Søgning på: fysik a stx. Resultater: 19681 til 19700 af 154719
-
Om vækstegenskaber
Forumindlægek=a Dvs. at e-2=a Samtidig er Men hvordan kan ? Formlen ovenfor gælder jo for an og a-n og ikke ek? -
Reducere
ForumindlægHej. Jeg vil høre om dette er rigtigt reduceret. (a+b)^2-a^2-ab = a^2+a^2-b^2-ab = b^2-ab -
(DP) Min ven Hilbert
ForumindlægForleden dag skulle jeg mødes med den store matematiker David Hilbert. Jeg skulle overnatte på hans hotel: Hilberts Hotel. Dette hotel har uendelig mange værelser (aleph 0). Men alle værelserne var låste ! Hilbert vidste ikke, hvad han skulle gøre. Han gav mig uendelig mange tilfældige nøgler. En... -
Igen vektor regning
ForumindlægHåber nogle kan hjælpe mig med 3 vektor opgaver.|a|=1, |b|=3 og vinkel(a,b)=150Beregn gradtallet for vinklen mellem vektorerne a+b og a-b.Beregn arealet af det parallelogram, som udspændes af vektorerne a+b og a-b.Har også nogle andre opgaver, men nok smartest at tage dem en af gangen. Dette er n... -
Vektor
ForumindlægDet hele er vektorer (kan bare ikke finde ud af at lave et vektor tegn) |a| = 2 |b| = 3 |a+b|= 3 Beregn gradtallet for vinklen mellem a og b Er helt lost.. -
Hjælp! Forslag til SRP ??
ForumindlægHeej Er der nogle der har nogle forslag til hvad jeg kan skrive i Srp?? Gaar paa HHX og har Matematik A, Virksomhedsoekonomi A, Afsaetning og International oekonimi B... Haaber der er nogle der har nogle gode forslag ?:) Taak :) -
hjælp
ForumindlægJeg havde uploaded den indlæg igår, Jeg har prøvet meget at kommer igennem den, men jeg kunne ikke. en reference system vektor a=(3) og b=(-3) (4) (2 ) vi finder vektor c ved liging a+b+c=0, hvor 0=(0) (0) a. finde vinklen mellem vektor a og b b. vis at vektor c har kordinaten (0 ) (-6) ... -
vektor.....
Forumindlæghey. jeg skal beregne arealet af det parallelogram, der udspændes af a og b. IaI = 5 IbI = 2 a * b= 7,5 jeg ved at jeg skal bruge formlen: I det(a,b) I, osv. men jeg kan ikke lige huske, hvordan man fandt a og b ud fra deres længder.. jeg var lige lidt på vej, men er gået i stå igen.. -
RAPPORT!! HJÆLP TAK!! PLZ
ForumindlægHej! Jeg har fået et opgave, at jeg skal skrive en rapport om gymnasium (STX,HTX,HF og HHX) Jeg er lidt i gang med skrive, men vide ikk præcis hvad skal jeg skrive mere om?? Kan nogen plz hjælpe mig?? Tak på Forhånd :D -
Søger en eksamensopgave!!!
ForumindlægHej alle sammen!Jeg tænkte på om nogle af jer sidder inde med STX-eksamen i Engelsk niveau B, august 1999, som har titlen "The World and Other Places".Hvis ja så pleace skriv tilbage... På forhånd takVH Sasha -
HJÆLP!!!
ForumindlægHej alle sammen! Jeg tænkte på om nogle af jer sidder inde med STX-eksamen i Engelsk niveau B, august 1999, som har titlen "The World and Other Places". Hvis ja så please skriv tilbage... På forhånd tak VH Sasha -
Das Paket...?
ForumindlægHej alle sammenEr der nogle af jer derude, som sidder inde med "STX maj 1994 TYSK BEGYNDERSPROG HØJT NIVEAU" -med titlen : "Das Paket"...?Hvis ja så pleaseeeee skriv tilbage.PÅ forhånd TAKVH Sasha -
Fravær?
ForumindlægHej sp:) Jeg står i en sitution med 9,09% fravær for periode og 6,11% for året (stx nørre g) Er det for meget? eller er jeg stadig under grænsen? skal lige siges at jeg har været en del syg osv. -
Eksamensæt 2014
ForumindlægHej, nogen herinde der har lavet eksamensættet fra maj 2014 i engelsk B, STX?? Både delprøve 1 og 2 :-) men hvis I kun har et af dem er det også fint Hvis ja, smid mig en besked og vi kan aftale nærmere. Er villig til at betale, hvis det skal være det :-) -
Hjælp til matematikprøve
ForumindlægHej :D Jeg skal til prøve i matematik her på onsdag, og jeg skal op i rettelinjer og rentesregning. Det er på omkring stx c/b-niveau. Nogle, der ved hvad jeg sådan ca. skal kunne og hvad jeg kan komme ud for? :D På forhånd tak :) -
Bedømmelse af kronik
ForumindlægGod dag kære venner! Min søster var op til terminsprøve igår i dansk (stx), med en kronik, og hun ved ikke rigtigt hvordan hun har gjort det. Er der en der kan kigge den igennem, og give en bedømmelse? Jeg kan desværre ikke helt bedømme det selv :-) -
tandlæge
ForumindlægHej jeg har et spørgsmål som jeg håber at i kan hjælpe med For at komme ind dom tandlæge skal man have et snit på 9.8. Mit spørgsmål er så om det er for de 5 adgangsgivende fag eller er det for hele ens stx fag? -
EKSAMEN :O
Forumindlæghej Jeg ville bare høre om der er nogle, der har erfaring med skriftlig biotek eksamen på STX? For jeg er lidt i tvivl om hvor mange censorer, der retter ens skriftlige besvarelse - er det 2 censorer ELLER én censor og én eksaminator (=lærer)? På forhånd tak! -
EKSAMEN :O
Forumindlæghej jeg skal til eksamen i biotek. Jeg ville bare høre om der er nogle, der har erfaring med skriftlig biotek eksamen på STX? For jeg er lidt i tvivl om hvor mange censorer, der retter ens skriftlige besvarelse - er det 2 censorer ELLER én censor og én eksaminator (=lærer)? På forhånd tak! -
Åbent hus!
ForumindlægBesøg Horsens Statsskole i Horsens. Læs vedhæftet brev og kontakt os hvis du er interesseret at starte på STX Bedste hilsner / God sommerferie Anna Kathrine Høg Eriksen (AE)
