Søgning på: srp engelsk musik. Resultater: 19421 til 19440 af 33808
-
engelsksætninger
ForumindlægHej, Hvordan ville i sige følgende:1) Han er blevet dømt til livsvarigt fængsel for væbnet røveri.2) Han blev arresteret efter at være blevet identificeret på billedet fra hans kørekort.Kunne det evt. lyde:1) He has been sentenced to a lifetime of imprisonment on the account of a hold up.ellerHe ... -
Ret fejlen
Forumindlæg4. The Internet could be a perfect way to learn about history and politics, but there are things there are more important to young Americans. Fejlen i sætningen er selvfølgelig "there" som skal rettes til "that", men jeg kan bare ikke forklare det med grammatisk temino... -
For oldtidseksperter og dem der skal til eksamen!
ForumindlægHej allesammen!Jeg står og skal til eksamen i old på fredag.Fik liii´' en lille ide.Hvis der er nogle der er interesseret kan vi udveksle noter og tilføje? - så kommer der forskelligt syn på sagerne.Til eksperterne :-) Hvis i har tid, ville det være dejligt at få jeres syn på sagerne.Mit pens... -
in or at? Haster :)
ForumindlægJeg er lidt in tvivl om, det er in eller at jeg skal bruge i følgende sætning: Det startede på gynmasiet i går. Er det " They started in gymnasium yesterday" eller "They started at gymnasium yesterday" eller det et helt 3.? Og er gymnasium korrekt, eller skal jeg heller... -
Latin
ForumindlægHej derude Jeg har lige et enkelt spg. som jeg håber i vil hjælpe med mig. Hvorfor er det egentlig vigtig at lære latinsk grammatik? -
"Inclusion map" på dansk?
ForumindlægNogen der ved hvad denne afbildning hedder på dansk, link1 eller link2? -
Mikrobiologi- Antibiotikummet nisin
ForumindlægPænt goddag til jer allesammen, jeg skal til at skrive en detaljeret forklaring på hvordan nisin hæmmer bakterievæksten. Jeg ved, at den ødelægger deres cellemembraner, men jeg skal mere gå i dybde med hvordan nisin trænger igennem bakteriemembranen. Det er svært for mig at finde informatio... -
Wikipedias troværdighed?
ForumindlægHejNu har jeg i lang tid brugt Wikipedia, som jeg synes virker helt fint, men min lærer mener, at den ikke er troværdig, da den er skrevet af privatpersoner, som let kan have en farvet mening.Indtil videre har jeg ikke haft nogle problemer med den, men det er selvfølgelig lidt svært at afgøre, hv... -
Fristil om det danske sprog
ForumindlægHej .. :) , nogen idéer til at skrive om hvordan man forholder sig til det danske sprog .. Det ville hjælpe meget-- -
Kaliums latianske navn?
ForumindlægVed navngivning af komplekser betegnes de med latinske navne... fx:tetrachlorocuprat(II)ion.Hvad hedder kalium på latin? -
grammatik og synonym ordbog
ForumindlægHej med jer...Jeg har windows xp, hvor der sådan en ordbog + grammatikkontrol + synonymordbog i Word. Andre, der har ladt mærke til det?Mit 'problem' er at jeg godt kunne tænke mig lignende program, bare på fransk. Er lige begyndt på fransk i gym, og vores lærer er ben hård, så kunne godt... -
Søg job som lærer?
ForumindlægKan én som jeg søge job som lærer? Jeg har nemlig lige afsluttet gymnasiet her i sommer og nu er jeg med mit sabbatår, hvor jeg skal forbedre mit arbejdserfaring. Jeg har kigget på en arbejdsannonce, hvor der stod, at de søger en lærer til at undervise i billedkunst og englesk (2 fag jeg havde i ... -
Puritanism!
ForumindlægHej alle.Jeg har store problemer med engelsk.Vi har fået tildelt 3 spørgsmål om Puritanism som vi skal skrive en stil over. Jeg synes det er meget svært at besvare, de jeg synes det er svært at få brugbar information om puritanism/det puritanske samfund. Vore spørgsmål lyder:Write an essay about ... -
1.G om igen?
ForumindlægHej med jer :-) Jeg sidder og er meget frustreret over, hvad jeg skal med min uddannelse. Jeg går på STX, og startede i sommers i 1.G Jeg tog 10 klasse efter folkeskolen, for lige at blive det år ældre inden gym. Jeg har altid været mest sprogligt anlagt, men har også haft stor interesse... -
Bør jeg droppe ud?
ForumindlægHej Det er en måned siden jeg startede på ingeniøruddannelsen byg, men overvejer allerede at droppe ud. Jeg har rigtig svært ved at regne mat / fys opgaverne. Jeg er allerede bagud med 2 afleveringer. De opgaver der står på lektionen, får jeg ikke lavet selvom jeg bruger lang tid på dem. Jeg får... -
hjælp
ForumindlægHej.. Er der nogen som kan fortælle mig hvad der menes her Den form for konstant forstyrrelse og manglende evne til fordybelse, der kommer til udtryk, når man 'multitasker', er en omdiskuteret effekt af de nye digitale medier. På forhånd mange tak -
Forslag til emne under Australien?
ForumindlægHej, Jeg skal laveen outline om Australien, men kan ikke finde noget spændende underemne! Er der nogle der har en god ide? Tak på forhånd! -
Adjektiv eller adverbium ?
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med at finde ud af om man skal bruge et adjektiv eller et adverbium i disse sætninger; Be ----- (quick/quickly) about it. The ---- (terrible/terribly) man angry man started to shout ------ (furious/furiously). You speak french very --- (good/well). -
Northern Ireland "direkte styre"?
ForumindlægHey, jeg er i gang med en oversættelse og er stødt på udtrykket "direkte styre" - selve sætningen lyder: -
Er det mugligt ?
ForumindlægDansk AHistorie ATysk fortsætter AEngelsk ASpansk AMusik AJeg tænkte på, om det er mugligt at have alle disse fag på a-niveau i gym. Er det mugligt?
