Søgning på: spansk eksamen skriftlig. Resultater: 19361 til 19380 af 43849
-
Udsætte prøven
ForumindlægHeij Allesammen ., Sidder nemlig i et meget stort problem ., Jeg skal nemlig op i engelsk den 25 - 26 / juni ., det er en niende klasse eksam ., Og jeg havde planlagt min ferie fra denne uge ( ugen hvor prøverne kommer til at foregå) og nu tænkte jeg, kan man udsætte prøven ? ., eller har i m... -
Krav til fagkombination.
ForumindlægHej alle sammen, Jeg er allerede begyndt at spekulere over fagkombinationen til AT-eksamen i 3.g.. Mit problem er, jeg skal hæve et af min B-fag (står mellem kemi eller fysik), men jeg regner med at hæve kemi, dog ville jeg vide, om et af fagene skal være et A-fag? Da jeg gerne vil kombinere det ... -
Hjæælp ;) Til bøger
ForumindlægHej Sp. Den dag jeg op i fysik/kemi, har jeg lidt læseferie før jeg går op til eksamen, men jeg vil derfor godt læse nogle bøger om de forskellige emner, så jeg måske kan få bedre karakterer! :) Så hvilke bøger vil i anbefale, ud fra disse emner:Kemi:Alkoholsyre og baser samt salteAtom kemimadens... -
Udmeldt af gymnasium midt i tredje år.... HJÆLP
ForumindlægHej Studieportalen Da jeg afleverede for sent til DIO-eksamen (synopsis), er jeg desværre blevet udmeldt af gymnasiet. Dette er meget problematisk, da jeg var midt i tredje år. Jeg fik at vide af gymnasiet, at jeg enten kunne gå tredje år om, eller så kunne jeg forsætte på et andet gymnasium. D... -
Mediefagseksamen Hv...?
ForumindlægHej jeg skal til Mediefags eksamen til sommer og jeg er lidt på røven. Situationen er som følger. Vores Mediefagslære det første halve år kom kun 1 håndfuldgange så fik vi en ny og han er noget speciel. Han har ikke lært os en skid om hvordan vi bruger et kamera endnu og hans undervisning er ... -
nyhedsformidling
ForumindlægMeget utilfreds over min dansk eksamen (mundtlig) vil jeg høre om andre har oplevet noget lignende? Jeg trak 'nyhedsformidling' og skulle give analyse af 'På Thingvalla' af Herman Bang. Der var udover teksten ingen bilag. Spørgsmålene var: 1. genrebestem teksten og underbyg iagtag... -
Fejl i eksamenspensum
ForumindlægHej Jeg var i mandags til eksamen Under eksamenen blev jeg stillet spørgsmål jeg blev lidt shockeret over at blive spurt om, og som jeg selfølgelig havde vanskeligheder ved at svare på. Efter et chokerende 02 til mig, gik jeg hjem og efterkikkede disse spørgsmål i litteraturen vi havde fået ... -
Nervøsitet er din ven.
ForumindlægDer er måske lang tid til de årlige eksamener (eller også er der ikke) - men det er ikke kun til den årlige eksamen du vil have gavn af at være optaget af de rigtige tanker og følelser - og dermed kunne styre din nervøsitet så du får det bedst mulige ud af situationen. Nervøsitet mobliliserer nem... -
Hvilken linje på STX?
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har før lavet et forum om jeg burde starte på en STX, på trods af mine knap så høje karaktere i folkeskolen. Efter jeg har tænkt meget, er jeg kommet frem til at jeg rigtig gerne vil på en STX, men har bare ét ret stort problem: Hvilken linje? Jeg kan slet ikke finde en linj... -
Hjælp til kort oversættelse
ForumindlægJeg har netop oversat 12 sætninger fra spansk til dansk (Begynder niveau) - Jeg har dog været en smule usikker noget af det, og ville derfor synes det kunne være fedt, hvis der var en, som er lidt mere erfaren med sproget, som ville være så venlig hurtigt at oversætte de 12 sætninger, så jeg har ... -
Skulle sætte ord ind
ForumindlægFik en opgave i spansk hvor man skal sætte ord ind i den rigtige form. Nogen der vil rette. ? El pasajero y el taxista habla durante el trayecto. El pasajero estar un senor de unos cuarenta anos. Llevar una maleta y deseo ir al aeropuerto. El pasajero no estar espanol estar frances, pero hab... -
mat. rapport
ForumindlægJeg går på HG hvor jeg matematik på niv c og skal lave en matematik rapport. Er der nogen der har nogle eks. på en matematik rapport til niv c, så jeg kan få en ide om hvordan man bygger sådan en opgave.Kan ikke lige forstille mig man kan lave en rapport i matematik *G* -
Hvordan skriver man tal i anden på tasteturet?
ForumindlægSkal kunne skrive tal i anden for at besvare en opgave som skal sendes som fil, men ved ikke hvordan man skriver f.eks 4 i anden eller ligende. Håber nogen kan hjælpe mig -
fsa opgave (novelle)
ForumindlægHejsa til alle sammen. Jeg går i 8 klasse og jeg har fået en fsa 2012 "5 mistanken" for. Det er altså en novelle.... -
Er der en der vil rette min tysk stil ?
Forumindlæghej..Er der nogen derude, der vil læse min stil igennem og evt rette fejl?Jeg vil hellere bede om en e-mail adresse, som jeg kan sende stilen til, idet min lærer ikke må se stilen på nettet...Jeg håber at I forstår.. sidst jeg lagde noget ud på nettet, brød min lærer sig ikke om det, idet hun bet... -
Er det en Ok abstract?????
ForumindlægAbstract This study examines the modern Afghanistan’s history from the Russian intervention in 1980 to date, and analysis Khaled Hussein’s book “The Kite Runner”. The analysis of the book concludes concepts as identity and loyalty. The main character in the novel, Amir, b... -
forbrædning
ForumindlægDieselolie består typist af alkaner med en kædelængde på mellem 12 og 20 kulstofsatomer. en af dem er tetradecan (c14h30) Opstil og afstem reaktionsskemaet for fuldstændig forbrænding af tetradecan. Kan jeg få hjælp til denne? -
hjælp..
ForumindlægHejsa...!!!Har et kæmpe stort problem. Har fået dansk stil tilbage, som min lærer åbenbart mener at jeg har snydt med.DEt har jeg ikke. Det enste jeg har gjort, var at finde nogen informationer om forfatteren i vores litteratur-håndbog. Og det har jeg så omformuleret, men hun mener stadigvæk, at ... -
ellipser og omskrivning
Forumindlægi formelsamling står der:(X-2)^2 + (Y-1)^2_______ _______ =3^2 2^2DET SKAL LÆSES SOM BRØKER, altså som en ellipses ligning, det omskrives i følge formelsamlingen til dette:4X^2 - 16X - 9 y^2 + 18y -29 = 0hvor kommer 29 fra?? det kan jo ikke være det dobbelte produkt ... -
SSO - sidehoved og sidefod
ForumindlægTil SSO, hvad skal der stå i sidehoved og sidefod?Eller hvad er krav?
