Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 19421 til 19440 af 163702
-
mapel 2015 nogen dansk vejledning??
Forumindlæghejsa... jeg er ordblind og har virkeligt svært ved det engelske... findes der en dansk vejledning til at komme igang med mapel 2015??? håber virkeligt nogen kan hjælp!!! skulle jo gerne også bruge det på A niveau... mange hilsner Bettina -
Karaktergennemsnit ganges med 1,xx?
ForumindlægJeg gennemfører en 2-årig hf, med Engelsk A som tilvalgsfag, sommeren 2010. Jeg vil studere videre med det samme. Hviket tal er jeg så berettiget til at gange mit karaktergennemsnit med? -
hjæælp
ForumindlægJeg skal skrive et eventyr men på engelsk, aner bare virkelig ikke hvad jeg skal skrive om. Nogen der har nogen forslag til at komme igang?? -
Tjek oversættelse
ForumindlægHej :) Jeg tænkte om der muligvis er en der vil tjekke min engelsk oversættelse? Det er hovedsageligt grammatikken der skal tjekkes. Den er vedhæftet. På forhånd tusind tusind tak -
ORDBØGER
ForumindlægHej, med jer! Er der en der kan give mig et link til gratis engelsk og tysk ordbøger, naturligvis fra dansk og vise versa, På forhånd tak for hjælpen Michael -
srp fag
Forumindlægvil gerne skrive om social arv i samf og dansk kan jeg i dansk godt bruge en engelsk film? -
KVOTE 2 AALBORG/ AARHUS
ForumindlægHej, jeg har et spørgsmål. Hvis mine karakter i matematik lyder således: Årskarakter matematik A: Skriftlig: 7 Mundtlig: 12 Eksamenskarakter matematik A: Skriftlig: 12 Hvad vil min kvote 2 karakter være i blot matematik? -
2 x 12 :):)
ForumindlægJeg er bare rigtig glad Estoy re feliz fik 12 i mundtlig og skriftlig spansk A me saqué un 12 en español A oral y escrito er oppe i LAS NUBES :):) -
Regulering for ekstra højniveau
ForumindlægSom mange ved er der nu fra 2006 kommet den regel med at hvis man har haft 3 højniveaufag ganges ens resultat med 1,03 på det uddannelsessted man søger ind. Jeg har hørt meget brok over det fordi nogle mener der kommes for let til de ekstra point, trods de flere afleveringer og lektier der skal l... -
Rettelse af oversættelse
ForumindlægPleeease, er der ikk en som lige vil se på denne her oversættelse??? Tak!! -
Oversættelse på MEGET kort tekst.
ForumindlægHej gutter, og gutinder! Sidder lige med en spansk opgave, og har givet mit bud på en lille oversættelse af et stykke tekst, i historien om El Mariachi. Jeg er dog ikke sikker på at mit bud, er korrekt, og vil derfor gerne have lidt hjælp! Sætningen ser ud som følgende på dansk: I det nordlige M... -
Hjælp til retning (250 ord)
ForumindlægHejsa! Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til retning af et lille engelsk brev.. Så hvis der er nogen der har lidt ekstra tid i ærmet, ville jeg sætte stor pris på lidt hjælp! På forhånd tak, Maria Her er brevet: Dear sheriff. It was late at night. The sun had almost completely disappear... -
hjælp til oversættelse
ForumindlægHej Er der en der har lyst til at se min oversættelse igennem for fejl??PPÅ dansk:Den unge James Kilroy var i 1940erne havnearbejder i Bostons dokker, hvor han lastede pakkasser med cowboybukser, der skulle sendes med fragtskibe til alle egne af verden. En regnfuld november morgen havde kilroy s... -
Kan ikke se Censor ??
ForumindlægHvor bliver Censoren af ? Jeg har haft prøver i de to dage. Men har ikke mødt censorne endnu?? Hvordan kan det være? -
Sætning
ForumindlægHej Er der nogen problemer i denne sætning: In the year 2016, the modern world is, in several ways, highly depending on technology, which exists in many forms one of which might has affected humanity the most; information technology. Vil det være mere hensigtsmæssigt at udskifte det førs... -
AT Årsprøve, haster!
ForumindlægHej alle brugere Jeg står i den situation at jeg imorgen skal op til årsprøve i AT, i fagene historie og engelsk. Mit overordnede emne er "Overvågningssamfund". Jeg har udarbejdet en synopsis til dette. Jeg har dog et spørgsmål vedrørende strukturen af mit oplæg. Er der nogen der har no... -
efterårsferie, haha
ForumindlægHvorfor kalder de det efterårsferie når vi får tonsvis af lektier for? Det burde hedde lektieuge... eller afleveringsugeOgHvor mange gange får man karakterer om året, og hvornår er den første gang? -
13 tal, hvordan?
ForumindlægJeg går nu i 9. klasse og har trods det aldrig fået en grundig gennemgang i, hvad der kræves for at få 13. Tanken har strejfet mig et par gange, men først idag blev jeg klar over at der måske ikke skulle så meget til. Hvad mener i?? Hvad skal der til før man får 13, i dansk, her tænker jeg primær... -
Karakterberegning
ForumindlægJeg har spurgt flere gange, men kan virkelig ikke forstå det. Altså det er sådan, at jeg er på særlig vilkår i 3.g, men det har jeg ikke være hverken i 1. eller 2.g. Hvad sker der, med mine årskarakter fra de to tidligere år. Her er mine karakterer fra de to sidste år. Årskarakter: 7(musik), 11... -
Film:Der untergang..???
Forumindlæghey..er der nogen som har set tysk filmen untergang..?j sku se den med klassen men nåede det ikke..Og nu skal jeg skrive en filmanmeldelse af den på tysk..r der nogen som har skrevey opgave om den...???Hvis der er plzz kan i hjælpe...?J har ikke set den derfor...
