Søgning på: spansk eksamen skriftlig. Resultater: 19761 til 19780 af 43849
-
Blir ens gennemsnit ganget hvis man har 5 A FAG' ???
ForumindlægBlir ens gennemsnit ganget med noget, hvis man har 5 A fag' ??? HHX -
!0 klasse dump
Forumindlæghej jeg går i 10 klasse og magter det sku ikke rigtig så hvis man nu dumber 10 klasse og har en afgangseksame i 9 klasse hvor man er ærklæret uddanelsesparat og har et snit på 5 kan man så stadig godt komme på erhversskole -
Dansk stil - Kommafejl?
ForumindlægHej ! :) Jeg har skrevet en klumme, som skal afleveres mandag. Nu mangler jeg kun at få rettet mine kommafejl, og evt. andre fejl. Det skal lige siges at jeg kun går i 8. klasse, så derfor behøver den ikke være perfekt :) Jeg håber virkelig en herinde har lyst til at hjælpe mig med den! :) Hil... -
Logbog - til projekt opgave
ForumindlægHej, jeg skal lave en kreativ logbog til i morgen. Jeg skal lave en logbog da jeg er i gang med et projekt om den Franske Revolution. Nogle ideer til hvordan jeg kan lave en logbog som har noget med den Franske Revolution at gøre? -
SKAL BRUGE IDEER TIL SRP EMNER I SAMFUNDSFAG A OG DANSK
ForumindlægHey alle, jeg har virkelig brug for inspiration til valg af mit srp emne. Jeg har valgt at skrive i samf a og dansk a, men er meget usikker om mit emne....... jeg har første vejling om en uge og stresser rimelig meget over det - er der nogle der har nogle ideer? -
Kronik
ForumindlægJeg har virklig brug for hjælp, jeg skal skrive en kronik, jeg er ikke 100 % sikker på hvordan jeg skal skrive den, eller hvordan jeg skal starte den. Har den en indledning? Eller starter man og i så fald hvordan? Jeg skal skrive en kronik, hvor jeg reflektere over virkeligheden som mediekskabe... -
Læserbrev
ForumindlægJeg står her med en opgave at jeg skal lave en kitse eller star på et læserbrev, men vi har ikke rigtig haft om det, håber der nogen der kan hjælpe med sider til det, for den side vi har fra skolen kan ikke bruges :) -
onenote
Forumindlæghvordan kan man gør at man ikke synkronisere i onenote, fordi til eksamen må man ikke synkronisere. -
Til alle jer, der tror, at religion er forældet og menneskeskabt
ForumindlægTil alle jer, der tror, at religion er forældet og menneskeskabt: Kan I forklare mig, hvordan der i hellige skrifter, der er mange tusinde år gamle, står skrevet om de ting og beviser, som videnskaben først nu har opdaget, når det er detaljerede beskrivelser, det drejer sig om? Det er nok en ... -
Utilfreds med karakter!!!!!!!!
ForumindlægHej SP. Jeg er utilfreds med min afsluttende skriftlige karakter i kemi, og ville høre jeres meninger om hvorvidt en klage ville kunne ændre på noget. Baggrund: Går i 2g og har kemi på B-niveau. Har fået 7 hele året igennem på trods af at jeg ligger i top 2-3 i klassen. Også selvom lærerens komm... -
Samfundsfag C tvivl om hvilken karakter
ForumindlægI 1.g gik jeg på en musik linie som havde jeg samfundsfag på B-niveau. Det tidspunkt havde jeg en standpunkts karakter på 4 i årskarakter, men dukkede op til eksamen og mærkeligt nok fik jeg 00 i årseksamen... Jeg har nu flyttet gymnasie og g... -
dårlige karakter :(
Forumindlæg1bk1G, mundtlig 4 1eG bi, mundtlig 00 1eG da, skriftlig 00 1eG da, mundtlig 02 1eG en, skriftlig 10 1eG en, mundtlig 7 1eG ma, skriftlig 00 1eG ma, mundtlig 00 1eG sa, mundtlig 7 1exG/2 id, mundtlig 02 1frb2G, skriftlig 02 1frb2G, mundtlig 02 De her karakter fik jeg som sta... -
Konklusionens længde!??
ForumindlægHmm.. her er så et andet lille spørgsmål..Hvor lang må en konklusion være?Er der begrænsninger eller kan den godt være på 2-3sider?Ska lige sige jeg skriver i spansk om en spansk roman...(Og kender i forresten handlingerne i grove træk i Den gamle mand og havet og Moby Dick? Bliver der lagt vægt ... -
Imp eller præ?
ForumindlægHola. Jeg er igang med at oversætte noget spansk. Der er 2 sætninger jeg er usikke på. 1.En dag fandt to drenge er pas på gaden 2. DEt var et spansk pas, men de kunne ikke se, hvem det tilhørte, fordi navnet var udvisket. Skal de markede verber ikke alle sammen stå i imperfektum? For vi får jo ... -
er ny.
Forumindlæghej jeg er ny, jeg er ny her inde, og vil rigtig gerne lære spansk men går kun i 7. så det kan ikke rigtig lade sig gøre, så ville høre om i ville give mig nogle sætninger man lære i starten af spansk timerne nogle af jer her inde har?<3l ville betyde en del for mig, fordi min familie kommer ... -
Haster!!! AT - immigration i spanien
ForumindlægHej Vi er to piger som snart skal aflevere en synopsis i AT, vores fagkombination er spansk og samfundsfag, men vi har problemer med at finde materialer på spansk som ikke er alt for svære. Vores emne er immigration i spanien og hvordan det påvirker spaniens økonomi. Vores overordnede problemfor... -
hjælp til notere til åndernes hus
Forumindlæghey jeg er tidlig ude og skal skrive opgave her i 3G. Jeg skal skrive om åndernes hus af Isabel Allende i spansk..... men som alle ved skal jeg skrive på dansk selvom bogen skal læses på spansk så hvis nogen har nogle gode noter til bogen så mail det til [email protected] -
Rettelse af tekst
ForumindlægHejsa :-) I spansk har jeg denne gang skulle skrive en artikel om spanske unge og deres økonomiske situation. Jeg har skullet tage udgangspunkt eller i hvert fald inddrage noget fra en tekst, hvorefter jeg naturligvis har digtet lidt selv ;-) Det ville glæde mig meget, hvis nogen havde mulighed ... -
Lær online
ForumindlægEr der nogle som keder til en hjemmeside hvor man kan lære spansk online, bare sådan det mest vigtigste når man f.eks. befinder sig i landet?? Befinder mig selv i Mexico lige i øjeblikket og kan ikke et kvæk spansk, så har brug for nogle hurtige gloser som kan gøre det hele lidt nemmere :) På for... -
SRP - emne?
ForumindlægHej! Jeg skal skrive SRP, og skal meget snart have fundet ud af, hvad jeg vil skrive om.. Jeg har en idé om at mix'e spansk og samtidshistorie, men jeg kan ikke lige komme i tanke om nogle gode emner, udover Cuba-krisen eller Den spanske borgerkrig.. Så hvis der er nogle, der har foreslag, så...
