Søgning på: tysk stil om fritid. Resultater: 19601 til 19620 af 42009
-
Forskellen på strejke og lock-out
ForumindlægHej med jer gutter! Hvad er forskellen på strejke og lock-out? -
En side ala SP til vidergående?
ForumindlægFindes der ikke en lign. (SP) hjemmeside til os på de vidergående uddannelser? -
Skattetryk steget på trods af skattestop
ForumindlægHej, På http://statistikbanken.dk/SKTRYK kan jeg se, at skatte- og afgiftstrykket steg i alle årene fra 2002-2005 selv om der blev indført skattestop i 2001. Samtidig er BNP steget. Hvordan kan det så hænge sammen? -
Hvordan ville i oversætte.... HASTER
ForumindlægHejsa :) Ja, sigende overskrift... Hvordan ville i oversætte dette: (Har prøvet Google Translate, men jeg synes ikke rigtigt at det giver nogen mening det den forslår?) En dag finder Amelie en kasse med gamle æske under gulvbrædderne. Anonymt afleverer hun tingene tilbage til deres ejermand og b... -
Ln(5x)=[ln(x)+1]*ln(x)
Forumindlæghar fløjet lidt rundt på yahoo answers samt min mat bog, og kan stadig ikke rigtig løse min logaritmefunktion.. Hjælp påskønnes! -
Matematik
ForumindlægEmneopgave Lineær programmering Opgaven udleveret 5. sep. Opgaven afleveres 25. sep. i opstillet kasse på KONTORET. Teoretisk del Opgave 1 a) Forklar hvad emnet lineær programmering handler om. b) Beskriv hvilke to grundlæggende typer af lineær programmering der findes. Opgave 2... -
Optagelsesprøve STX
Forumindlæghej alle sammen jeg har fået et brev hvor der står at jeg skal tage en Optagelsesprøve STX og blive vurderet i fagene Dansk, Engelsk, Matematik og kemi/fysik samt tale med en studievejleder . problemet er at jeg ikke ved hvordan det går til, at det er en mundtlige prøve eller skriftlige prøve, e... -
HELP!
ForumindlægHej nogen der kan hjælpe med et osmose forsøg jeg er i gang med til biologi, skal til nv-eksamen. Er der måske nogen som sidder med noter om osmose forsøg med kartofler -
Analyse i historieopgave
ForumindlægSidder med spørgsmålet: Analyser de sortes kamp for frihed med udgangspunkt i ”The Freedom Charter”. Er i tvivl om hvad jeg helt præcist skal gøre. Skal jeg bare tage udgangspunkt i ”The Freedom Charter” og så forklare hvordan det hænger sammen med deres frihedskamp? -
boganmeldelse :S
ForumindlægHej allesammen! i dansk på hf skal jeg aflevere en boganmeldelse på en bog fra før 1910 :S. nogen der har sådan en liggende? skal bare fylde en side ca. vh Stephan O. -
Ulighed og lighed for permutationer
ForumindlægEr der nogen som kan forklare mig hvordan man undersøger, om en permutation er lige eller ej. Jeg vil gerne undersøge det om følgende permutationer: σ1(1)=4 , σ1(2)=2 , σ1(3)=5 , σ1(4)=1 , σ1(5)=6 , σ1(6)=3 σ2 = (1346)(25) σ3=id Mvh. Madmath -
Engelsk eksamen
ForumindlægHej allesammen, Jeg sidder her og er lidt i tvivl om min disposition til eksamen. Jeg har valgt Relationships som hovedemne, og Friends som underemne Her vil jeg meget gerne have lidt hjælp til mine problemstillinger, dvs. spørgsmåle som jeg skal gå i dybden under eksamen. Er der nogen der har ... -
muskler
ForumindlægHej, jeg sidder og arbejder på en rapport, hvor jeg skal diskutere hvorfor en kyllings brystmuskel er større end lårmusklen. Jeg har prøvet at læse mig frem til det, men jeg kan slet ikke finde frem til svaret. Tak på forhånd -
Komparative metode
ForumindlægJeg sidder og er i gang med at finpudse mit AT projekt Jeg skal se på ligheder og forskelle mellem pirater i litteraturen og i virkeligheden Derfor har jeg analyseret nogle kilder og en roman. Taler man om den komparative metode, hvis man sammenligner resultater fra en historisk analyse med d... -
H.C Andersens land
ForumindlægHer er der et uddrag af digtet h.c andersens land. Jeg er lidt i tvivl om hvad det betyder, om han refererer til janteloven i forhald til danskere eller om det handler om højtudandede indvandrere der ende med at komme til danmark og blive taxachauførerer (ingen had til taxachaufører) Her er det ... -
reaktionsskema
ForumindlægHej alle sammen Jeg har lavet et reaktionsskema, som jeg er lidt i tvivl om, er rigtigt. Reaktionsskemaet er ikke afstemt. Er der specielle regler for atomernes plads? C + O2 +S -> CO2+SO2 På forhånd mange tak -
Ks eksame mod betaling
ForumindlægEr der nogle herinde, som kan hjælpe mig til at lave en synopsis i KS ( HF) emnet er det gode samfund underemnet er velfærdstaten. Det er en tværfaglig eksame med Historie B, samf c og religion C -
En skilsmissehistorie
ForumindlægHej alle. Jeg sidder fast i en litterær artikel om en skilsmissehistorie og det kunne være fedt med lidt hjælp (: jeg kan finde en masse på studienet, men jeg har ikke en bruger og har ikke lyst til at give pengen det koster at downloade. Hvis nogen har nogle tips eller ideer ville det være fedt (: -
Vægtstangsreglen
ForumindlægHej, jeg har virkelig brug for hjælp til denne opgave. Facit er 1.2 kN, og kan ikke komme frem til det. -
Byg et foderhus
ForumindlægHej! Jeg har prøvet at løse denne opgave i GeoGebra, men kan simpelthen ikke få figurene til at passe sammen, så det ikke fylder så meget. Desuden er jeg kommet i tvivl om målene på A-figuren. Er længden 14 cm eller 19 cm? Og er bredden 8 cm eller 16 cm? På forhånd tak.
