Søgning på: historie eksamen synopsis. Resultater: 19661 til 19680 af 48309
-
Hvor blev min fysik karakter af?
ForumindlægJeg gik i gymnasiet fra 2004 til 2006, på matematisk linje, men jeg droppede ud efter 2.g. Har nu færdiggjort min eksamen på hf. Men på mit eksamensbevis står der ingen karaktere i fysik, på trods af, at jeg havde det i to år på gymnasiet hvor jeg også afsluttede det i 2.g. Er det muligt at... -
Karakter Kemi.
ForumindlægJa, så endte kemi (B)eksamen altså med et 2-tal.. Så bestod i det mindste, omend med en utilfredsstillende karakter =/. Jeg har tænkt lidt på at klage - grundet min allergi. Havde det meget dårligt, så håber jeg kan få en ny chance, hvor jeg er mere på toppen. Det er meget irriterende at ens all... -
Eksamensbevis 2009 .. anyone??
ForumindlægHey folk's er der nogen af jer der ved hvordan det "nye" Studenter eksamens bevis ser ud, for STX'ere eller HG'ere .. hvis der eventuelt allerede nogen der er blevet i år, vil i så ikke være så søde at uploade det, jeg har brug for at se dets layout, så, nogen der er villig ... -
Sætningsanalyse
ForumindlægHej. Jeg er igang med en opgave, hvor jeg skal analysere nogle sætninger. Men hvordan analysere man denne sætning: Filmen har jeg set, men jeg har ikke læst bogen? Er dette rigtigt: Filmen( Genstandsled) har( O) jeg (X) set (O), men (-->) jeg (X) har(O) ikke (bølge) læst (O) bogen ... -
fordybelsesområder: Romantikken
ForumindlægHej! jeg har trukket et emne op, som jeg skal op i dansk afgangsemsamnen i 9 klasse. vi har b eksamen, hvor vi har to uger til at forberede os. og min fordybelsesområde er romantikken. jeg kan komme ind på folkeviser, kunstbillder, noveller, og mange ting som har noget med romantikken at gøre, m... -
Hjælp akut Punktum og komma
ForumindlægDe oprindelige olympiske lege eksisterede gennem mere end tusind år frem til 393 efter Kristus hvor de blev forbudt af den romerske kejser Grækenland var nemlig blevet en provins i det store Romerrige og kejseren bestemte derfor også over Grækenland Kejseren var kristen og han ville ikke accepter... -
Dumpe
ForumindlægEr der nogen der ved om man kan dumpe dansk skiftelig eksamen, hvis man har lavet forkert kildeliste? Jeg afleverede nemlig i dag en kommentar, som jeg mente jeg var færdig med. Da jeg kom hjem slog tanken mig om jeg havde sat den i alfabetisk rækkefølge. Da jeg tjekkede opdagede jeg, at nej, det... -
Eksamenssnyd, matematik
ForumindlægJeg har en veninde, som studere matematik på KU. Hun skal op til en skriftlig eksamen midt i juni, og hun fortæller, at hun får en til at lave hendes opgave for hende :-( Jeg synes, at det er så ærgeligt, hvis hun bliver taget for snyd/plagit, men det tror hun ikke selv, hun gør. Min veninde ... -
analyse af salme om døden?
ForumindlægHej :-) Jeg har til dansk eksamen prøveform B og har trukket salmer om døden, - hvad er vigtigt? - Hvad skal jeg fokusere på? - Har problemer med at analysere følgende: Før døden med din istap hånd gør skel imellem støv og ånd bortvifter hjertets varme indslumre skal jeg da med lyst som barnet... -
koster det penge?
ForumindlægHej.. Grundet et daarligt aar karaktermaessigt har jeg besluttet mig for at supplere. Men med det formaal at forbedre mine karakterer. Dvs. at jeg har haft faget foer. Ud fra VUCs hjemmeside kan jeg se, at det ikke kommer til at koste penge for mig, da jeg lige har afsluttet min gymnasielle eksa... -
Normalt gennemsnit for 9. klasses elev?
ForumindlægHej alle sammen :-) Jeg ville egentlig bare vide, hvad der er normalt at have i gennemsnit fra de 9. klasses eksamener? Jeg ved slet ikke hvad man ser som ''godt'' og ''dårligt'', da jeg altid har været vant til at få 12 og 10-taller, men mit gennemsnit f... -
Misforståelse af eksamensopgave
ForumindlægHej Jeg har været op til engelsk B skriftlig eksamen i går, hvor jeg, i del 2, valgte en non-fiction tekst, som egentlig var en artikel, men jeg troede man skulle bare se video klippet. Derfor er min essay-del baseret på video klippet. Selvfølgelig, er det min egen skyld, da jeg skulle have være... -
Kan et studiejob betale sig nu?
ForumindlægJeg går i 3.g og skal snart op til eksaminer osv. Jeg har aldrig haft et studiejob, og jeg går til volley ca. 4 timer om ugen. Jeg har dog virkelig lyst til at få et studiejob nu - det behøves ikke være noget stort, måske bare 1-3 timer om ugen. Dog ved jeg ikke om det vil være stressende at f... -
Bevis for gitterligningen?
ForumindlægEr der nogle der kan bevise gitterligningen? Der må jo findes et bevis for den, og det kunne jo være rart at have med til eksamen? -
Sweet Ladies
ForumindlægEr bare lidt nysgerrig.. hvordan synes I jeres skriftlig engelsk eksamen gik i dag? Synes personligt at det var et lidt underligt og anderledes oplæg end hvad jeg er vant til.. -
charles darwin
Forumindlæghej! jeg skal til mundtlig dansk eksamen i morgen, hvor jeg skal fremlægge om darwin, så vil lige høre om nogen har erfaring med dette, og hvad er vigtig at få sagt? vh kasper -
!!Palæstinakonflikten!!
ForumindlægHej Er ved at skrive sso om palæstinakonflikten og er kommet meget i tvivl om analysedelen, idet det jeg har skrevet ind til videre virker meget redegørende .. (tror jeg).. Tænkte på om der er nogle der vil læse den igennem og evt. give mig en vurdering om jeg er på rette spor eller om det skal æ... -
Rette SRP
ForumindlægHej med jer derude (: Ville bare lige høre om der var et klogt hovede der ville rette min SRP? Emnet får i at vide over mail.. Mvh -
hjælllp
ForumindlægKan i svare på hvad en mediegrafikers arbejdsområder og funktioner er?Og hvilke medier de bruger i arbjedet.?Krav til uddannelsen?Krav om efteruddannelse?På forhånd tak! -
St. St. Blicher
ForumindlægKære Studi.Hvis der er nogle, som har læst "Brudstykker af en landsbydegns dagbog" og "Fru. Marie Grubbe", så vil jeg gerne høre om der også er andre der har fundet en lighed imellem disse to.Kan det passe at Frk. Sophie (Brudstykker...) er den samme som Fru. Marie Grubbe. I d...
