Søgning på: tysk oversættelse. Resultater: 19681 til 19700 af 27085
-
FSA
ForumindlægHej...Jeg skal op til Dansk Mundtlig FSA, er der nogle der kan komme med nogle gode råd til hvad jeg skal gøre, for at gøre et godt indtryk på censor og samtidig vise at jeg kan noget?Eller bare nogle gode råd?Freud -
cirkusarena - et ord eller to?
ForumindlægUmiddelbart kunne jeg forestille mig, at det er et ord, da jeg taenker, at det er et sammensat substantiv, men jeg kunne godt taenke mig en bekraeftelse? :) -
Noter hjemmefra med til eksamen
ForumindlægHej alle.Vi fik at vide, dagen før vores 1. eksamen at vi måtte have vores noter med hjemmefra med ind til eksaminationen, og ikke kun i forberedelsen. Er det specielt eller det sådan for alle? -
EKSAMEN I MORGEN ! UFORSTÅELIG SÆTNING !
ForumindlægHej .. Er der nogen som kan hjælpe mig med at forstå denne her sætning ? "Ausserdem habe ich hier viele Freunde gefunden, die ich mir selbst verdient habe und die nichts on dem guten Namen meiner Familie in Indonesien" tak på forhånd . -
Nogle som har lavet en diskursanalyse af Danske Toner
ForumindlægHej Er der nogle af jer godtfolk, som har lavet en diskursanalyse af "Danske Toner"? (Et modsvar på kommunistisk lov fra 1941)? Tak på forhånd Med venlig hilsen Morten Larsen -
Før reformen
ForumindlægFør reformen, fik man så to karakterer (mdt og skr) i et fag på B? -
Udregning af gennemsnit
ForumindlægFørst vil jeg lige sige: Denne diskussion handler om den nye reform, dvs. alle 2g'ere og 1'gere! Jeg vil gerne udregne mit gennemsnit på den måde, hvor forskellige niveauer har forskellige vægte. Det har jeg så gjort for mine årskarakterer. Skal jeg så overføre de karakterer i de fag, j... -
Hjælp til retten
Forumindlæghej Folkens. Det vil være en stor hjælp hvis i gider rette den. Tusind tak.. Als Peter schreibt dass früher gebraucht er Taschengeld in Internetcafes. Meine Erfahrung ich auch Früher können willen Chatte und einst Zwischen nehmt ich auch in Internetcafe mit Freunde. Heute benutze ich das Intern... -
Versaillestraktaten
ForumindlægHej Jeg skal analysere Versailtraktatens indflydelse på Tysklands økonomi og politik, hvilke jeg skal gøre udfra selv traktaten, men jeg kan bare ikke kommme igang. Jeg forstår ikk hvordan jeg skal begynde x( Link til Traktaten: http://verdenefter1914.systime.dk/2-foerste-verdenskrig/tekster/v... -
Nogle der kan hjælpe med noget litteratur
ForumindlægHej Jeg skal lærer lidt om den engelsk genre indenfor : "Minimalism". Jeg kender lidt til generen minimalisme indenfor dansk faget, men jeg søger efter noget letlæselig engelsk litteratur. Er der nogle som kan hjælpe her med links eller andet. Det vil være en utrolig stor hjælp 1... -
Optagelsesprøven :(
ForumindlægNogen der har været til optageselsprøven og som kan fortal at hvordan det er ?? Jeg er virkelig meget bekymret og nervøs, er virkelig bang for hvis det er svært og jeg ikke kan klarer det -
Sætningshjælp
ForumindlægHej Hvordan skulle jeg formulere denne sætning rigtigt: "Måske er det de fleste andres drøm at bytte roller med forældrene" (De har byttet roller så moderen og faderen spiller børnenen, mens børnene spiller forældrene, ligesom en leg) Husk at jeg ikke er gymnasieelev endnu, så hvis sætn... -
ich hoffe/ich hoffen
ForumindlægHvilken er rigtig? Tak på forhånd. -
Hvad er teorien i forsøget "base indikatorer"
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal til fysik eksamen på mandag og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad teorien er i base indikator? Er der nogle der vil hjælpe vil jeg være dybt taknemmelig. -
Eksamensspørgsmål hjælp
ForumindlægJeg har netop trukket mit eksamensspørgsmål i Historie. Emnet hedder "Danmark under 2 verdenskrig Hvidstensgruppen". Kilderne dertil indeholder interne breve og andet indenfor emnet Har nogle prøvet det før, eller har nogle gode råd?... -
civile under afghanistan krigen
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål angående civile under Afghanistan krigen, hvordan er det de har det, hvordan er deres hverdag? - Jeg skal perspektivere til hvordan civile i Danmark under 2. verdenskrig havde det i forhold til hvordan de civile i Afghanistan har det. Jeg vil være yderst taknemlig for... -
SKAL der være 'at' foran infinitiv?
ForumindlægJeg står og er i tvivl om, hvorvidt der SKAL være 'at' foran infinitiv i en sætning. Kan man for eksempel have sætningen: "Behøver du virkelig spise?" Eller skal sætningen hedde: "Behøver du virkelig at spise?" Er begge sætninger korrekte? Hvad er reglerne angående... -
Slaget om atlanten
ForumindlægHey har et spørgsmål; Hvorfor startede slaget om atlanten?? Tak på forhånd -
Engelsk avisartikel
ForumindlægHeysa, jeg har en engelsk oversættelse af en dansk avisartikel, jeg meget gerne vil have, at i gad kiggge igennm.På forhånd - mange tak for hjælpen!Den danske tekst:Det er hjernen, der bestemmer, om vi blever forelskede, og det vedtages i et meget primitivt, gammeldags område for drifter og insti... -
Fra E/R diagram til relationel model
ForumindlægJeg skal lave et relationsskeme ud fra et E/R diagram. Jeg skal indikere nøgleattributterne ved at understrege dem og jeg skal forklare behovet for hvert skema jeg laver. Jeg har vedhæftet et billede af E/R diagrammet. A) Relationsskemaet skal laves ved brug af E/R style oversættelser B) Rel...
