Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 19641 til 19660 af 65601
-
synopsis
ForumindlægHej allesammen det er sådan, at jeg snart skal op til AT-årsprøve. For at være helt sikkert på hvordan fremlæggelsen skal foregå, vil jeg spørge om, der er nogen af jeg, der ved, hvordan en AT-fremlæggelse er? - dvs. hvordan skal jeg kunne forholde mig til de fag, dansk og samfundsfag?.. - hva... -
Hjælp til international økonomi søges. Eksamen tirsdag.
ForumindlægHey.Først og fremmest - er der nogen der ligger inde med nogle noter til iø? så ville det vare super - min mail er 1618@ofir.dk hvis der skulle være et venligt væsen derude :-)Hvis det ikke er muligt så har jeg virkelig svært ved at forstå DAU saldoen? nogen der helt konkret kan forklare mig hvad... -
matematik stx A maj 2016
ForumindlægHvordan løses spørgsmål b og c? -
Er der nogen genier der kan hjælpe mig med matematik
ForumindlægSådan lyder opgaven..En stokastisk variabel X er binomialfordelt med antalsparameter n=50 og sandsynlighedsparameter p=0,30. Bestem P(X≤12).En stokastisk variabel Y er normalfordelt med samme middelværdi µ og samme spredningσ som X.Bestem P(18≤Y≤24).Bestem P(µ-2σͰ... -
Mit problem med matematik, forslag til løsning?
ForumindlægJeg har efterhånden fået gennegået 6/10 af mat B pensum her i sommerferien og det er faktisk gået ganske godt. Jeg har fået lært / genopfrisket nogen af de ting jeg havde svært ved og fundet ud af det faktisk er lette nok, jeg har også lært en del af beviserne - nogen helt uden ad andre delvist... -
FSA matematik dec. 2010 (hurtig hjælp!)
ForumindlægHej, jeg sidder med 2 opgaver som jeg har lidt svært ved at løse og jeg har brug for et svar HURTIGT! vi får at vide: ruten over storbælt er 476 km, og udgifterne til bro er 220 kr. ruten Kalundborg-Århus er 367 km, men de skal kun køre 278 km med bil da resten er færgeoverfart. færgens udg... -
Matematik b-niveau - Danmarks skovareal
ForumindlægKan ikk løse denne opgave, og håber der er nogle der vil hjælpe mig. Opgaven lyder: I 2006 opgjorde man Danmarks skovareal til 6000 km2. a) Opstil en model for udviklingen i skovarealet, når det antages, at det vokser med 0,3% om året. Bestem skovarealet i 2089 ifølge denne model. Folketinget sat... -
7 klasse matematik (ægte brøker)
ForumindlægHvilke af disse er ægte brøker: 1/2 1/4 8/2 1en1/2 3/7 17/2 Mit bud er de understegede der er ægte brøker. Hvad er jeres bud? -
Matematik - Opstil et udtryk for længden af af QP
ForumindlægHej Er der nogen der kan hjælpe med denne opgave? Jeg har vedhæftet et billede af opgaven nedenfor. -
AT eksamen imorgen. Natur Geografi - Samfundsfag
ForumindlægJeg står og skal op til eksamen i AT imorgen. Jeg har fagene Natur Geografi og Samfundsfag. Emnet er Økonomi og energikilder. Kort handler det om man kan have økonomisk vækst uden fossile brandstoffer, altså ved at bruge vedvarende energi såsom solernergi. Nu kommer det så. Jeg har gjort brug a... -
Eksamen - Artikel (henvendt til eks 9. klasses elever)
ForumindlægSkal til eksamen i morgen. Jeg har fordybelsesområdet "nyhedsmediet" og har til det valgt en baggrundsartikel. Jeg er egentlig færdig, men tænkte på om der var nogen i 10. klasse, på en efterskole, gymnasiet osv. der havde nogen gode fif til en analyse i artikler? Min lærer har forklar... -
Studenter eksamen 2005 Mat A
ForumindlægEr der nogle der har facit til opgavesættet? :-) Døjer med opgaven som er vedhæftet :-) Opgave 1 fra eksamenssættet. Kunne rigtig godt bruge lidt hjælp, da jeg sidder med en aflevering her i sidste øjeblik. -
fysik c eksamen :) universets alder
ForumindlægJeg har trukket kosmologi i dag :) .. med hensyn til universets alder: T=r/v=1/hubbles konstant Jeg undrer mig over at universets alder er 1/H fordi så er alderen jo konstant, og det kan da ikke passe. -
Skriftlig Dansk HF eksamen 27/5-14
ForumindlægHej folkens. Jeg var oppe idag og undrer mig om det er gået godt eller ej. Jeg skrev om opg. 1. Hvad skrev i andre om? -
Valg af studie: Læse matematik på uni
ForumindlægHej alle :D Jeg er en kvinde i starten starten af tyverne, som har brug for jeres hjælp og vejledning. Jeg prøver at finde ud af hvad jeg vil uddanne mig til ligesom mange andre. Jeg har gået i længere tid og tænkt over det, hvad jeg er god og dårlig til osv. Jeg er ved at jeg god til børn, ... -
Samf C eks.
ForumindlægHej.. jeg skal til mundtlig eksamen i samf. c. Vi har arbejdet med disse emner: 1) Identitet og socialisation 2) Livsstil og Livsformer 3) Ideologier og Politiske partier 4) Demokratiopfattelser 5) Demokrati 6) Det danske politiske system 7) Velfærdsstaten 8) Globalisering Jeg har fint s... -
please please please matematik help
Forumindlægeej alle! er der nogen der kan hjaælpe mig med disse opg, har ingen anelse :/ idet f(x)=2x+3 og g(x)= x2 - 4, skal regne en forskrift herunder definitionsmængde, angives for hver af følgende funktioner: (f+g)(x), (f-g)(x), (fg)(x), (f/g)(x) og (g/f)(x). bestem funktionsværdien for x=3 for hve... -
Hvad skal der til for at bestå Oldtidskundskab C på STX?
ForumindlægOldtidskundskab er ikke mit stærkeste felt, og faget har kun en vægtning på 0,75, så det er ikke noget der vil gå synderligt meget ud over mit gennemsnit, udover en demical til eller fra. Jeg har andre eksamener at tænke på, og vil derfor distribuere min tid på den mest fornuftige måde, så jeg b... -
3. g dansk eksamen stil
ForumindlægHej alle 3. g'ere!Hvordan er jeres dansk stil gået?Jeg synes godt nok det var svære emner!!Skrev opgave 3!Glæder mig til at høre fra jer! -
Engelsk FSA
ForumindlægHejsa:) Jeg skal op til eksamen i mundtlig engelsk her om ikke så længe. Jeg har valgt overemnet "From slavery to Obama" og derunder emnet "Racism in America" Jeg skal så lave min outline, men jeg syntes det er svært at finde emner at komme ind på. jeg tænkte lidt på "...
