Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 19661 til 19680 af 65601
-
Ohhhhhhhh
Forumindlæghey..... jeg skal snart op til mundtlig eksamen i historie og aner ikke hvad jeg skal stille op fordi min tidligere lærer har opgivet noget vi ikke engang har læst.... Hvad skal jeg stille op mht. eksamen? Hvordan kan man få gode karaktere til en eksamen i historie? Er det egentlig ikke sværere a... -
Eksamens prøve hjææælp
ForumindlægKære Studieportalen, jeg har fået en eksamens prøve i historie.. Det fungere jo sådan, at man får nogle kilder, hvor man så skal lave en problemformulering og underspørgsmål til... Har haft sådan en opgave før, hvor jeg sagtens kunne, men denne gang er jeg helt lost.. Baggrundsviden om kilder... -
Titrering af husholdningseddike - eksamens noter
ForumindlægEr der en, som vil kigge nedstående igennem. Jeg har forsøgt, at skrive ned hvad jeg vil komme ind på, hvis jeg trækker min rapport om Titrering af husholdningseddike til eksamen (Kemi C) * Beskrivelse af hvordan jeg lavede forsøget. • Phenolphthalein - viser hvornår vi er ved ækvivalentspun... -
Måling af lysets bølgelængde - eksamen imorgen!
ForumindlægHey alle!! Jeg er en kæmpe knibe, jeg står og skal til eksamen imorgen og troede jeg havde godt styr på mit emne. Det har jeg i nogen fald også. Men hvordan fanden virker ligningen til at måle lysets bølgelængde og hvordan bruges den. Kan simpelthen ikke få det til at virke - fatter virkelig hat ... -
JOB FOR EN DAG MED BETALING - LEKTIEHJÆLP.
ForumindlægHej, Jeg er lærerstuderende og skal den 21. maj op i skriftlig matematik og har i den forbindelse brug for hjælp til forberedelsesmaterialet. Det jeg gerne vil have hjælp til er: 1. Læser forberedelsesmaterialet igennem og gennemgår det hele. Alt hvad jeg ikke forstår skal forklares. 2. Hvilke... -
Bestået eller ej?
ForumindlægHej Jeg er matematisk sproglig student. Jeg havde matematik på A-niveau i 3.g og gik til eksamen i dette. Imidlertid dumpede jeg min mundtlige eksamen i Mat A i 3.g. Jeg var ikke til eksamen i Mat B i 2.g. og fik 8 i årskarakter (13-skalaen) Mit spørgsmål er nu, om jeg har Mat B eller om jeg hv... -
Delprøve uden hjælpemidler matematik B
ForumindlægHvilke typiske opgaver kommer der til del prøven uden hjælpemidler i mat B? -
STX matematik A niveau- Spørgsmål
ForumindlægHej mennesker!:... Jeg skal efter sommerferien starte på STX med studieretningen med Mat. på A niveau. Jeg er rimelig nervøs da jeg ikke er den skarpeste til mat og har ikke styr på det hele, men er nød til det da min drømme uddannelse kræver det. Mit spørgsmål er om i kan give nogle gode råd ti... -
Hvad betyder det at opløse noget i matematik?
ForumindlægJf. overskriften -
haster!! undersøg om kravet passer matematik træstamme
ForumindlægMellem a og b følger vejlinjen funktionen mellem a og b følger vejlinjen funktionen f(x)= 0,005 * x2+ 250 og før a og efter b er vejlinjen rette linjer. punktet p illustrere hjørnet af en bebyggelse som i koordinatsystemet har koordinaterne (0,500). vejlinjen skal ligge i en mindste afstand på 20... -
Mein zehnter Mord EKSAMEN I MORGEN
ForumindlægHej alle. Jeg kan simpelhen ikke forstå denne tekst. Er der nogen der kan give mig et kort referat af den på dansk? Jeg skal op til eksamen i morgen. Mange tak :) -
UV-stråling forsøg - Naturfaglig eksamen
ForumindlægVi har trukket stråling til den naturfaglige eksamen. Hvis i har nogle forsøg der omhandler UV-stråling, må I meget gerne skrive det i kommentaren. <33 -
færdiglavet sæt til Mat B eksamen, december 2012???
Forumindlægfærdiglavet sæt til Mat B eksamen, december 2012??? -
laveste karakter
Forumindlæghvad er det laveste karakter I har fået, og i hvilket fag.. skal lave noget statistikpjat over dette, så må I meget gerne skrive alder og køn... -
Plzz hjælp til matematik cos, sin & tan..
ForumindlægEn opgave som jeg ikke rigtig forstår, håber i kan hjælpe mange tak :) opgave: 1. Om en spidst vinkel v gælder, at sin v = 0,35. Bestem cos v og tan v. tak :) -
HJÆLP !! DET HASTER !!
ForumindlægHej ! Skal snart optil eksamen. & er der nogle af jer derude som kan forklar en smule om FSA fysik eksamen? Har altså VIRKELIG brug for hjælp, for jeg aner intet om hvordan eksamen foregår. Er det sådan så man laver dispositioner i alle opgivelserne/emnerne? Eller kun udfra det man vælger? Fx... -
Skriftlig eksamen 29.maj 2015 dansk stx
ForumindlægHej derude Hvad synes I om den skriftlige eksamen i dansk A stx idag? Er der evt nogle som vil dele deres bevarelse? Jeg selv havde valgt nr 2 kronikken om medierne -
TYSK rettelse - VIGTIG eksamens hjælp
Forumindlæghej forum...vil i være så venlige at hjælpe mig med at få rette denne tyske tekst.. da det er noget jeg ska fortælle til eksamen...på forhånd tak.. In 1889 wurde Adolf Hitler in Braunau in Österreich geboren. Der Vater von Hitler heisste Alois Hit... -
Samf: 24-timers eksamen om EU
ForumindlægSidder midt i en samfundsfags eksamen om EU, og er lidt på bar bund. Jeg har følgende understående bilag, som jeg kort har redegjort for: Bilag 1: Et andenrangsvalg - Opstår demokratisk paradoks i og med Eu-parlamentet er blevet mere magtfuld mens der er faldende valgdeltagelse x Gav men... -
angst for eksamen, gi mig nogle gode råd.
ForumindlægHejza...Jeg er typen der hader at gå til eksamen, jeg er nok ikke den eneste der er det. Jeg har angst for at gå til eksamen, hvad skal jeg gør, kan i hjælpe mig!?Hilsen Ham der vil afskaffe eksamen.....
