Søgning på: tysk disposition anders sein. Resultater: 19781 til 19800 af 104934
-
oversættelse fra dansk til engelsk
ForumindlægKære dagbogSå er det i dag jeg skal mødes med Brian Johnson. Mit hjerte hammer allerede helt vildt.Det bliver bare så spændene . jeg glæder mig til at skulle møde ham,. Se hvordan han ser ud osv. Tænk hvis det virkelig bliver os to.. det ville være underligt at kunne finde sin kærlighed igennem s... -
Er dette korrekt oversat?
ForumindlægKender du fabrikken der? Ja, og jeg kender også ejeren. Han har i øvrigt en bror i Jylland. Der har jeg selv lejet et sommerhus. – Har i sendt brevet? – Hvor har parkeret vognen? – Egon har en plan, og nu har vi vandskelligheder. – En ven behandler man ikke sådan! – ... -
Morfin og Kokain
ForumindlægJeg har fået en kemiopgave for hvor jeg skal nævne molekylformlen for dem beggeNogen der tilfældigvis lige skulle kunne dem i hovedet....? -
Strukturformel
ForumindlægJeg skal tegne strukturformlen for: (E)-3-Methyl-3-hepten det der forvirrer mig er E, jeg kan godt tegne stoffet (uden E), men hvordan ser det ud når jeg skal tage hensyn til at det er et entgegen? -
Joseph Goebbles
ForumindlægHej...Jeg tænkte på om der var nogen som ved om de film som Goebbles lavede for Hitler egentlig virkede... (dem hvor han fik jøder til at fremstå som rotter)Var det med til at piske en folkestemning op eller? -
hjælp!!!
ForumindlægHej allesamen jeg har brug for hjælp, håber I kan hjælpe mig... -
Vurdering
ForumindlægHej.Sidder lige og skriver på min sso. Men er kommet meget i tvivl om, hvordan man skal gribe et spørgsmål an hvor der indgår at man skal vurdere noget. Har prøvet at kigge på nogle af de andre opgaver,men kan ikke rigtigt helt finde ud af, hvor de vurderer. Min lærer fortalte, at man nærmest sku... -
punktum, komma eller ??
ForumindlægNår man skal skrive et brev skal man så have punktum, komma eller noget helt tredie i "overskriften"??EKSEMPEL:Kære Anne,Jeg skriver til dig fordi..._____________I normale overskrifter skal der vist ikke være hverken komma eller punktum. Men er det det samme her? Jeg ville mene at et ko... -
Konvertering
ForumindlægHvordan kan man redigere indholdet i de opgaver man downloader!? -
Det her lyder vist lidt forkert!
ForumindlægEr der ikk nogen der er søde og læse dette igennem og evt komme med rettelser..Die meisten machen eine Verabredung mit Sportsidolen z.B. ein Fußballspieler, der Autogrammen schreiben kann. Vielleicht ist es auch eine gute Idee, wenn Sie die Kunden zusammen mit den Sportsidolen fotografieren. Dann... -
Hvad betyder "Amor via mea"
ForumindlægSom overskriften siger, hvad betyder "amor via mea"Tror det må være noget med kærlighed via ?? -
Gymnasie optagelse
ForumindlægHej allesammen.En af mine gode venner modtog idag et brev fra gymnasiet, hvori der stod, at han skal op i en prøve i mat, fysik og kemi før han kan optages i gymnasiet. Så mit spørgsmål er, om nogle har erfaringer med hvilke slags spørgsmål og opgaver der bliver stillet. Hvilket niveau ligger det... -
folkekirke og statskirke
ForumindlægJeg har søgt og læst lidt på nettet, men kan stadig ikke finde ud af hvad forskellen på en folkekirke og statskirke er. Er der nogen der kan forklare det med egne ord? Tak. -
kan i oversætte denne sætning
Forumindlægder kommer et tomrum i folks sind der ikke kan fyldes. -
én sætning, relativ pronomen : )
ForumindlægDas sind Dinge, über _ man gar nicht Bescheid weiss. Har forstået at über styrer akkusativ, da vi skal se på ikke-rummelig betydning og auf og über styrer akkusativ (så vidt jeg forstod). Jeg fik før at vide at det relative pronomen der skal stå er "der", men det kan da ikke passe? Da... -
Mundtlig Årsprøve - 2g
ForumindlægHej derude! Jeg håber, at I kan hjælpe mig med at svare på nogen spørgsmål ang. AT-prøven. Jeg går i 2g og skal til den mundtlige årsprøve i AT. For omkring 3 uger siden udarbejdede jeg en synopsis, som skulle afleveres til lærerne og skal nu op og tale ud fra den. Desværre er jeg meget i tviv... -
Hvad skal studierapport bruges til?
ForumindlægHar fået afvide at jeg skal medbringe studierapporten til AT eksamen, men ved ikke 100% hvad den skal bruges til. Er det bare til perspektivering angående at jeg har brugt de samme metoder andre steder eller hvad? -
Friherre under enevælden
ForumindlægVar der stadigvæk friherre i de forskellige amter omkring 1650-60'erne selvom der også var enevælde? - Jeg kunne nemlig godt tænke mig og vide om det var nogle af de her friherrer der så håndhævede lovene i byerne uden for kbh. Tak på forhånd! -
Engelsk A skriftlig
ForumindlægHeya! Jeg må indrømme at jeg virkelig halter iht grammatikken. Er der nogen der kender nogen gode hjemmesider hvor jeg kan øve mig på grammatikken op til engelsk A skriftlig eksmamen. Mit problem er specielt at jeg kan bruge grammatisk/faglig terminologi.. Mvh. Mikkel. -
Emne til foredrag?
ForumindlægJeg skal hurtigst muligt få skrevet et foredrag. Jeg skal vælge et del emne ud fra South africa(landet).. det må ikke være nielson mandela eller apartheid. Det skal være et godt og spændene emne.. Ideer??????????
