Søgning på: psykologi c noter psykologiens veje. Resultater: 19381 til 19400 af 84944
-
Integralregning / stamfunktion
ForumindlægJeg ved ikke lige hvordan jeg skal skrive ,hvad det vil sige af F(x) er stamfunktion til f(x) .. Og hvad vil det sige at lave integtrationsprøve? -
Folkemord - Etipoien
ForumindlægEr der nogen herinde som kan forklare nærmere om konflikten i Etiopien - er der eller har der været folkemord i Etiopien? Jeg har desværre ikke nok kendskab til dette område, så hjælp vil være højt taknemmeligt. Henvisninger til internetsider både på dansk og engelsk ville også være helt fint. ... -
Phi
ForumindlægHvorfor anses phi som et guddommeligt tal? -
Fejlsætninger:
ForumindlægJeg har fået et opgave sæt i engelsk.. Ret fejlene i følgende sætninger: 1) The fries were soft, and the salad was neither that good. 2) You just throw the wrapping away when you have finish eating you're burger. 3) He talked friendly to her. Brug relevant grammatisk/faglig terminologi. H... -
globalisering
ForumindlægHej.. Er der nogen som ved om organisationen Attac går ind for globalisering? Hvis ikke, hvilke organisationer gør så? -
Et vakkert barn
ForumindlægHej, Har nogen læst (og måske endda analyseret) Pia Juuls "Et vakkert barn"? Jeg har brug for lidt hjælp til at komme i gang med en analyse og fortolkning af den :) Håber nogen kan hjælpe... -
Radius
ForumindlægHvordan finder jeg radiusen af en kugle som har en omkreds på 21,7 cm -
Differentialligning
ForumindlægHej, hvordan undersøger jeg, om en funktion er løsning til en differentialligning? Mit konkrete eksempel er funktionen f(x) = e4x - 2x2 - x - 1/4 Jeg skal undersøge, om den er løsning til differentialligningen dy/dx = 4y + 8x2 -
Rumfanget af en spand
ForumindlægJeg har fået en opgave som lyder på: Rumfanget af en spand, der har form som en keglestub, er bestemt ved formlen: V=1/3*π*h (R^2+r^2+R*r), Hvor V er rumfanget, h er spandens højde, R er den største radius og r er den mindste radius. En fabrikant fremstiller sådanne plastikspande med et... -
Isoler T
ForumindlægKig på billede. Hvordan isolerer jeg T? -
Martin Luther
ForumindlægHej Er der nogen der har notater/opgaver til Martin Luther? Bare alt der har med ham at gøre. Mange tak:) -
Areal af ottekant
Forumindlæghvordan finer jeg arealet af en ottekant? Går i ottende klasse, så har ikke lært tingene, som cosh, sin, tanh.. -
Transformation
ForumindlægJeg er ved at skrive det vigtigste ned til hvert emne i fysik, til eksamen.. dog er jeg kommet i tvivl, om hvad jeg skal have med under transformation og metaller.. Jeg kan heller ikke finde så meget læsestof om disse emner .. Kan I måske hjælpe mig med de vigtigste emner, og det kunne også være ... -
Fejlsætning
ForumindlægHej :-) Jeg er tvivl om den grammatiske forklaring på hvad der er galt i denne fejlsætning: "Jennifer is afraid of to lose her only son" - hedder det "Jennifer is afraid of loosing her only son" eller "Jennifer is afraid to lose her son" og i såfald ... -
Citater
ForumindlægHej med jer allesammen. Skal citater som er taget direkte fra en artikel, stå i kursiv? -
HASTER - EKSAMEN IMORGEN :)
ForumindlægJeg tænkte på. I folkeskolen i engelsk, skal man først ind i 5 min. hvor man snakker om en tekst man har forberedt hjemme. Derefter skal man ind i 5. min hvor man snakker om et spørgsmål man har trukket, som relaterer til nogle af de tekster som man har snakket om i løbet af året. Er der nogle s... -
the hobbit
Forumindlæger lige gået i gang med at læse J.R.R. Tolkiens roman "the hobbit" på klassen.. det er bare det, at jeg har læst den før, på dansk, men det er lidt længe siden... så hvis der måske er nogen som ligger inde med nogle notater el. lign. til de enkelte kapitler, og gider sende dem til mig, ... -
Engelsk aflevering
ForumindlægJeg er i gang med min aflevering i engelsk, men jeg er på bar bund angående disse to spørgsmål? Nogen som kan hjælpe mig og har et bud? Tusind tak på forhånd. 1. What were/are the core values of cricket as the game was invented and developed by the English? 2. How have things influenced cricket... -
Velkommen
ForumindlægVelkommen til dette nye forum hvor brugen af den nye Lektiewiki diskuteres. -
1 sætning
ForumindlægJeg skal oversætte: Jeg væmmes ved mig selv i spejlet. Mit bud: I am disgusted with myself in the mirror Er det korrekt?
