Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 19721 til 19740 af 170164
-
Dansk - engelsk oversættelse
ForumindlægHej derude.. Jeg skulle oversætte disse sætninger fra dansk til engelsk.. Jeg ville bare høre om der var nogle søde mennesker derude, som lige kunne tjekke dem for fejl. På forhånd tak :-) 1. De to unge skulle mødes og spise frokost sammen. The two youngsters had to meet and eat lunch tog... -
STUDIETUR
ForumindlægHej Studi! Vi skal på studietur næste år, og jeg vil derfor spørge, om der er nogen, der kender nogle spændende, billige rejsemål? I må meget gerne komme med nogle henvisende links! Mange hilsner Tissi PS. Vi vil ikke til Berlin! -
Branding
ForumindlægHej. Nogen der har et forslag til hvad man kan komme ind på i sin opgave, hvis man vælger at skrive om Branding. Altså hvad kan man skrive om under emnet "Branding" -
Analyse af FN resolution 687
ForumindlægHej med jer, Er der tilfældigvis én, der ligger inde med en analyse af FN resolution 687 (Iraks invasion af Kuwait - våbenhvile), eller kan hjælpe mig til denne krig, set som FN og USA som aktør? På forhånd tak :-) -
2. semester af studie, planer om at droppe ud. Kan jeg blive smidt ud for ikke at dukke op?
ForumindlægJeg er på mit 2. semester af mit studie og jeg har indset at det ikke er mig overhovedet. Jeg har bestået alt på 1. semester. Mit spørgsmål er om jeg kan blive smidt ud for ikke at møde op til noget eller aflevere noget? Selvfølgelig eksamener, men jeg snakker undervisning, altså heller ikke afle... -
Disposition?
ForumindlægEt af rådene når man er til eksamen er at lave en disposition over hvad man har tænkt sig at sige, så lærer og censor kan følge med i det.Dette lyder som en fin ide, men hvordan gør man? Eller rettere, har I den på skrift, ligger/lægger den frem så lærer og censor kan se den og gennemgår den så m... -
HJÆLP!!!!
ForumindlægHejsa!Jeg vil bare gerne høre om der er nogle af jer derude, som har bio på A-niveau og har lavet en eksamen opgave fra Aug. 1990, som omhandler Nitratforurening af grundvand mm. Opgaven hedder også "opg. 37" i speciel udgaven af Biofag, der er en samling af samtlige eksamenssæt i biolo... -
Dif. ligning
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/MED0583SF.pdf opgave seks i det her opgavesæt kan jeg bare ikke finde dif. ligningen til jeg kiggede i formelsamlingen og den burde være af formen y=a*y(M-y) men har set en løsning hvor den ser anderledes ud hmmn det ret neder har kun haft ... -
generelt om livshjulet?
Forumindlæghej håber i vil tjek om, jeg har forstået den rigtig? skal lige have det, på plads inden eksamen, altså når en buddist dør så kommer han først a. i livshjulet. b.hvor man bliver, genfødt igen altså kaldes samsara. c.men han bliver genfødt af livshjuletsdyr, hvor det er lidelsen sted. d.hve... -
Naturvidenskabelige Olympiader
ForumindlægNogen der har deltaget i fysik, biologi, matematik, kemi eller datalogiolympiaden i år (ellere forrige år)? Hvordan er det gået indtil videre/hvordan gik det? -
Nogen søde mennesker der vil hjælpe ??????
ForumindlægEmna : oliekrisen og danmarks økonomiske udvikling Spørgsmål : Perspektiver til den økonomiske politik i DK mellem 1973 og 1982 -
pH
ForumindlægHej. Jeg er lidt i tvivlt om hvad denne formel helt præcist regner ud pH= -log * (h3O+/1mol/L). -
Side- og linjehenvisning
ForumindlægHej, jeg sidder og laver 'den non-fiktive engelsk stil'. Men jeg har glemt om man i engelsk stilen indsætter side- og linjehenvisning efter citater?? -
Trekanter
ForumindlægDen sidste opgave kan jeg ikke komme videre i. Jeg ved, at: vinkel C = 82/4 = 20,5 sidelængde CE= sidelængde BC = 20 cm men, hvordan kan jeg finde vinkel E, så jeg kan udregne DC/e? :-) -
hf enkelt fag?
ForumindlægHej. Jeg har et par spørgsmål. Er HF-enkelt fag og HF 2 år det samme, hvis man har et minimum antal HF-enkelt fag? Kan man overføre fag man har fået gode karakter i fra STX eller 1.HF til HF enkeltfag? Er der forskel på HF og STX, udover at der er flere A-fag på stx, men de kan dog suppleres ... -
Karakterkrav???
ForumindlægHej derude:) Ville gerne spørge om der nogen der kender karakterkravet til stx og HTX i 2017. Jeg er nemlig svag til læseprøven, retskrivningsprøven og skriftlig fremstillingen man ville komme op i, i 9. Klasse. Jeg ville også spørge om hvilke fag man ville komme op i, hvordan de foregår og k... -
Litteraturliste
Forumindlæghttps://bysociologi.systime.dk/index.php?id=171 Hvordan laver jeg en reference til denne artikel? mit bud er: Systime bysociologis: "Pierre Bourdieu: Kapitalformerne". https://bysociologi.systime.dk/index.php?id=171 (Besøgt den 2. februar 2017) -
Foreninger, striden mellem DAI-klubberne og DIF.
ForumindlægJeg har et spørgsmål i en idræts afl. der hedder: inddrag striden mellem DIA-klubberne og DIF. Hvad menes der? Afleveringen skal afleveres på mandag d. 6/3 2017 Takker på forhånd for svar :) -
Organisationer og deres kontekst
ForumindlægHej, Jeg ville høre om der var nogen herinde som tilbød lektiehjælp til faget Organisationer og deres kontekst? Jeg skal bruge hjælp til efteråret 2017, da det er der undervisningen i faget starter. Jeg bor i Århus så lektiehjælpen skal helst foregå i Århus. Venlig hilsen Margit 2803 -
Gammel eksamensæt
ForumindlægHej folkens Jeg vil høre om der nogen der muligvis har Matematikeksamensættet som blev benyttet i år 2015. Har lavet eksamensættet for 2017 og 2016 og skal op på torsdag. Derfor vil jeg gerne have en mere, så jeg kan være 100% forberedt. Håber nogen har den
