Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 19581 til 19600 af 42938
-
Eventyr. Vurdering
ForumindlægHvad er jeres vurdeing af dette? Jeg er ikke færdig endnu, derfor jeg ikke har rettet igennem med komma :) Problemformuleringen ser således ud: Der ønskes en karakteristik af eventyrgenren, belyst af eksempler på både fransk og dansk. - Er den besvaret synes I? Folkeeventyr I dag læses og h... -
Til alle gymnasieelever og folk der kender gymnasieelever?
ForumindlægHej alle gym. elever + alle der kender gym. elever. Et gymnasie år er så småt ved at slutte, og eksammen står for døren. Men hov der er gået noget galt. For en 3g'er kan det blive et helvede at skulle op til eksamen. For når der skal gives karakterer sidder der én censor og én lærer. Og modp... -
Vurdering af spansk skriftlig:
ForumindlægJeg har læst et par andre oversættelser osv., og har fundet en del fejl i min eksamens opgave :( (studentereksamen)Men jeg tænkte på, om der ikke var nogen der ville læse min - og fortælle mig hvor den ca. ligger henne. Jeg håber sådan på et 7 tal, da jeg plejer at få det i mine afleveringer, men... -
Oversættelse af stykke fra tekst
ForumindlægHej.. Jeg sidder og forbereder mig til engelsk eksamen, og er ikke sikker på, jeg forstår den. Er der nogen, som kunne give mig et bud på, hvad der menes med dette; Does that matter? If Britain is more unequal, it is also better off, with incomes under Labour up across the board. Surely, minister... -
Ambitiøs student har virkelig brug for hjælp!!
ForumindlægKære alle brugere hvis løsningen endda ligger i Aarhus tager jeg derhen! (bor i kbh) Som overskriften fortæller har jeg virkelig brug for seriøs hjælp! Jeg var til åbenthus hos DTU og fandt ud af at jeg rigtigt gerne vil starte på maskiningeniør udd. her til Vinter. Men jeg mangler en bestået k... -
So was passiert, Paul Bartsch HJÆLP!
ForumindlægJeg har i dag trukket emnet "Moderne Märchen" og har fået teksten "So was passiert af Paul Bartsch. Jeg synes, denne tekst er enormt svær at forstå, da grammatikken og selve indholdet ikke rigtig hænger sammen. Jeg trak det i dag og har 24 timer til den, og jeg forstår virkelig i... -
24 timers: Die zwölf Brüder
ForumindlægHej ! Jeg har trukket Die zwölf Brüder som min tekst i min 24-timers forberedelse til eksamen i tyskB imorgen, og kunne godt tænke mig lidt hjælp til perspektiveringen af denne. Det er et Volksmärchen skrevet ned af brødrene Grimm i Romantikken, hvor det er ret centralt, at det er "folket&qu... -
Hjælp til referat.
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen i tysk i morgen. Har fået en tekst som jeg har 24 timer til at forberede. Jeg har brugt hele dagen på at forstå teksten og har nu lavet et referat af den på dansk. Mit spørgsmål er nu om der er nogen der har tid/lyst til at oversætte dette til tysk? Normalt ville jeg se... -
Er det muligt?
ForumindlægUndskyld jeg spørger. Og jeg undskylder, for at spørge om de samme ting, hele tiden. Det handler om karakterer: Ja. Kan man få et snit på 10, hvis man fik dårlige snit i 1g- Kan man så nå at få 10 i snit. Og i så fald, hvordan!? En anden ting, bedømmer lærerer ud fra skrift.aflveringer når der... -
Tidligere årskarakteres betydning for fremtidige årskaraktere?
ForumindlægHej alle. Mit spørgsmål er hvor om/hvor meger en tidligere årskarakter betyder for årskarakteren næste år. Jeg går på STX, og har lige afsluttet 2.g med fuldt pensum. Jeg fik dog 00 i årskarakter i både engelsk, dansk og historie (dvs. nogle skriftlige og nogle mundtlige), som jeg har på A. Jeg ... -
Læreruddannelsen - hvilket linjefag?
ForumindlægHej alle. Jeg står lidt i et problem, da jeg på tirsdag skal påbegynde min videreuddannelse - læreruddannelsen i Silkeborg. Jeg har indtil nu været sikker på, at jeg skulle have engelsk som mit første linjefag, men de seneste par dage er jeg kommet rigtig meget i tvivl. Mit ønske har været, at ... -
hvor meget skal der til for at bestå??
Forumindlægsom det lyder vil jeg lige høre, hvor meget der skal til for at bestå engelsk eksamen B-niveau 2.g?? med et 6 tal...kan man bestå med denne præstation:nogenlunde referatnogenlunde analyse: tema/budskabnogenlunde svag talende(sproglig kunnen)svag oversættelse af ekstemporal tekst -
TI Interactive Guide
ForumindlægJeg går i 2g på STX og har problemer med eksamen, da jeg ikke er så skarp i TI Interactive. Det er et fedt program, men jeg kan ikke bruge halvdelen af dens funktioner. Hvis nogen har eller ved hvor der er en guide ville det være en stor hjælp- Helst på Dansk self. //Aske -
Gode råd
ForumindlægHej med dig Jeg står i den heldige situation, at jeg skal til skriftlig eksamen i morgen, Dansk A som selvstuderende I den forbindelse vil det glæde mig, hvis jeg kunne få nogle gode råd hvad angår dansk stil med i bagagen, inden jeg bliver slagtet! Kh APPLE. -
Dumpet optagelsesprøve
ForumindlægHej! Hvis man er dumpet til optagelsesprøven til HTX, og man nu score nogle virkelig flotte karakter til selve afgangseksamen, kan man så godt søge ind efter eksamerne med de nye karakter? Eller skal man i 10?? Har man ikke en anden mulighed for at komme ind på et gymnasie selvom man er dumpet? -
Hvilket computer-program til matematik og fysik?
ForumindlægHej, Jeg kan se, at mange af jer valgte at bruge computeren her til eksamen. Hvilket program bruger I? Og hvilket program blev brugt i foelgende opgave? Isaer, hvis I kigger paa opgave 9 og 10. *Det er ikke min aflevering, og jeg tager ikke credits for det* -
karakter
ForumindlægJeg bliver snart student, og jeg ved, at når man har været på særlige vilkår, så bliver årskarakterne fra 2.g overført som eksamenskarakter alle sammen, men det er sådan, at jeg i kemi har fået 03 i eksamen og 8 i årskarakter, kommer der bare til at stå 5 på eksamensbeviset? -
international økonomi
ForumindlægHej folkens.. Jeg ville spørge om der er nogen som har en gammel eksamens opgave i IØ niveau B.. vil meget gerne se hvordan sådan en ser ud.. og så prøve at arbejde med opgaven.. vil blive meget glad hvis der bare er én som kan hjælpe ... På forhånd tak :) -
Ovids forvandlinger
ForumindlægHej. Jeg skal op til eksamen i old og var ikke tilstede da vi gennemgik ovids forvandlinger. Jeg har selvfølgelig læst, men kunne godt bruge lidt hjælp. Evt noter omkring dem eller andre guldkorn. Det er førstesang vi har beskæftiget os med. Om skabelsen og giganterne. Tak. -
Hjælp det haster!!
ForumindlægHej. hmm ville spørger om at der er nogen der kan sige hvad man skal øve sig til. Altså vi har skriftlig eksam her på mandaf,tirsdag,onsadag og torsdag. Problemet er at jeg er ikke ret meget god til engelsk og vi skal skrive en stile ved ikke hva jeg skal gøre;(
