Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 19741 til 19760 af 170164
-
Analyse af Tony Blairs tale
ForumindlægHej jeg sidder og skriver SRO, og er gået i stå ved Tony Blairs tale, som jeg skal foretage en argumentatorisk og retorisk analyse af. Talen blev holdt ved Open Britain event i 2017. Jeg er i tvivl om hvad hovedpåstanden og belæg er. -
Afleveringsopgave - Ankunft in Köln
ForumindlægHej, Jeg sidder med en aflevering, som er et eksamensæt fra 2017, med navnet "Ankunft in Köln". Da den snart skal afleveres, vil jeg høre, om der er nolge herinde, som har lavet den, og som måske vil sende deres version af den til mig. På forhånd tak! Peter -
Studieretningsfag?
ForumindlægHvis man har studieretningen bio A og kemi B men har hævet mat B til A i 3g - vil mat A så tælle som et studieretningsfag? Altså ift. uvu udtagelse af eksamen for gym: "3.g-elever skal op til to skriftlige prøver. Alle skal op i skriftlig dansk, og derudover skal eleverne op i et udtrukket ... -
notes in handy
ForumindlægHeyDet er eksamenstid og engelsk eksamen kryber sig nærmere. Er der derfor nogle der skulle ligge inde med noter til følgende:- Next Door- North London Book of the Dead- The Ancient Mariner(digt)- Macbeth Act 4, scene 1- The Sabbath(digt)Jeg har selv noter, men det er altid rart at have noget at ... -
HJÆLP HJÆLP HJÆLP PLZ
ForumindlægEr der en der kan hjælpe mig en en swot analyse til revisor branchen.. jeg er gået i helt stå med at finde deres stærke og svageheder?? jerg skal bruge det til min eksamen på forhånd tak -
Vektorbegrebet
ForumindlægHej, er der nogle der kan forklare mig om vektorbegrebet, da jeg muligvis skal bruge det til min eksamen? Tak på forhånd:) -
Positiv ortogonal matrix
ForumindlægHej Jeg har brug for hjælp til en opgave, hvor jeg skal angive værdierne c, b og a i nedenstående matrix: Sådan at den bliver positiv ortogonal. Det er klart, at den numeriske værdi af både c, b og a må være sqrt(2)/2, men hvordan kan jeg (uden at bestemme determinanten) se, hvilke fort... -
Hej matematik på samsø festival
ForumindlægRodskilde Festival har det mål at nedbringe affaldsmængde på de 890 ton,der skal samles efter festivalen. Målet er at nedbringe mængden med 5% om året . på svararket er påbegyndt en tabel, der skal vise det ønskede fald i affaldsmængden. Årstal Antalår ... -
Adgangskvotient for Jura på KU
ForumindlægHej alle, Jeg har netop søgt ind på jurauddannelsen på KU og håber meget på at starte nu til august. Der er selvfølgelig den naturlige usikkerhed om, at jeg ikke er kommet ind - og jeg er fuldt ud klar over, at det er rene gætterier ift. adgangskvotienten i år. Jeg kom ud med et gennemsnit på 9... -
Antallet af brugere på sociale medier logistisk vækst
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til denne opgave om logistisk vækst. Håber der er nogen der har lyst til at hjælpe mig. Mvh Isabella -
f(x)=(x-7)*e^(-x)
ForumindlægHej alle En funktion er f givet ved f(x)=(x-7)*e^(-x) Hvordan ville man opstille en ligning for tangenten til grafen f i punktet P(2,f(2)) har ikke lige arbejdet med den slags ligning før så jeg ville blive glad hvis nogen kunne forklare mig det :) -
Soul(HJÆLP) - Musikeksmanen
ForumindlægJeg skal til eksamen i musik imorgen og kan risikere at skulle analysere et soul nummer. Jeg aner ikke hvad der forstås ved et groove. Er der nogen der i korte træk kan forklare hvad det går ud på. På forhånd tak -
Åh, hvad er det den hedder??
ForumindlægEr der nogen, der kender titlen på en god bog/kompendium, hvor der kort redegøres for samtlige samfunsfagsmæssige teorier, og som derfor vil være guld at have med til skr. eksamen. Ved den findes derude, kan bare ikke huske hvad den hedder.. -
cosinusrelation
ForumindlægHej... Har siddet og læst til mat eksamen, og kan overhoved ikke overskue at isolere cosinusrelationen hvor man finder siderne til den relation hvor man finder vinklerne... Lyder indviklet men håber nogle kan hjælpe.. -
Klage over skriftlig karakter
ForumindlægHvordan klager man over sin skriftilige eksamens karakter og er der overhovedet mulighed for at få lavet denne om? -
Drømmer om at blive kirurg, hvilke gym og fag?
ForumindlægHej... Jeg er en pige der lige nu går i 9. klasse, der siden et barn og til nu drømmer om at blive en kirurg inden for knogler, led, muskler osv. Jeg ved det er en svær uddannelse, men jeg vil og kan. Jeg skriver her, fordi jeg er tvivl om hvilke gymnasium jeg skal gå videre til. Jeg havde tæn... -
Socialrådgiver
ForumindlægHej… Jeg skal til skriftlig eksamen i morgen for modul 3. ( sygedagpenge eller kontanthjælp).. Jeg kunne godt tænke mig at se et eksempel af en eksamen og som omfavner disse emner.. Håber du/ i vil hjælpe.. Jeg har lige fundet den her side, derfor jeg er meget sent ude… -
Postkolonial teori
ForumindlægEr der nogen der har nogle inputs om Postkolonial teori i forhold til International Politik.... Evt. de væsentligste inspirationskilder og hovedargumenter.... Og hvilken betydning de har for International Politik.... HURTIGT :) -
Magt faktorer
ForumindlægHej. Jeg sidder og beskæftigerer mig med international politik, og er på bar bund mht. hvilke væsentlige faktorer der har betydning for den internationale magtbalance. Håber du kan hjælpe! -
Hvad skriver i om?
ForumindlægJeg er selv 2.g'er og kan derfor trygt vente endnu et år med at tænke på min SSOMen jeg er nysgerrig og tænkte på hvad alle i andre regner med at skrive om og i hvilket fag, det kunne jo være at man blev inspireret til sin egen opgave næste år
