Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 19441 til 19460 af 60879
-
Årsprøve i skiftlig dansk
ForumindlægHej, jeg skal snart til årsprøve i skiftlig dansk (jeg går i 2.g på matematisk linie). Jeg har hørt, at man får eksamens sættet fra studentereksamen året før (altså vil jeg få det fra sommeren 2003). Er det rigtigt? -
Studievejleder bedes svar - eksamensbevis
ForumindlægKære studievejledere Har lige været oppe i matematik C-niveau mundtlig eksamen. Jeg ville bare vide om, hvis jeg ikke tager matematik på B-niveau i 3.G, altså afslutter det i 1.G, er det så kun eksamenskarakteren der kommer på mit eksamensbevis eller er det også årskarakteren? -
Skal jeg droppe ud?
ForumindlægHej SP. Jeg har i en længere varende periode overevejet om jeg skal droppe ud fra HHX. Jeg skal efter sommerferien på tredje år. Grundet til jeg gerne vil droppe ud, er fordi mine karakterer er dårlige, mit snit er på 3.5. Jeg føler ikke rigtigt jeg kan komme så langt med et snit på 3.5 og det... -
Karaktergennemsnit ganges med 1,xx?
ForumindlægJeg gennemfører en 2-årig hf, med Engelsk A som tilvalgsfag, sommeren 2010. Jeg vil studere videre med det samme. Hviket tal er jeg så berettiget til at gange mit karaktergennemsnit med? -
Krig,medier og teknologi.
ForumindlægJeg skal op i AT-årsprøve på tirsdag. Og jeg er hel blank, ang. hvordan jeg skal gøre til det mundtlige. Det er gruppe prøve.. Vi har lavet og afleveret vores synopsis. MEN JEG HAR HØRT AT DET MED METODER OG TEORI ER MEGA VIGTIGT? HVORDAN SKAL JEG SIGE NOGET OM DET? ER DER NOGEN DER HAR NOGLE RÅD... -
Ekstra A-fag og Sommer eksamner
ForumindlægHejsa! Jeg har 5 A-fag er lidt forvirret omkring hvor mange eksamner & hvilke vi skal have her til sommer. Så vidt jeg forstår er det 10 eksamner eksl. SRP. Dvs. - 9 eksamner inkl. AT. Når jeg allerede har haft 2 eksamner, en mundtlig & en skriftlig, hvor mange eksamner kan jeg komme op... -
Dumpet spansk
ForumindlægJeg har lige pt dumpet Spansk A mundtlig årskarakter og så vidt jeg kan forstå så kan jeg ikke komme videre på en videregående uddannelse da alle steder skal man have bestået sit andet fremmedsprog. Jeg har bestået den skriftlige del. Så mit spørgsmål lyder: Er der stadig en chance for at jeg ka... -
Ang. mundtlige eksamener
ForumindlægHej!Først vil jeg lige spørge, kan det virkelig være rigtigt at ens musiklærer SKAL have hørt mit solo nummer, der skal bruges til eksamen? Altså, have hørt det før selve eksaminationsdagen...? Og er det ikke udelukkende MIT valg hvad dette solo nummer skal være?Og så noget lidt mere generelt... ... -
Terminsprøve - gode råd?
ForumindlægHalløj! Jeg skal op til engelsk terminsprøve i morgen, og ved ikke helt hvordan jeg skal øve mig. Har i nogle gode råd? :) Prøven består af to dele, den ene uden hjælpemidler hvor det er grammatik. I den anden del skal man skrive en stil, og alle hjælpemidler er tilladt her. -
Består man selvom man har fået 00 i mundtlig dansk ved afgangseksamen på stx?
ForumindlægHej, jeg står i den uheldige situation, at jeg dags dato har fået 00 i dansk mundtlig(afgangseksamen på stx). Og så er spørgsmålet, har jeg så overordnet bestået dansk eller hvordan? Mvh. Victoria -
Macbeth - resumé af scener
ForumindlægHej alle jer travle mennesker, der er ved at læse op til eksamen. Hvis nogle af jer skal op i engelsk og tilfældigvis har læst Macbeth, eller bare godt kunne tænke sig at få lidt mere styr på det, så er der her et super godt link http://www.novelguide.com/macbeth/summaries/act1scene7-act2scene1.h... -
Tysk disposition
ForumindlægHejsa jeg skal lave en disosition over denne mundlige eksamen. nogen som kan hjælpe med at lave en? Den handler om reisen und ferien, og her er hvad den skal passe til: Mein Urlaub in Österreich. Ich war in der Österreich mit meinen Eltern und mein Bruder. Der Tag vorher unser abreise, war ich ... -
SRP - HASTER
ForumindlægHej. Hvordan analysere man en bog i SRP-opgaven? Er helt lost...... Min analyserende problemstilling lyder: "Analyser de forskellige modedesignere der har præget Frankrig." Jeg har fået 2 kilder: en engelsk og en fransk bog, og i dem står der noget om de forskellige modedesignere ... -
Kan jeg tage min SSO om?
ForumindlægHej. Jeg har færdiggjort min SSO (fik 7), men ikke min HF. Kan jeg tage den om, og erstatte den gamle karakter med den nye? Eller gælder det kun for alm. fag? Mvh Anders. -
Mundtlig årsprøve 1.g
ForumindlægHej, jeg skal op til mundlig årsprøve i engelsk men har ikke rigtig fået at vide hvad prøven går ud på og håbede derfor at en venlig sjæl kunne hjælpe mig på vej ved at besvare dette :) -
nogen der ved om man ka klage....
Forumindlæg...hvis man har fået en meget dårlig karakter i skriftlig dansk? fx 4 karaktere under det man får i årskarakter... og man VED at den fortjener mere.......?? -
Hjælp!
ForumindlægHvad skal en tekstanalyse indeholde? Det er engelsk en "short story"! -
Gælder vægtningen?
ForumindlægHej alle Jeg står i den uheldige situation at jeg er kommet op i mundtlig matematik... Det er bestemt ikke lige det som jeg ville op i hvis jeg selv kunne bestemme, men sådan er livet nu engang. Mit spørgsmål er så om hvad for en karakter som jeg minimum skal have for at bestå selve fag... -
HJælp!
Forumindlæghej jeg skal op til mundtlig engelsk eksamen torsdag og er helt i tvivl og forvirret over hvordan man egentlig skal håndtære sin tekst.selve fremlæggelsen! hvordan jeg bygger det op fra bunden af. Help! -
A world of conflict
ForumindlægHar trukket ''A world of conflicts'' til min mundtlig engelsk eksamen og skal bruge et nemt underemne (hjælp)
