaringer med at studere på et Ivy League college (Harvard, Yale, Princeton, Dartmouth, osv.)? Jeg går selv i 3.g nu og vil gerne af sted til USA næste år, så jeg er meget interesseret, hvis der er nogen, der ved noget om,hvad det koster, om det er et realistisk ... -
Udtale af sammensat ord
Forumindlæg. -
Når der ingen gennemsnit står ?!
ForumindlægHej allesammen! Jeg har fundet en bachelor i Århus jeg forfærdelig gerne vil læse, men der står ingen karakter - At alle blev optaget. På CBS var snittet dog på 6.7 Hvilke forventninger skal jeg have at gennemsnittet bliver til sommer? -
Uddannelsen - hhx
ForumindlægEn uddannelse er en vigtig del i ens liv. Efter 9.klasse skal man beslutte hvad man vil. 10.klasse, hhx, htx eller måske hg o.s.v. - Jeg selv har valgt 10.klasse skolen MEN jeg overvejer ligenu kraftigt om jeg skal tage en hhx uddannelse.. Men helt ærligt såé kan jeg intet finde om, hvad man ka... -
USA's udringspolitik efter 9.11
ForumindlægUSA's udringspolitik efter 9.11. Og krigen i Afghanistan. -
Årskarakter vs eksamenskarakter HJÆLP!
ForumindlægHej studi. Jeg har været oppe til eksamen i et C-fag, hvor jeg fik en god årskarakter, men fuckede helt op til eksamen. På mit eksamensbevis fremgår det, at eksamenskarakteren har erstattet årskarakteren og trukket mit snit en del ned. Kan det passe at eksamenskarakteren erstatter årskarakteren i... -
Jura i England
ForumindlægHej! Vil man være ligeså godt stillet med en jura uddannelse i England som hvis man tog den i Danmark? Mvh Iben -
Plagiat
ForumindlægHej, Jeg har til min skr. eksam i et sprogfag benyttet nogle linjer fra MIN EGEN tidligere aflevering (uden fodnote/reference). Jeg er begyndt at blive usikker på, om dette ligeledes er plagiat, når det er min egen formulering og sammensætning? I tilfælde af at det er, hvad er konsekvensen, hvi... -
HJÆLP! indtegn kræfter ??
ForumindlægGodaften . :) Jeg skal til eksamen imorgen i skriftlig fysik på stx A-niveau - og har kigget i de seneste års eksamenssæt og der er næsten altid en opgave med kræfter .. men jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal indtegne dem og hvilke kræfter der skal indtegnes .. hmm :/ nogen de... -
Antal eksamener til sommer?
ForumindlægHejsa!Jeg er matematisk elev med mat og bio på højniveau. Jeg var til to eksamener sidste år. I alt skal jeg op i 10 eksamener. Betyder det så at jeg skal op i 5 mundtlige i år? -
skriftlig dansk prøve
ForumindlægHej Er der nogen der ved hvordan en 1.g´s dansk skriflig prøve foregår? og hvordan man kan forberede sig til prøven tak på forhånd -
eksamenshjælp tilbydes
ForumindlægHar du brug for lidt hjælp til at klare eksamen i biologi? Jeg studerer biologi på SDU og har stor erfaring med undervisning. Jeg har tidligere lavet énetimer med elever som skulle til eksamen i biologi og de er alle bestået. Jeg bor i Odense og laver for tiden speciale i kbh. Jeg vil derfor hels... -
HF og STX meritoverførsel?
ForumindlægHej gutter og gutinder. Jeg har søgt men kan ikke finde en løsning og håber på at en af jer kan hjælpe. Jeg går nu på HF men jeg har taget 2. færdigt i gymnasiet. Jeg har nogle årskarakterer som jeg gerne vil bruge i fag som jeg har afsluttet men det jeg gerne vil vide er om jeg kan bruge nogle å... -
Anders Thomas Jensen
Forumindlæger der nogle der har en artikkel eller tekst om Anders thomas jensen så ville det være super fedt hvis i ville sende et link. Er der nogle der måske har manuskriptet til kortfilmen valgaften eller ved hvor jeg kan finde det, da jeg skal bruge det til min dansk eksamen. gerne hurtigt svar, på ...
