Søgning på: tysk disposition anders sein. Resultater: 19801 til 19820 af 104934
-
en super kort oversættelse...
ForumindlægDen følgende måned var kun bemærkelsesværdig ved, at der intet bemærkelsesværdigt skete .Børnene var enige om , at tanten Charlotte var den rareste af tenterne , for hun sørgede altid for at skaffe ein alib , når dte var nødbendigt . De sparer både tid og penge ved at køre med toget.Har du bedt k... -
det tager to sekunder
ForumindlægEfter at have solgt flyttede de til ( in) udlandet . Efter at de havde slogt huset ,flyttede de til udlandet .Efter at være blevet opfordret til at melde sig som kandidat for partiet arbejdede han hårdt for at blive valgt. Vi bestilte is til dessert efter først at have spist løgsuppe og kalvesteg... -
Lektiehjælp - bare hvordan?
ForumindlægJeg vil gerne tilbyde lektiehjælp i mit område (Køge), men hvordan kan man bedst annoncere for det? Nogen gode idéer? Tak på forhånd Joachim -
oversættelse
ForumindlægAm 4.Juli 1954 erlebend Westdeutschland ein wunder, den ein groß Bedeutung für den deutschen selbstbewusst bekam: für den erste Mal wurde Westdeutschland Werdmeister in dem Fußball. Ganz Überraschend die deutschen das finale über den Ungarn in dem Bern gewinnen.På dansk først: sejren udløste sto... -
antivirus program
Forumindlæghvilke antivirus programmer er gode? -
Mængdeberegninger
ForumindlægHej Jeg sidder med et par opgaver jeg ikke kan finde ud af, og jeg vil derfor høre om der er nogen, der kan hjælpe mig. Opgaverne virker måske simple, men jeg har ikke helt forstået den del med mængdeberegninger tilstrækkeligt ... Opgave 1: - 1 mol vand - 1 mol luft - 1 mol sa... -
Bagtale?
ForumindlægSnakker alle lærerer om de enkelte elever på kontoret, kantinen eller andre steder? -
Es ist 15 uhr, Christa Moog
Forumindlæghej allesammen jeg har her i da trukket teksten es ist 15 uhr af Christa moog og ville spørger om der var en af jer som havde en oversættelse på dansk af den evt. en analyse. håber i kan hjælpe :) hilsen Anna -
Ordbog
ForumindlægEr der nogen, der kender en ordbog, som man kan bruge uden være forbundet til internettet. Jeg ved der findes bøger, men jeg mener en ordbog, der kan fungere på computeren uden net? -
Hvordan siger jeg...
ForumindlægHejsasa Hvordan siger jeg: "Og på grund af den store forskel så sker det også, at man så tit kommer op og skændes, da man ikke mener det samme." Det ville være super, hvis der nogle der kunne hjælpe (; På forhånd tak, og fortsat god weekend (; -
Wie ?
ForumindlægHmm... hvordan siger man ; " Jeg håber du har det ligeså sjovt, som jeg har" ? :) -
Hvor mange eksamener?
ForumindlægHvor mange eksamener skal man op i i 2. g, hvis man ikke afslutter et fag, hvor man skal op i skr. eksamen? Kommer det an på om man var oppe i noget i 1. g? -
Årskarakter
ForumindlægHvad er det, man kan bruge sine årskarakter til i de fag som man skal til eksamen i? Bliver de ubrugelige eller kan de trække ens eksamenskarakter op? på forhand tak skal i ha -
hvad ville der være sket hvis Hitler vandt krigen?
ForumindlægWas wäre geschehen, wenn Hitler den Krieg gewonnen hätte? -
Engelsk grammatik forklaring
ForumindlægHej alle. jeg har brug for lidt hjælp til at forklare hvorfor verbet "seemed" erstattes af "seem". Har brug for et hurtigt svar :-) tak på forhånd. 1. It did not seemed like he cared, but the truth was that he were devastated at the news. → It did not seem like h... -
Den nye skala, hvordan regner man snittet?
ForumindlægHej allesammen... Nu sidder jeg og er igang med eksamen, og kunne godt tænke mig at kunne regne mit snit ud... Har fået flere forskellige måder afvide... Lad os sige at mine karakterer ser således ud: Dansk a, 4 SSO b, 7 Matematik c, 10 Idræt b, 7 Hvad ville mit snit være? for kan ikk finde ud... -
D-dag, kilder og formulering
ForumindlægHey Jeg sidder og skal til at skrive min DHO, og udarbejde min problemformulering. Jeg er rimelig fastlåst på emnet D-dag, men tænkte om nogle af jer havde erfaring med større opgaver om D-dag - og derfor måske kunne anbefale nogle kilder? Jeg sidder med bogen D-Dag, af Anthony Beevor Tænk... -
dolkedødlegenden
Forumindlæghej! hvad er dolkedødlegende ?? -
Dansk stil hjælp
ForumindlægHej er der nogen der har lyst til at rette min stil igennem fra stave og syntaks fejl tusind tak på forhånd:D -
Ejefaldshjælp
ForumindlægHej:) Hvornår er det nu liiige at man skal bruge genitiv ved ejefald? Hedder det fx Der Sohn Peters eller Peters Sohn? Har aldrig rigtig fundet ud af hvornår man bruger hvad. Mvh.
