Søgning på: international økonomi a eksamen. Resultater: 19461 til 19480 af 169995
-
Naturvidenskabelige Olympiader
ForumindlægNogen der har deltaget i fysik, biologi, matematik, kemi eller datalogiolympiaden i år (ellere forrige år)? Hvordan er det gået indtil videre/hvordan gik det? -
Nogen søde mennesker der vil hjælpe ??????
ForumindlægEmna : oliekrisen og danmarks økonomiske udvikling Spørgsmål : Perspektiver til den økonomiske politik i DK mellem 1973 og 1982 -
pH
ForumindlægHej. Jeg er lidt i tvivlt om hvad denne formel helt præcist regner ud pH= -log * (h3O+/1mol/L). -
Side- og linjehenvisning
ForumindlægHej, jeg sidder og laver 'den non-fiktive engelsk stil'. Men jeg har glemt om man i engelsk stilen indsætter side- og linjehenvisning efter citater?? -
Trekanter
ForumindlægDen sidste opgave kan jeg ikke komme videre i. Jeg ved, at: vinkel C = 82/4 = 20,5 sidelængde CE= sidelængde BC = 20 cm men, hvordan kan jeg finde vinkel E, så jeg kan udregne DC/e? :-) -
hf enkelt fag?
ForumindlægHej. Jeg har et par spørgsmål. Er HF-enkelt fag og HF 2 år det samme, hvis man har et minimum antal HF-enkelt fag? Kan man overføre fag man har fået gode karakter i fra STX eller 1.HF til HF enkeltfag? Er der forskel på HF og STX, udover at der er flere A-fag på stx, men de kan dog suppleres ... -
Studieretningsfag?
ForumindlægHvis man har studieretningen bio A og kemi B men har hævet mat B til A i 3g - vil mat A så tælle som et studieretningsfag? Altså ift. uvu udtagelse af eksamen for gym: "3.g-elever skal op til to skriftlige prøver. Alle skal op i skriftlig dansk, og derudover skal eleverne op i et udtrukket ... -
notes in handy
ForumindlægHeyDet er eksamenstid og engelsk eksamen kryber sig nærmere. Er der derfor nogle der skulle ligge inde med noter til følgende:- Next Door- North London Book of the Dead- The Ancient Mariner(digt)- Macbeth Act 4, scene 1- The Sabbath(digt)Jeg har selv noter, men det er altid rart at have noget at ... -
HJÆLP HJÆLP HJÆLP PLZ
ForumindlægEr der en der kan hjælpe mig en en swot analyse til revisor branchen.. jeg er gået i helt stå med at finde deres stærke og svageheder?? jerg skal bruge det til min eksamen på forhånd tak -
Vektorbegrebet
ForumindlægHej, er der nogle der kan forklare mig om vektorbegrebet, da jeg muligvis skal bruge det til min eksamen? Tak på forhånd:) -
Positiv ortogonal matrix
ForumindlægHej Jeg har brug for hjælp til en opgave, hvor jeg skal angive værdierne c, b og a i nedenstående matrix: Sådan at den bliver positiv ortogonal. Det er klart, at den numeriske værdi af både c, b og a må være sqrt(2)/2, men hvordan kan jeg (uden at bestemme determinanten) se, hvilke fort... -
Soul(HJÆLP) - Musikeksmanen
ForumindlægJeg skal til eksamen i musik imorgen og kan risikere at skulle analysere et soul nummer. Jeg aner ikke hvad der forstås ved et groove. Er der nogen der i korte træk kan forklare hvad det går ud på. På forhånd tak -
Åh, hvad er det den hedder??
ForumindlægEr der nogen, der kender titlen på en god bog/kompendium, hvor der kort redegøres for samtlige samfunsfagsmæssige teorier, og som derfor vil være guld at have med til skr. eksamen. Ved den findes derude, kan bare ikke huske hvad den hedder.. -
cosinusrelation
ForumindlægHej... Har siddet og læst til mat eksamen, og kan overhoved ikke overskue at isolere cosinusrelationen hvor man finder siderne til den relation hvor man finder vinklerne... Lyder indviklet men håber nogle kan hjælpe.. -
Klage over skriftlig karakter
ForumindlægHvordan klager man over sin skriftilige eksamens karakter og er der overhovedet mulighed for at få lavet denne om? -
Drømmer om at blive kirurg, hvilke gym og fag?
ForumindlægHej... Jeg er en pige der lige nu går i 9. klasse, der siden et barn og til nu drømmer om at blive en kirurg inden for knogler, led, muskler osv. Jeg ved det er en svær uddannelse, men jeg vil og kan. Jeg skriver her, fordi jeg er tvivl om hvilke gymnasium jeg skal gå videre til. Jeg havde tæn... -
Socialrådgiver
ForumindlægHej… Jeg skal til skriftlig eksamen i morgen for modul 3. ( sygedagpenge eller kontanthjælp).. Jeg kunne godt tænke mig at se et eksempel af en eksamen og som omfavner disse emner.. Håber du/ i vil hjælpe.. Jeg har lige fundet den her side, derfor jeg er meget sent ude… -
Postkolonial teori
ForumindlægEr der nogen der har nogle inputs om Postkolonial teori i forhold til International Politik.... Evt. de væsentligste inspirationskilder og hovedargumenter.... Og hvilken betydning de har for International Politik.... HURTIGT :) -
Magt faktorer
ForumindlægHej. Jeg sidder og beskæftigerer mig med international politik, og er på bar bund mht. hvilke væsentlige faktorer der har betydning for den internationale magtbalance. Håber du kan hjælpe! -
Hvad skriver i om?
ForumindlægJeg er selv 2.g'er og kan derfor trygt vente endnu et år med at tænke på min SSOMen jeg er nysgerrig og tænkte på hvad alle i andre regner med at skrive om og i hvilket fag, det kunne jo være at man blev inspireret til sin egen opgave næste år
