Dansk

Logbog - til projekt opgave

15. januar 2015 af TokePedersen (Slettet) - Niveau: 9. klasse

Hej, jeg skal lave en kreativ logbog til i morgen. Jeg skal lave en logbog da jeg er i gang med et projekt om den Franske Revolution. Nogle ideer til hvordan jeg kan lave en logbog som har noget med den Franske Revolution at gøre? 

Brugbart svar (0)

Svar #1
15. januar 2015 af suprman (Slettet)

En logbog handler reelt set, om at skrive dit daglige projektforløb. Den handler ikke om det emne du skriver om, men om hvad du gør i hverdagen, kort eksempel: I dag har vi (din gruppe) startet med min 'Powerpoint'. Produktet ved vi (din gruppe) stadig ikke hvad det skal være, derfor brainstormede vi. etc

Brugbart svar (0)

Svar #2

En logbog handler reelt set, om at skrive dit daglige projektforløb. Den handler ikke om det emne du skriver om, men om hvad du gør i hverdagen, kort eksempel: I dag har vi (din gruppe) startet med min vores 'Powerpoint'. Produktet ved vi (din gruppe) stadig ikke hvad det skal være, derfor brainstormede vi. etc

Svar #3
15. januar 2015 af TokePedersen (Slettet)

En logbog handler reelt set, om at skrive dit daglige projektforløb. Den handler ikke om det emne du skriver om, men om hvad du gør i hverdagen, kort eksempel: I dag har vi (din gruppe) startet med min vores 'Powerpoint'. Produktet ved vi (din gruppe) stadig ikke hvad det skal være, derfor brainstormede vi. etc

Ja det ved jeg, men vi skal aflevere vores logbog sammen med vores skriftlige opgave sam f.eks. indholdsfortegnelse osv. og jo mere kreativt vi laver vores logbog jo bedre bedømmelse får jeg. 

Brugbart svar (0)

Svar #4

Ja det ved jeg, men vi skal aflevere vores logbog sammen med vores skriftlige opgave samt f.eks. indholdsfortegnelse osv. og jo mere kreativte vi laver vores logbog jo bedre bedømmelse får jeg (vi).

Hvad er så dit spørgsmål?

Dit spørgsmål har jeg svaret på i #1.

Svar #5

Ja det ved jeg, men vi skal aflevere vores logbog sammen med vores skriftlige opgave samt f.eks. indholdsfortegnelse osv. og jo mere kreativte vi laver vores logbog jo bedre bedømmelse får jeg (vi).

Hvad er så dit spørgsmål?

Det vi skal gøre er at aflevere vores logbog på den mest kreative måde som muligt. F.eks. hvis vi havde om skoleskyderi kunne man lave en logbog som lignede en pistol eller noget lign. Så mit spørgsmål er om der er nogle ideer til en kreativ logbog? (Logbogen skal aflevers skriftligt) 

Brugbart svar (0)

Svar #6

Det vi skal gøre er at aflevere vores logbog på den mest kreative måde som muligt. F.eks. hvis vi havde om skoleskyderi kunne man lave en logbog, som lignede en pistol eller noget lign. Sså mit spørgsmål er om der er nogle ideer til en kreativ logbog? (Logbogen skal aflevers skriftligt) 

Uden tvivl skal logbogen afleveres skriftligt. Du kan ikke bare tilføje noget ekstra til logbogen, for så trækker det ned i karakter! Enten laver du den ordentligt eller også tilføjer du bare noget bras oven i, simpelt er det. En logbog skal ikke handle om et emne, men om hvordan det går og hvad du laver etc. 

Svar #7

Det vi skal gøre er at aflevere vores logbog på den mest kreative måde som muligt. F.eks. hvis vi havde om skoleskyderi kunne man lave en logbog??, som lignede en pistol eller noget lign. Sså mit spørgsmål er om der er nogle ideer til en kreativ logbog? (Logbogen skal aflevers skriftligt) 

Uden tvivl skal logbogen afleveres skriftligt. Du kan ikke bare tilføje noget ekstra til logbogen, for så trækker det ned i karakter! Enten laver du den ordentligt eller også tilføjer du bare noget bras oven i, simpelt er det. En logbog skal ikke handle om et emne, men om hvordan det går og hvad du laver etc. 

Man skal få den til at se speciel ud man kan f.eks. komme den i en kasse eller udsmykke den. Det jeg snakker om har intet med teksten at gøre, men det visuelle man afleverer. 

Brugbart svar (0)

Svar #8

Man skal få den til at se speciel ud. mMan kan f.eks. komme den i en kasse eller udsmykke den. Det jeg snakker om har intet med teksten at gøre, men det visuelle man afleverer. 

Ej, ej og atter ej.

Du starter med at skrive:

'' Hej, jeg skal lave en kreativ logbog til i morgen. Jeg skal lave en logbog da jeg er i gang med et

projekt om den Franske Revolution. Nogle ideer til hvordan jeg kan lave en logbog som har noget med

den Franske Revolution at gøre? ''

Her nævner du intet om det ''visuelle man afleverer.''. Du nævner blot, at du gerne vil have en logbog,

der har noget at gøre med den Franske Revolution??? Med andre ord spørger du om, hvordan du kan 

skrive en logbog, der har noget at gøre med den Franske Revolution.

Skrive og det visuelle man afleverer er langt fra det samme.

Næste gang prøv at gør dig klar og tydelig i dit trådspørgsmål, af den grund folk ikke misforstår kraftigt !!!

Skriv et svar til: Logbog - til projekt opgave

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.