Søgning på: srp engelsk religion. Resultater: 19361 til 19380 af 35259
-
Ku Klux Klan?
ForumindlægHvilke andre terror grupper kan Ku Klux Klan sammenlignes med, og hvorfor? - synes det er svært at finde noget stof jeg kan bruge.. -
HJÆLP!
ForumindlægJeg har i kristendom fået spørgsmålet; ''Hvorfor er det ikke muligt for kristne mennesker at efterleve Jesus' krav om, at man skal vende den anden kind til, når man bliver slået?'' - nogen der har et godt forslag?? -
hvad betyder ordet?
Forumindlæghvad betyder ordet alienation (fremmedgørelse) og hvordan bliver ordet fremstillet mht post modernism osv? Håber I forstår min spørgsmål.. på forhånd tak. -
AT-2011 (Doping)
ForumindlægHeej. Jeg har valgt at skrive om doping i AT. Jeg har valgt at kombinere det med Idræt og Biologi. Er der nogen der har nogle forslag til problemstillinger? -
metoder og formulering - det haster!!
ForumindlægHej derude. Jeg håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe mig. Jeg sidder fast i min metode del til AT, jeg har valgt dansk og psykologi. Jeg håber at der er nogen der kan kigge på det og komme med nogle kommentarer. Dansk: Hermeneutisk metode: o Den hermeneutiske metode brugte jeg i arb... -
Kurder...Tyrkiet skal være med i EU!!!!!
ForumindlægHej alle sammen... jeg er i gang med en opgave, hvor jeg skal lave en interview med en der er med at Tyrkiet bliver medlem i EU..ER DER SÅ EN FRIVILLIG.. DER VIL GØRE DER? Min spøgsmål er følgende: Skal Tyrkiet være medlem af EU? Hvorfor? syns du at kurder problemet i Tyrkiet, vil forhindre Tyr... -
forskellen
Forumindlæghvad er forskellen mellem unge muslimer og unge dansker? - hvor opstår det ? - hvad gøre at der dukker en forskel op mellem de unge muslimer og de unge dansker? - hvad kan gøre for at formindske forskelligheden? -
Tyrkiet
Forumindlægjeg har brug for lidt hjælp til en skriftlig opgave om Tyrkiet. Har tyrkiet været en koloni eller en kolonimagt og hvilken betydning har det for landet? og hvis i har en god hjemme side om Tyrkiet hvor der står fakta må i også meget gerne sende et link. -
miljøkarakterstik.
ForumindlægJeg har fået som opgave at lave en miljøkarakterstik over bogen "en dag skinner solen også på en hunds røv" men jeg ved ikke hvad en miljøkarakterstik er! og hvad den skal indholde! Jeg skal lave en miljøkarakterstik over stederne: Barndomshjemmet i Esbjerg Lejligheden i København &n... -
Partier
ForumindlægHej sp. jeg har en opgave "den lyder ikke så svært men det er det, synes jeg" men opgaven er at jeg skal vælge 3 partier og så skal jeg skrive 10 linjer om hvert parti. så ville jeg høre om nogen der kende noget om hvilke side man kan finde oplysninger om. jeg har prøvet http://www.ft.d... -
To sspørgsmål
ForumindlægHej er det muligt at en kan forklare mig hvad de her spørgsmål betyder?? Er Danmark en statsnation eller kulturnation? Er vi inkluderende eller ekskluderende? -
Udvikling og identitet haster har virkelig brug for hjælp
ForumindlægHej jeg har trukket udvikling og identitet som fordybelsesområde og jeg er på bar bund da jeg ikke har fundet noget at analysere og det må ikke være en novelle for det må jeg ikke have om. Problemet er at jeg ikke kan se og finde udviklingen eller det med identiteten af den kortfilm jeg er eller ... -
Pilgrimrejse det samme som korstog?
Forumindlægjeg har skrevet en definition på korstogene, er der noget der mangler? Derudover er jeg i tvivl om hvorvidt pilgrimrejse og korstog er det samme. Et korstog er en samlet betegnelse for en række felttog, hvor de fleste godkendt af Paven. De havde det enkle formål at generobre Jerusalem, som var ... -
Pojekt uge (eksistens i rummet)
ForumindlægHej allesammen mig og to andre har valgt eksistens i rummet og vi skal komme op med en produkt til det. Vi har ikke helt styr på hvad vi skal lave af produkt, vi havde tænkt os at lave et solsystem, men det er lidt svagt. Hvis i har nogle ideer vil det være dejligt at i kom med nogle ideer. Uge 8 -
stx eller htx?
ForumindlægHej Jeg går i øjeblikket på stx, men jeg er kommet i tvivl. Jeg har valgt studieretningen Bio A, Mat A og kemi B. Det skal lige siges, at jeg var meget i tvivl mht. til studievalg. Jeg ønskede bioteknologi, men da man ikke kunne få det på stx valgte jeg biologi A som en erstatning, og så vil jeg ... -
sociale medier
Forumindlæghej(: ved i hvad de sociale medier hafr med demokratisering og ytringsfrihed at gøre? -
Spansk i gymnasiet - hvad arbejder man med?
ForumindlægHej! Jeg overvejer spansk i gymnasiet. Hvad arbejder man med i spansk? Jeg er meget interesseret i litteratur, kunst og historie - er det noget, man kommer til at arbejde med i spansk? Og hvad med arbejdsformerne? Altså hvordan lærer man? Er det øvelser, små oplæg - ja, hvordan? Og hvad med lek... -
Projektopgave "på vej" HJÆLP
ForumindlægHej! Vi er to piger i 9. klasse, som skal til at tænke over vores projektopgave. Vi har fået et overordnet emne som lyder af "På Vej", og kunne godt bruge lidt inspiration til evt. underemner. Vi har overvejet noget med dannelse kontra uddannelse, men der er desværre mange i vores... -
HA(psyk)
ForumindlægHej. Jeg søger én, der læser HA(psyk) på CBS i København. Jeg går selv i 3.g og overvejer at søge ind i 2013. Hvis der findes én derude har jeg følgende spørgsmål: 1. Hvordan er studiemiljøet? (typer af mennesker osv.) 2. Hvilke fag har man? 3. Hvor meget fylder gruppearbejde? (har ma... -
C Oversættelse
ForumindlægHej, Jeg skal lave C oversættelse i 'Engelsk Grammatik' på side 23.På politistationen i Minneapolis, Minnesota, udspørger en politibetjent Linda Jackson. Dagen før er hun blevet ramt af en bil på hovedgaden uden at blive alvorligt skadet; bilens fører, kørelærer Tom Brown, er også tilsted...
