Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 19401 til 19420 af 39386
-
Beregn
ForumindlægJeg sidder med en aflevering til samf. og er igang med beregn-delen. Hvad vil det sige at være udenfor arbejdsstyrken? Jeg tror jeg får behov for at kende begrebet når jeg skal til at skrive tekst-delen. Tak! (Billede af opgaven er vedhæftet) -
Vedr. Aflevringer
ForumindlægHej Jeg undrer mig lidt over, hvilken dato man skal skrive på, når man skal aflevere en aflevering. Er det den dag, hvor afleveringsfristen er sat til, eller f.eks den dag, hvor man har færdiggjort opgaven og afleverer? Har I evt. et link, der fortæller, hvad der er rigtigt at gøre i det her t... -
Udtryk l som funktion af x
ForumindlægJeg har akut brug for hjælp med denne opgave, jeg er samfundsfaglig elev så det siger spar to og sidder med min sidste afleverings opgave i mat. på gym. Jeg har virkelig brug for hjælp af en som vil forklare opgaven rigtig grundig :-)) Tusind tak for forhånd. Opgaven er vedhæftet her -
im wald von Czerwany dwor-spørgsmål
Forumindlæghej. har en tysk aflevering for som handeler om nogl sørgsmål til im wald von Czerwany dwor, skrevet af Arno surminski. nogle der har læst den? har nemlig lidt svært ved nogle af spørgsmålene. historien er i bla. bogen vorwärtsträumen. :) -
Afstandskvadratsloven
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp til dette spørgsmål til min aflevering: - Kort forklaring af afstandskvadratloven, hvorfor er det sådan at ALT stråling fra en kilde (sol, lampe, komfur, radioaktiv materiale) opfører sig sådan? -
Er der nogen der kan hjælpe mig med organisation c
ForumindlægHej Håber der er nogen søde mennesker, der kan hjælp mig med et spørgsmål. Er i gang med en aflevering i organisation c og her får jeg dette spørgsmål: Giv konkrete eksempler på hvad ledelsen kan gøre for at påvirke tilfredshedsreaktionen, så den bliver over 1. -
Hjælp til organisation c
ForumindlægHej Håber der er nogen søde mennesker, der kan hjælp mig med et spørgsmål. Er i gang med en aflevering i organisation c og her får jeg dette spørgsmål: Giv konkrete eksempler på hvad ledelsen kan gøre for at påvirke tilfredshedsreaktionen, så den bliver over 1. -
2.gradsligning
ForumindlægHej Jeg har brug for hjælp til et spørgsmål i min aflevering som lyder: Andengradsligningen 32 + 4x + c = 0 har løsningen x 1. Bestem tallet c og angiv den anden løsning til ligningen. Det kunne være rigtig dejligt hvis der var nogen der gad at hjælpe. Tak! -
Hvad betyder "den procentvise sammensætning i masseprocent"?
ForumindlægEt spørgsmål i min kemi aflevering går ud på at "beregne den procentvise sammensætning i masseprocent af stofprøven A". Men hvad betyder det? Masseprocent er jo defineret: (Massen af stoffet/massen af blandingen)*100% Men hvordan laver jeg den procentvist? -
spansk på c niveau
ForumindlægHejsa folkens, jeg har fået en aflevering for i spansk, dog er der 1 opgave som jeg ikke kan finde ud af som lyder sådan understreg stavelsen, hvorpå trykket ligger: trabajar estudiar comprar tak på forhånd -
Højkonjunktur eller lavkonjunktur 2008 og frem?!?!
ForumindlægJeg er i gang med en aflevering om overophedning af dansk økonomi. Men er den danske økonomi i en højkonjunktur nu?? Jeg har læst mig frem til, at vi må være i en højkonjunktur men er på vej mod lavkonjunktur?? Nogle der har styr på det? -
Hvordan skal jeg forklare denne figur til Tetrodotoxin-opgaven?
ForumindlægHej alle. Jeg har fået den biologi-aflevering, der handler om Tetrodotoxin. Der er en figur, som viser noget om aktionspotentialet i en nervecelle, og jeg ved ikke hvordan jeg sådan helt korrekt skal forklare den. Er der nogle af jer, der kan hjælpe mig? :-) -
B.S. Christiansen - Et liv på kanten
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig at vide om der er nogle, der har en analyse og fortolkning eller lignende af B.S. Christiansen - Et liv på kanten, jeg må indrømme, at jeg er lidt bagud med dansk afleveringerne og godt kunne bruge lidt hjælp til denne. Håber at nogle kan hjælpe :) -
Differentialligninger
ForumindlægHej jeg sidder lige og er ved at lave en aflevering om differentialligninger og mangler kun lige den sidste opgave, men er lidt i tvivl. Har vedhæftet det jeg er kommet frem til i et .doc, så hvis nogen lige vil se om det er den korrekte måde ville jeg blive meget glad. - Michael - På forhånd, t... -
solutions
Forumindlæghey derude, Når ens lommeregner eller computer, siger at: "there may excist more solutions", hvordan kan man så i en aflevering analysere dette ? ... Og hvordan kan man evt. finde disse andre værdier/løsninger? på forhånd taaak... -
Vektorer i planen
ForumindlægHej alle :) Håber på der er nogen som kan hjælpe mig ! Sidder med en aflevering, og kan simpelhen ikke finde ud af den sidste opgave. Jeg har vedhæftet filen, og har regnet de tilhørende opgaver, på nær den, som er omgivet af en rød firkant. Håber virkelig der er nogen som kan hjælpe :D -
matopg.
ForumindlægHej alle. Jeg er nået til den sidste opgave i mat afleveringen der ska afleveres her kl. 24.00... jeg har lidt problemer med den sidste del opgave i den vedhæftede fil. Nogen som kan hjælpe? kh. -
Fortynding, hvorfor ændre pH sig en lille smule, når den burde forblive konstant??
ForumindlægHej Folkens.. Jeg sidder her med en aflevering og jeg kan ikke helt forstå, hvorfor pH'en ændre sig en lille smule ved fortynding. Da der ellers burde være en konstant bevarelse af pH. Hvilke fejlkilder kan spille ind her? Hjælp ønskes :D -
Hjælp til ét stykke!
ForumindlægSidder med sidste stykke i min mat aflevering, som lyder: Cirklen med ligningen x^2+y^2=25 har en tangent i punktet (4,3. Denne danner sammen med koordinatsystemets akser en trekant. Jeg skal så beregne arealet af denne. Nogen der kan hjælpe? -
Procent regning
ForumindlægHej alle sammen. Sidder og roder med en aflevering til imorgen, og er kommet til en opgave jeg ikke helt forstår. Håber i kan hjælpe :) En dreng får et akvarium med 5 guldfisk i. Efter 5 måneder er der 21 guldfisk i akvariet. Hvor mange procent er antallet af fisk vokset?
