Søgning på: matematik a eksamen htx. Resultater: 19461 til 19480 af 179453
-
hjælpemidler til skriftlig eksamen?
ForumindlægTil den skriftlige eksamen MED hjælpemidler hvilke måman så bruge? Må man gerne fx. bruge hjælpemidler her fra studieportalen. Altså hvis jeg printer det ud. for så bruger man jo ikke nettet.. -
A og B og C er NEJ da.. VEl???
ForumindlægKan jeg få hjælp.. Det er fra en terminsprøve vi har fået tilbage.. Og de var forkerte.. og vil gerne lære af det.. så skriv lige lidt teks, så jeg ved hvad du mener..1) (a+5)22) (2a-4b)23) (-3a-5b)24) (-a-b)(-a-b)5) (A+2B)(A-2B)HJÆLP -
Psykologi C eksamen
ForumindlægJeg skal til psykologi C eksamen i morgen, og jeg er kommet i tvivl - hvordan foregår denne her eksamen? Hvor meget forventes der egentlig? Selvfølgelig ved jeg nogenlunde hvad der skal ske, men tvivlen kom lige snigende.. Der er vel konkrete spørgsmål til teksten, eller...? Mit mål er 4 eller 7 -
hvorfor: there "are" a man and a woman?
ForumindlægLektielæsning med datteren har givet mig hovedbrud. Hjælp udbedes: hvorfor hedder det: there are a man and a woman? Skal her siges at jeg troede at det skulle være "is". Den umiddelbare forklaring jeg har fået er, at det fordi det er flertal, men: hedder det så "There is a... -
Matematik FSA 2012
ForumindlægOkay, jeg er ikke så god til det matematik der, så jeg kunne godt tænke mig at der var nogle der gad hjælpe med 1.4 til 6.5 i den der FSA fra 2012 (Matematik). Har det for til den 17. Marts Mange tak på forhånd. -
AT-eksamen - volunturisme
ForumindlægHej. Jeg skal til AT-eksamen på tirsdag og jeg har om volunturisme (Unge der frivilligt tager ud i verden for at yde nødhjælpsarbejde). Mine fag er samfundsfag og dansk. I den forbindelse har jeg overvejet at tilknytte noget ny metode, og her kom jeg til at tænke på Maslows behovspyramide og det... -
A lot of/ lots of
ForumindlægHvornår bruges a lot of og lots of? Hvad er forskellen på disse to? -
funktion M=b*x^a
ForumindlægHvilken slags funktion er: M=b*x^a altså er det en potensfunktion eller? -
The making of a provisional
ForumindlægHej (-: Er der nogen der har analyseret novellen "The making of a provisional", hvis i har ,vil det være en stor hjælp? -
martin luther king- i have a dream
Forumindlægnogle der har notater til talen i have a dream? skal bruge den i en engelsk opgave.eller bare har talen på papir kan ikke finde den? -
opgave 2 matematik b 2005?
ForumindlægNogle der ved hvor man kan finde facit til skriftlg matematik b 2005? Januar-febuar -
Nævn en uddanelse uden matematik og tysk
ForumindlægHej!! kan i nævne nogen uddanelse uden matematik og tysk? -
hvornår har f(x)=a to løsninger?
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med dette? En parabel er givet ved f(x)=x2-4x+a , hvor a er en konstant. a) For hvilke værdier af a har ligningen f(x)=a to løsninger? b) én løsning? c) ingen løsninger? -
Skriftlig musik eksamen karakter
ForumindlægJeg har lige fået mine skriftlige karakterer at vide, og der i blandt skriftlig musik. Jeg har altid ligget på ca. 9 og af og til 10, og resten af holdet har ligget fra ca. 8-11, og kun få under det.MEN, så kommer jeg ned og skal have min karakter, og de siger 7. Først tror jeg det er en joke, me... -
Engelsk grammatik eksamen
ForumindlægGår på en engelsk sproget uddannelse på universitetet og har derfor engelsk grammatik. Har nu fået udleveret den skriftligt prøve i grammatik, og det er bestemt ikke hvad jeg er bedst til. Vil derfor spørge om der er nogen der lige kan det me... -
sammenhæng mellem konstanterne k og a
Forumindlæghej hvad er sammenhængen mellem konstanterne a og k i forskrifterne f(x)=b*a^x og f(x)=b*e^-k*x -
Hvis man dumper sin eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal på gymnasiet nu her efter niende, men kom i tvivl om om jeg stadig godt kan komme ind hvis jeg dumper en af mine eksamener? -
Dansk - eksamen :S
ForumindlægHvordan kan man forberede sig til denne.. det virkelig udoverskueligt hvormeget man skal læse.. vores lærer mente at det var god ide at kigge på en bog Krydsfelt, så nu jeg igang med den, men det et login for kunne læse artikler, hvor ved man kan besvare opgaverne i bogen.. Hvormeget viden skal... -
En rigtig god hjemmeside til Historie-eksamen!!
ForumindlægHej Folkens :) Jeg tænkte at jeg nok ikke er den eneste der kunne bruge lidt hjælp, og gode råd til den mundtlige historie eksamen... Jeg fandt en rigtig god hjemmeside med masser af gode råd, og... ja... bare alt hvad man skal vide i forbindelse emd eksamen... skrevet kortfattet, præcis og overs... -
Differentialligning, Vejen til Matematik A2, Opgave 303, Side 244, (Knud Erik Nielsen og Esper Fogh)
ForumindlægOpgave 303 Der er givet følgende differentialling y' - y = 3ex cos x a) Vis, at f ( x ) = 3ex sin x er løsning til ligningen. Mit forsøg: y' - y = 3ex • cos x ( 3ex sin x )' - 3ex sin x = 3ex • cos x ...
