Søgning på: matematik b eksamen 2017 hhx. Resultater: 19701 til 19720 af 130298
-
Produkt til historie eksamen
ForumindlægJeg har om danmarks besættelse og har valgt delemnet hævnens time... nogle gode ideer til et godt produkt???????????? -
Bestem de værdier af b, hvor linje tangerer cirklen
ForumindlægHej er gået i stå med følgende opgave: Linje m har ligningen y=2x+b hvor b er et reelt tal. 1. Bestem de værdier af b, hvor m tangerer cirklen med ligningen x2+y2=4 Cirklens centrum bliver jo så (0,0) og radius 2? Hvordan kommer jeg så videre? -
Har brug for tips og tricks(skriftlig eksamen)...
ForumindlægHey Nogen der kan give ideer eller huskeregler til skriftlig dansk eksamen? -
Engelsk B, stx, 12. december 2023
ForumindlægHej, Er der nogle af jer som har lavet eller har sættet fra Engelsk B, stx, 12. december 2023, da det ville være en kæmpe stor hjælp, hvis i kunne sende :( !!! - På forhånd tak. -
Fysik/Kemi - Hjælp til Eksamen.
ForumindlægHJÆLP TIL EKSAMEN I FYSIK/KEMI Hej derude :) Jeg skal op til Fysik/Kemi eksamen her d. 6 Juni, og jeg bliver nød til at forberde mig grundigt, jeg skal ikke bruge fysik til noget fremadrettet, men jeg ønsker heller ikke at gå ud af skolen med 02 - Jeg er virkelig dårlig til fysik/kemi, men ... -
Mundtlig HF eksamen - forberedelse
ForumindlægHej med jer :) Jeg har et spørgsmål angående den mundtlige eksamen i Dansk A på HF, som jeg håber i kan hjælpe med at besvare. Sagen er den at vi igennem de sidste 2 år har læst omkring 40 dansk tekster (noveller, romaner, digte osv.), hvilket er et stort arbejde at sortere i og renskrive notern... -
eventyr analyse eksam imorgen haste
Forumindlæghej er der nogen der har analyse model til eventyr haster skal til eksamen imogen -
Emneforslag SRP - Matematik + Filosofi
ForumindlægHer kan du finde emneforslag til studieretningsprojekter i Filosofi - Matematik. Du kan du også selv kan bidrage med forslag (Emne, problemstillinger, evt. litteratur). -
Tyske hjælpesætninger til eksamen
ForumindlægHej.. Jeg skal til eksamen i tysk og har brug for en der kan oversætte nogle sætninger, som jeg sikkert får brug for. Håber der er en der vil hjælpe mig, enten med dem alle eller nogle af dem. Sætnigerne: Kan du uddybe det lidt tydligere? Det er jeg lidt i tvivl om, men ... Der er et eksemp... -
Engelsk eksamen 9. Klasse
ForumindlægHej Hvad er prøvespørgsmålene i engelsk eksamen 9 klasse? Og er der mere end et spørgsmål i løbet af de 8 minutter man har en samtale i gang eller er det kun 1 spørgsmål? Hvad kan et eksempel på et prøvesp&... -
at bestemme de ubekendte stykker i trekant ABC.-A=27 grader a=8 b=10.når vinkel B er spids? når vinkel B er stump?
Forumindlæg -
eksamens-noter 1-årigt A-niveau
Forumindlæger der mon nogen, som ligger inde med nogle notater fra deres 1-årigt A-niveau i gymasiet.. ville i hvert fald være en stor hjælp for mig.. på forhånd tak.. :) -
Dansk stil (eksams sæt 2005)
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med at give et hint eller to til min dansk stil. Også til hvordan det skal forståes?4. (Formuler selv en overskrift)Skriv et essay om, hvad der bestemmer vores moralske valg i dag. Du skal tageudgangspunkt i Morten Mikkelsen Fra dyder til livsstil (tekst 4) samt inddrageT... -
Vil gerne øve mig til eksamen (delprøve 2)
ForumindlægHej allesammen, er der nogle der kender nogle eksamensopgaver (delprøve 2) el.lign. hvor der er et emne om: Sociale medier - fordele og ulemper (her kan man besvarer spørgsmål) Eller Et emne hvor man skal skrive en Essay opgave om en tekst om det at rejse. Det er en short story som handler om ... -
FSA Fysik 2008 mundtlig eksame
ForumindlægHej alle på Studieportalen. Jeg ville høre om der er nogle af jer, der har nogle gode fysik noter, som jeg kunne få? Eller nogle gode råd. Det haster forholdsvis meget. Jeg skal op 24/06-2008. Jeg skal blandt andet op i: KEMI: - Syrer baser - Salte (inddampning, opløsning, ion-bindinger) - Gru... -
Spansk skriftlig eksamen 2010 - hvem skal op
ForumindlægHej allesamen, hvem skal op i spansk i år? og hvornår skal i op? -
Biologi, gode råd til skriftlig eksamen.
ForumindlægHej, jeg har trukket skriftlig biologi til eskamen. Jeg er meget dårlig til biologi, men bedre vil jeg gerne blive. Har i gode råd til hvordan jeg kan få 4 eller 7? Hvilke emner skal jeg læse om, som har noget med biologi at gøre? Hvordan kan jeg øve mig? Tak for hjælpen! -
Klage over unfair eksamen?
ForumindlægHejsa :) Jeg har i dag været oppe i fysik/kemi 9. klasse. Jeg trak syrer ogg baser, hvilket jeg var ret tilfreds med. Jeg startede med at neutralisere HCl og NaOH (--> H20 + NaCl). Derefter påviste jeg først via. kemisk analyse, at det var Cl- ioner i og Na+ ioner. Herefter valgte jeg så at b... -
Den grimme kælling - dansk eksamen
ForumindlægHej Jeg har valgt teksten Den grimme kælling af Peter H. Fogtdal, til min dansk mundtlig eksammen, men der er nogle ting jeg er lidt i tvivl om. Er der nogle af jer som kan hjælpe mig med hvad budskabet er og hvilken genre det er? -
AT2 : Længdegrad og matematik
ForumindlægJeg er igang med at skrive en problemformulering om overemne " Kampen om længdegrad" Her indgår 3 fag : Engelsk, matematik og fysik. Engelsk og fysik har jeg styr på, men nu mangler jeg at skrive spørgsmål som omhandler den matematiske del af længdegrad... Det eneste spørgsmål so...
