Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 19801 til 19820 af 60879
-
Matematik B afgørende karakter
ForumindlægLige et hurtigt spørgsmål Hvis man får 4 i årskarakter både mundtlig og skriftlig matematik B, men 00 til skriftlig eksamen er man så ikke bestået ? -
Nogen der har været oppe i spansk A 2021?
ForumindlægHej. Er der nogen der har været oppe i Spansk A skriftlig eksamen i 2021, som kan sende eksamenssættet eller evt. deres skriftlige opgave eller andet? tak:) -
Grundlag for klage? - dansk STX
ForumindlægHej med jer. Jeg har lige fået min skriftlig eksamen offentliggjort (ligesom alle andre), men jeg er rimelig utilfreds med den. Jeg fik 7 for den, men jeg plejer at få 10 eller 12 i alle danskopgaver. Især i litterære artikler har jeg scoret højt. Ud af de to gange jeg tidligere har skrev... -
Nogle spørgsmål
ForumindlægHej allesammen. Nu hvor jeg bliver student i morgen, melder der sig alle mulige panikfølelser og spørgsmål jeg håber nogen af jer kan svare på.. Jeg har spurgt om det her før, men der var kun 1 der svarede, og man kan jo tage fejl.. Kan jeg godt gå 2. år på HF om? Mit gennemsnit ender ud på omkri... -
Karakter i færdighedsregning
ForumindlægHej alle sammen (: Så er de skriftlige eksamner klaret for alle os, der ikke fik trukket skrifligt engelsk, og man kan i stedet nå at blive bekymret over, hvordan det mon gik. Det er allerede sket for min så jeg har et lille spørgsmål.. Er der nogen der ved hvor mange fejl man må have i færdighed... -
Hjælp!
ForumindlægJeg har lige fået de sidste standpunktskarakter på vores skole som svare til en gennemsnit på 2.07 og jeg er ved at afslutte 3.g. Hvad krav stiller det at bestå? Nu er det os sådan at jeg ik består min mat A fag da jeg både får 00 i mundtl. og skriftl. Det er vel ik alle videregående uddannel... -
Gymnasiet.
ForumindlægHejsa Jeg er lige startet på gymnasiet (STX) her i år, og jeg er mega nervøs for at dumpe eksamerne i grundforløb. Nogle gode tips? Hvad sker der hvis jeg dumper alle 3 eksamer? AP, latin og NV. Tak på forhånd:)) -
Point?
ForumindlægHej! Er der nogen som ved hvor mange point man ca skal have i skriftlig matematik eksamen for at få et 9 tal?? -
Søger privat lektiehjælp..
ForumindlægHej Jeg er en pige på 17 år, der har færdig gjort min 10.kl. og går på Produktionsskole nu. Jeg har problemer i engelsk og matematik, og derfor søger jeg en privat hjælpelærer der kan hjælpe mig, da min drøm er at starte på HF næste år. Hjælpelæreren må meget gerne være fra gymnasiums n... -
Hvad skal I op til i FSA?
ForumindlægHej Jeg vil så godt vide, hvad det er i skal op i udover dansk,matematik, engelsk og fysik. Personligt skal jeg op i geografi og samfundsfag. -
Dansk skrft. årsprøve
ForumindlægHEJ! Er der nogen der ved, hvad man plejer at skulle lave til skriftlige årsprøver i Dansk, i Gymnasiet? -
Hvis man dumper matematik B
ForumindlægHvis man er tilmeldt et suppleringskursus over sommerferien med matematik A, skal matematik B så være bestået, eller kan man godt gå på kurset selvom man er dumpet? -
A Journey - Vurdering.
ForumindlægHello people, ville lige høre om en der gad at give en vurdering af stilen, som er fra Eksamen 2009 A niveau :D Regner selv med i hvert fald 7 :P -
Hvad spiser i?
ForumindlægJeg er ved at pakke til skriftlig matematik imorgen, terminsprøve B-niveau.. Har pakket notater og bøger og gamle afleveringer, men ehm, hvad med mad og drikke? Ellers duer helten jo som bekendt ikke, har I nogen gode råd? /Katrine -
Hvordan foregår skrft. biologi?
ForumindlægHej alle. Jeg skal til skriftlig biologi A årsprøve her på torsdag og er pludselig kommet i tvivl om, hvordan en sådan årsprøve foregår. (multiple choice, med/uden hjælpemidler osv...?) Kan nogle forklare mig dette? Pft. -
hvornår er man dumpet?
Forumindlægjeg fik i dag 0 i mundtlig matematik ( Jeg trak integralregning, det eneste jeg bare ikke kan.. typisk!) og er i tvivl om jeg så er dumpet matematik nu? Altså om dumpet i en af de to eksamener betyder dumpet i faget eller om jeg godt kan bestå hvis nu den skriftlige er gået godt? -
Studiestartsprøve - tavshedstest
ForumindlægJeg skal til en studiestartsprøve som omhandler tavshedspligten. Jeg skal til en forelæsning på 45 min og prøven varer i 30 min (skriftligt)... Men hvordan er selve prøven?? altså spørgsmål osv. er det det som læren har forklaret i de 45 min? hvordan kan man bestå, hvilke krav har de ? på ... -
Hvad har jeg af muligheder?
ForumindlægHej alle. Nogen der måske kunne hjælpe mig med et par spørgsmål. Lige for tiden går jeg på VUC for at tage en HF. Men jeg er blevet sygemeldt pga. angst. Det er sådan at jeg ikke rigtig gider og har brug for en HF, så mens jeg har været hjemme, har jeg undersøgt hvad det er jeg skal bruge for at ... -
Hvordan uddanner man sig til præst??
ForumindlægHej. Hvad kræver det, for komme ind på præsteuddannelsen? Har kigget ud igennem, men uden held. På forhånd tak! -
"Der er kun en rigtig hue..."
ForumindlægDe fleste gym'ere kender vel sangen, der går på "Du må få min sofa cykel" melodien? og jeg har efterhånden hørt forskellige vers og versioner af den... Hvilken bruger I? og er der andre gode sange man kan brøle til dimissionen? :)
