Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 19801 til 19820 af 35409
  • HJÆLP HASTER! Maleri!

    Forumindlæg
    Jeg skal finde et maleri, som jeg skal analysere/fortolke, til eksamen, men har ingen ide om hvilken kunstner jeg skal vælge og hvilket maleri !!! Har i nogle super gode ideer ?! Tak på forhånd (;
  • Leder efter :Fra pebermø til supersingle

    Forumindlæg
    Jeg leder efter den danske tekst der var med i eksamens opgaven fra 2005 i engelsk. Den hedder Fra pebermø til supersingle.Håber at der er nogen der har den som vil sende den til mig via mail?Vh Mybber
  • Eksamensopgave

    Forumindlæg
    Hey :o)Nogle der kan hjælpe mig med den her eksamensopgave? Følg linket, og så opgave 4!http://us.uvm.dk/gymnasie/erhverv/eksamen/eksamensopgaver/matbsep04.pdfMvh Pede c",)
  • Eksamensopgave!

    Forumindlæg
    Hey :o) Nogle der kan hjælpe mig med den her eksamensopgave? Følg linket, og så opgave 2! Forstår den ikke :Shttp://us.uvm.dk/gymnasie/erhverv/eksamen/eksamensopgaver/matbsep04.pdf Mvh Pede c",)
  • "Pensum"

    Forumindlæg
    Hej,Jeg vil lige høre, om i kunne komme med nogle emner jeg bør øve mig specialet på til eksamen. Altså nogle opgavetyper der specialet kommer til en årsprøve...Bjarke
  • sansynlighed

    Forumindlæg
    Er der nogle, der gider fortælle hvordan jeg skal gribe opgave 5 an....http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer04/2004-8-2-med.pdf?menuid=150560
  • naturfagssæt fra 18 maj 2005

    Forumindlæg
    hej..er nogen som har lavet opgavesættet fra maJ 2005.. og som gider at hjælpe mig med opgave 4 og 8...http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/natur-2005-17-1.pdf
  • teknologi historie opgave til i morgen.!!

    Forumindlæg
    Halløj :) Sidder med en eksamens opgave, som skal aflveres i morgen, og kan bare ikke få det til at lyde ordentligt. Nogen som evt. har en opgave jeg knne låne og få inspiration af?
  • HJÆLP - Redegør for to be

    Forumindlæg
    Hej! En der kan fortælle mig om hvordan man redegør for anvendelsen af "to be"? Altså rent grammatik mæssig ligesom man ville skulle forklare det til en skriftlig eksamen (hhx) På forhånd tak Kirstine :)
  • der spitzel

    Forumindlæg
    hey ville bare lige høre om der var nogle der har læst der spitzel i tysk? for sidder og skal skrive et oplæg til hvordan man kunne gennemgå den til eksamen, men er ikke sikker på jeg har forstået den helt rigtigt, så ville høre om der var nogle der kunne hjælpe?
  • Fysik - energibevarelse?

    Forumindlæg
    Er ved at læse op til eksamen og har svært ved disse opgaver. Nogen der kan hjælpe med at løse dem eller give nogle ledetråde? - på forhånd tak :)
  • nedbrydning a B-vitamin - aktiverings energi

    Forumindlæg
    Opgave stammer fra eksamenssættet Maj 2005 opgave 3 d)man skal bestemme aktiveringsenergien for nedbrydning af B1-vitamin.her er sættet: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/kemihnst-2005-10-3.pdf på forhånd tak
  • gennemsnitlige årlige rente

    Forumindlæg
    hej er der nogen der lige vil se på den sidste opgave i opgave i opgave 2 i den her sæt har regnet de andre opgaver??http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/2000-8-6Vmh.pdf
  • hvad er??

    Forumindlæg
    Hey, håber nogen af jer kan hjælpe... jeg skal til eksam imorgen, men ved ikke hvad tredje person(fortæller) er,, hvis nogen af jer ved det så pleas hjælp.--- tak på forhånd :D
  • Hjælp

    Forumindlæg
    hejJeg skal snart op i erhvervsøkonomi mundtlig, jeg ved ikke om hvordan det foregår, er der nogen der kan hjælpe mig med at fortælle om hvordan eksamen foregår og hvordan spørgsmålene er?håber i kan....har virkelige bruge for Jeres hjælp:)))))))På forhånd tak
  • Skriftlig afgangseksamen folkeskolen

    Forumindlæg
    På tirsdag skal jeg op i den skriftlige biologi og fysik eksamen. Jeg ved, at nogle skulle op i den i dag. Nogen af dem, der er herinde, som kan fortælle mig hvad de to prøver handler om? :)
  • Downloade?

    Forumindlæg
    kan man downloade et program der oversætter fra tysk-dansk på sin computer uden at have forbindelse til internettet, når man er til eksamen?Hvis man kan, kan den så godt oversætte når der ikke er forbindelse til nettet?
  • Gamle engelske stileoplæg

    Forumindlæg
    Hej hejEr der nogen der ved hvor jeg kan finde de engelske stileoplæg som er blevet brugt de sidste par år.Vil nemlig gerne læse dem som forberedelse til den skriftlige eksamen i morgen.Mvh. Anna
  • Engelsk grammatik

    Forumindlæg
    Hej..Kan nogle fortæller mig hvad ville være bedst at øve/læse i engelsk grammatik så man undgår dumme/små fejl til skriftlig eksamen. Man kan jo ikke læse hele grammatik bogen :I
  • Uden hjlælpemidler

    Forumindlæg
    Hej... Jeg prøver at forberede hvad man skal kunne uden hjælpemidler til eksamen på mandag. I undervisningsvejledningen fremgår, at der forventes af os : bl.a aflæse væksthastighed grafisk. Hvad betyder det?